GoldMD
21 Mar 2013, 21:55
AM iarasi o mica problema cu Daciana. Astazi am avut putina treaba care necesita masina, ma urc in ea, trag socul, dau o pedala,ca de obicei, si dau la automat. Nu porneste. Bon, trag iar socul, si ii dau doua-trei sprituri in timp ce dau la automat. Nici acum nu vrea. Ma enervez si dau la automat doar cu socul tras si il las sa mearga vreo 8 secunde. Nimic. Bag iarasi doua pedale si dupa doua tusituri o ia. Nu mi s-a mai intamplat sa o ia asa greu pana acum. Inteleg ca n-a mai fost pornita de cam o saptamana, dar sa fie doar atat? Acum o saptamana i-am reglat avansul static la 0 si apoi la ralanti am dat avans pana a crescut turatia fara sa dea rateuri. Atunci pornea la cheie. Sa fie doar faptul ca a stat?
sspoitoru
21 Mar 2013, 22:19
da si tu spriturile inainte sa tragi socul
cand tragi socul ai o parghie la carburator care tina apasata putin sau mai mult acceleratia
spriturile sunt foarte "seci" cu socul tras
Andyno
21 Mar 2013, 22:32
daca ii faceai 50 de pedale pornea mai repede..nu te mai incurca cu socul. asa facea si la mine.
GoldMD
21 Mar 2013, 22:37
Din ce am mai citit pe forum, se pare ca unii aveau probleme cu pompa de benzina, ca nu le tinea nivelul dupa ce era oprita masina. Sa ma manance in fund sa desfac capacul sa ma uit intr-ansa? Ideea e ca masina de cand o am a avut filtrul de benzina pus doar pe furtunul de la pompa spre carburator, fara nici un filtru intre tur si pompa. Sa o desfac sa o verific de gunoaie?
Andyno
21 Mar 2013, 22:40
toate ''face'' asa
GoldMD
21 Mar 2013, 22:45
Tu-le mama lor de faceri
) totusi parca m-ar manca sa desfac capacul la pompa sa vad ce e pe acolo. E ceva la care ar trebui sa fiu atent in mod deosebit?
Inca o treaba - cand curat carburatorul cu spray, se scurge - inca n-am localizat de pe unde - pe pata calda, solutie. E normal ?
Daca zici ca mai ai filtrul de benzina dupa pompa, si-i de-ala transparent, verifica (inainte de a da la automat) daca e benzina in el, iar ca pozitie, ar trebui sa fie ca inaltime cam la nivelul intrarii in carburator, ca sa nu mai fie nevoie de sprituri.
Mi se pare mie, sau aveai pompa fara coada ? Daca e cu coada, si n-ai benzina in filtru, da-i de cateva ori la coada inainte.
Daca dai capacul pompei jos, verifica integritatea membranei. Ori asta, ori nu-ti sta benzina in cnc.
A, si da, socul se trage pt. pornirea la rece (mai ales acum, iarna, complet; vara doar 1/2).
Cand am avut Dacie m-am bucurat intotdeauna de o pornire "la sfert", fara a fi nevoit sa dau spritzuri ci - cand era rece afara - socul.
Parerea mea e ca se pierde benzina din camera cu nivel constant, mai ales dupa cateva zile de nepornire a motorului. Chestia asta se leaga si de constatarea cu scurgerea la datul cu sprayul; asa ceva nu e normal.
Asta se verifica usor, dandu-se deoparte de pe carburator racordul de la filtrul de aer si actionand acceleratia se urmareste daca se spritzuieste benzina in difuzorul carburatorului.
GoldMD
22 Mar 2013, 16:57
Am sa desfac si carbul si pompa de benzina cand se face vremea de natura sa pot face lucrul asta. Neparat ar trebui sa schimb garnitura de la capacul carburatorului. Vreo ceva la ce ar trebui sa fiu atent cand le desfac? Sau e o chestiune intuitiva de desfacut si pus la loc?
sebymesteru
22 Mar 2013, 19:00
Sa nu ti se miste stiftul care tine plutitorul de la loc cand il montezi si sa verifici ca el(plutitorul), sa se miste usor,fara sa agate. In rest e intuitiv de demontat si remontat zic eu....
GoldMD
22 Mar 2013, 19:38
Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele :
1. Care este planul inclinat? 1 sau 2?
2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia?
LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii.
val2011
23 Mar 2013, 14:02
QUOTE(GoldMD @ 22 Mar 2013, 19:38)
Am sa verific cu ocazia asta si nivelul CNC si distanta plutitorului fata de capac. Citisem ca pentru un echilbru putere/consum sa fie de 8mm. Sa il pun la 8/13? De asemenea, citisem ca nivelul trebuie sa se pastreze la jumatatea planului inclinat sau la baza acestuia. Intrebarile mele :
1. Care este planul inclinat? 1 sau 2?
2. Trebuie sa fie la jumatate sau la baza acestuia?
LE - Inca o chestie ca citesc de doua ore si tot n-am gasit un raspuns clar. Distanta la senzor si la bujii, cat sa o pun - am aprindere electronica cu senzor Gotronic A011. Cat sa le setez? Acum am 0.8 mm la senzor si 0.7 mm la bujii.
Cred ca nu trage deloc la o asa distanta la senzor. El trebuie sa fie la o distanta de 05 iar bujiile la 08. Merge perfect la mine bafta
GoldMD
24 Mar 2013, 09:42
O sa reglez cat de curand distanta la platini la 0.4 si la bujii 0.9. Am mai citit pe forum si se pare ca au fost care au avut succes asa.
Pana la urma care este planul inclinat dintre cele doua, si unde trebuie sa fie un balans intre putere si consum?
sspoitoru
24 Mar 2013, 11:13
nr2
GoldMD
24 Mar 2013, 11:18
In unele threaduri am citit ca ar trebui sa fie la umatatea planului despectiv, iar in altele ca trebuie sa fie la baza acestuia. Care dintre pareri sa o ascult?
Leo0608
24 Mar 2013, 12:59
pune o pompa electrica de benzina, ptr carburatie, si ai scapat de necaz
1310CL
26 Mar 2013, 19:42
Daca sta mult masina nepornita,incearca inainte s-o pornesti,sa dai la cama' de cateva ori,pana vezi ca vine benzina,dupa care 3-4 sprituri si abia apoi soc,la mine intodeauna porneste asa si n-am umblat la avans de hoho'cand,mai face pe fitoasa cand se face condens-n delcou,si pusca de numa,da-n rest n-am treaba,si tot asa o pornesc de ani de zile.
Nu mai fa cum ai descris in primul post,numa uzi bujiile aiurea,si o inneci,si nu faci treaba,incearca s-o pui acu'la punct,si sa faci cum am zis,ar trebui sa mearga ca uns,asta daca nu ti lene sa tot ridici capota
daniel93
27 Mar 2013, 13:43
Si eu ridic capota daca e nepornita de cel putin o zi, si o amorsez.
Pompele de acum sunt si cam proaste, la 1310 nu imi amorseaza tot timpul doar din cama, daca am putina benzina trebuie sa amorsez cu gura pana ajunge benzina in pompa, apoi dau la cama pana se umple cnc-ul, 2-3-4 spritzuri, socul la 1/3 si cheie (fara sa spritzez, o ia singura).
Se gasesc pompe electrice pentru carburatie?
Si-a montat cineva?
cata_unu1
27 Mar 2013, 14:46
Se gasesc, dar trebuie si regulator .
GoldMD
27 Mar 2013, 23:31
Problema e ca am pompa fara cama... Ca de lene nu e vorba, dar nu am ce sa fac, stiu ca inec motorul dar sa tin la automat pana umple pompa camera inseamna sa termin bateria, asa ca imbin relele.
Leo0608
27 Mar 2013, 23:41
cauta o pompa electrica de carburatie gen FACET sau de Damas si nu ai nevoie si de regulator de presiune> Pompa scoate exact cat e necesar ptr carburatie
(0,4-0,5 bar adica)
cata_unu1
28 Mar 2013, 14:43
Sau ii dai sprituri, sau iei pompa la 30 de lei..
sspoitoru
28 Mar 2013, 19:04
cel mai moca, dai o gaura mica deasupra cnc si ii faci filet ca s-o astupi cu un surub.
inainte de pornire bagi o seringa cu benzina
aici vezi si tu cata benzina bagi ca habar nu am cata ar trebui
ti un pet cu benzina+seringa la garaj
daniel93
28 Mar 2013, 19:48
Mai bine cauti o pompa buna, cum am nimerit eu pe 1300. Din 2-3 came e amorsata de la pana prostului..
