silvs_13
27 Feb 2013, 16:23
salut! am avut ceva probleme cu batrana doamna si am decis s o duc la mecanic.mi a reglat aprinderea, carburatorul..toate bune si frumoasa pana acu..la relanti, sta pe la 900 de ture..daca o accelerez putin turatia incepe sa oscileze, dupa care scapde si se opreste motorul...am incercat sa reglez relantiu pe la 1500 de ture doar ca sa vad daca se opreste...din nou..acu statea la 1500 de ture...apoi i am dat cateva pedale si iar se balbaia si se oprea...la fel mi se intampla si in mers daca o las pe liber.
are cineva vreo sugestie?
multumesc!
Leo0608
27 Feb 2013, 18:47
desfunda jiglerul de relanti care este in exterior pe lateral la carburator
silvs_13
27 Feb 2013, 19:18
am uitat sa spun.carburatorul este nou
DJ-55-AMC
27 Feb 2013, 19:56
Poate trage aer fals pe undeva. Verifica furtunul care se duce la servo, vaccum.
A inceput sa faca figuri dintr-o data?
stoica_mariush
1 Mar 2013, 05:57
d unde esti? poate ti-o fac eu sa vad asa pe viu ca nu-mi pot da seama
silvs_13
3 Mar 2013, 14:16
salut.azi ajung cu masina in bucuresti.
valy1233
4 Mar 2013, 20:09
daca e carburator nou nu poate intra mizerie?,e de ajuns sa intre ceva de marimea unui fir de par
radu_ionescu
5 Mar 2013, 21:02
diuza pe furtunul de la galerie la carb o mai ai sau este curata?
silvs_13
6 Mar 2013, 00:09
am rezolvat,. era jiglorul de relanti.multumesc mult!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.