A fost in jur de 40 lei in 2011
GoldMD
28 Mar 2013, 22:12
daniel, despre ce pompa este vorba? o marca, o poza, ceva de ajutor. Astept totusi caldura sa desfac pompa asta sa vad daca nu cumva e vreo fisura in membrana care lasa benzina sa refuleze inapoi. Asta si binenteles mizeria care sigur s-a acumulat intr-ansa pentru ca fostul proprietar nu folosea filtru de benzina, pe motiv ca "are pompa o sita", in conditiile in care inegresc hartia de la filtele noi in 100 de km.
daniel93
28 Mar 2013, 23:15
QUOTE(GoldMD @ 28 Mar 2013, 22:12)
daniel, despre ce pompa este vorba? o marca, o poza, ceva de ajutor
GoldMD
29 Mar 2013, 18:51
Va rog putin ajutor ca maine plec la un drum mai lung si nu sunt lamurit cu o treaba. Am schimbat azi furtunele care intra in T-ul ala de plastic de la carburator, adica cel care aduce gazele din carter in teu si cellalt care se duce din teu inspre talpa carburatorului. Am tot citit despre nu stiu ce duza care ar trebui sa fie pe acolo, dar la mine lipseste cu desavarsire. Unde ar trebui sa fie aceasta duza si ce se intampla daca merg fara ea?
sspoitoru
29 Mar 2013, 19:10
in furtunul care merge sub carburator
preferabil o bagi in furtun la capatul cu t-ul
in capatul celalalt se poate topi
e vreo 20-30bani buc la piese auto
Duza se pune pe furtunul dinspre aripa, cel ce iese din teu si intra mai jos in carburator.
daniel93
29 Mar 2013, 19:44
Acum depinde si de motor, la 1300 e mult mai simpla instalatia asta cu gazele, un teu pe carburator, un furtun vine de pe capacul culbutorilor, si unul de pe galerii (parca).
La motoarele 1.4 sunt mai multe furtunase, eu spre exemplu am duza in teu, nu pe furtun, cum are 1300-le.
GoldMD
29 Mar 2013, 20:23
Am inteles ca sunt motoare la care duza se afla in pata calda, ma gandesc ca asa e si la mine, ca nu a avut de cand am masina si nu am avut probleme, am pornit masina si asta iarna la -20 de grade. Am cum sa verific treaba asta?
Se pare ca sunt eu prost si nu mi-am dat seama ca am pompa normala, cu cama. Ideea e ca atunci cand, dupa ce sta mult timp masina, cand dau la cama, tre sa dau de vreo 15 ori ca sa se umple cat de cat filtrul de benzina - cel de pe tur, de hartie , Filtron mare. Cred ca de asta si trebuie sa dau vreo 2-3 chei luuuungi dupa ce sta mult timp nemiscata pentru ca ramane fara benzina deloc in filtru, si pana trage din rezervor sa umple toate furtunele, dureaza mult. E ceva ce pot face?
vladut88
9 Apr 2013, 20:25
ai 2 variante ,schimbi pompa de benzina , sau pui o supapa de sens inainte de pompa de benzina
Se schimba greu pompa de benzina?
cata_unu1
9 Apr 2013, 21:51
Nu.
Pui volanta la semn, desfaci 2 suruburi(pozitia la unu e mai naspa), scoti pompa o bagi pe aia veche, strangi suruburile, dai la cama pana scoate benzina pe furtun, 3 pedale de acc pana in fund, si cheie.
besche
10 Apr 2013, 07:20
Si eu zic ca si @vladut88,sa pui o supapa de sens inainte de pompa de benzina,dar trebuie neaparat sa ai si un filtru de benzina inainte de supapa
QUOTE(besche @ 10 Apr 2013, 08:20)
Si eu zic ca si @vladut88,sa pui o supapa de sens inainte de pompa de benzina,dar trebuie neaparat sa ai si un filtru de benzina inainte de supapa
Aveti mare dreptate .. eu in configuratia asta merg de vreo 3 ani si n-am avut probleme vreodata ...(se poate observa in zona marcata cu galben ) ..
[attachmentid=1627880784]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.