Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND]Instalatie GPL pentru injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
alinmateescu
Instalatie GPL pentru masinile pe injectie, NEOMOLOGATA, are butelia plina, 42 litri de gaz. Kitul complet, prinderi, teuri, furtune, conducte, coliere, buton electric normal, releu electric injectie, gura de umplere, set garnituri noi si alte garnituri SH, toate italiene. Instalatia a mers super bine, ca una secventiala!
Pretul este fix 650 lei cu predare in Craiova.
marius.tt
pe ce masina ai avut-o?
sorin1983
eu as zice nova injectie smile.gif
alinmateescu
Da, de pe nova pe care am lovit-o, se vand si componente, butelia 350 lei, incarcata cu gaz, flansa de injectie, 50 lei + taxe transport.

1 Apr 2013, 07:00:
smile.gif
marius.tt
dupa cate stiu eu instalatia asta este de carburatie, nova are un injector care scuipa benzina direct ....asa ca nu se poate monta pe multipunct(secventiala)
alinmateescu
QUOTE(marius.tt @ 2 Apr 2013, 06:38)
dupa cate stiu eu instalatia asta este de carburatie, nova are un injector care scuipa benzina direct ....asa ca nu se poate monta pe multipunct(secventiala)
*


Cand folosesti cuvantul direct si vorbesti de injectie, inseamna cu totul altceva. Pe Dacia cu injectie monopunct, toate fabricate incepand cu anul 2000 pana la Logan au fost Euro2 si se montau astfel de instalatii, una noua costa si acum 1500 lei.
Secventiala se foloseste de la motoare Euro 3 in sus pentru a mentine parametrii de noxe in clasa motorului in care a fost omologat, printu-un control mai optim a timpilor si cantitatilor de combustibil injectat. Crede-ma ca orice motor chiar si E5 poate functiona pe GPL cu orice instalatie GPL (chiar si un ceas de butelie), dar va aprinde martorii din bord si exista riscul sa sparga galeria de admisie daca aceasta este din plastic. (la pornire sau la un rateu de autoaprindere, etc.) Instalatia in cauza a mers super ok, chitul de garnituri de rezerva costa 110 lei. Gasesti multe instalatii cu 300 lei, cu garnituri coapte, jigloare decalibrate, arcuri decalite, nu tin relantiul, nu -si mentine reglajul in timp, nu se pot regla, consuma mult si elimina gaze nearse cu miros pe masura dupa masina, cine a mers cu asa ceva stie despre ce vorbesc...
marius.tt
de exemplu cum o montezi pe o supernova? care are injectie multipunct adica injector pe fiecare piston? ii dai gaura in corpul clapeta?
alinmateescu
QUOTE(marius.tt @ 3 Apr 2013, 07:15)
de exemplu cum o montezi pe o supernova? care are injectie multipunct adica injector pe fiecare piston? ii dai gaura in corpul clapeta?
*



Inaintea clapetei de acceleratie(in sensul de intrare spre motor), de regula in conul de aspiratie, inaintea clapetei traseul de admisie este ingustat pentru a marii viteza si odata cu ea depresiunea asupra peretilor a aerului aspirat. Daca prin diferite metode reusesti sa introduci acolo o flansa cu mixerul dedicat sau comfectionat artizanal, un simplu stut cu capul tesit (nu indoit ci taiat) la 90 grade cu deschidere spre clapeta, stutul sa fie de minim 7 mm diametrul interior pentru motor de 1,3 -1,6 litri, vei avea cele mai bune reglaje si motorul va raspunde promt la cea mai mica actiune a pedalei de acceleratie. Daca nu poti introduce stutul respectiv oriunde in traseul de admisie inaintea clapetei bineinteles chiar si pana in cutia filtrului de aer, dar diferenta va vi mare, trebuie un reductor cu reglaj pe bascula membranei, membrana finuta italiana... In acest caz pui pe furtunul de gaz un fel de electrovalva care opreste scurgerea vaporilor de gaz, dupa oprirea motorului, in galeria de admisie unde in momentul pornirii va ineca motorul sau pot face autoaprindere si zmulge furtunele de racord, asta daca nu sparge galeria de plastic daca te prinde cu clapeta inchisa. De aceea se porneste motorul pe gaz, fara secventiala cu acceleratia la podea cand e rece.
Toate acestea sunt artificii care le faci cand nu ai bani de una secventiala, sau dedicata masinii tale, dar va merge mult si bine, si daca e pusa si modificata de tine cand te lasa in drum sti ce sa-i faci nu dai telefoane...
Nu-ti spun ce trebuie sa faci in momentul cant te opreste politia cu RAR-ul pe traseu, asta tine de tine... wacko.gif
marius.tt
Cu tot respectul... vorbesti mult si deloc la obiect
Te-am intrebat daca se gaureste corpul clapeta? atat .
alinmateescu
QUOTE(marius.tt @ 3 Apr 2013, 14:08)
Cu tot respectul... vorbesti mult si deloc la obiect
Te-am intrebat daca se gaureste corpul clapeta? atat .
*


Studiezi problema si vezi daca poti pune flansa si daca nu, dai gaura, in corp sau in furtunul de racord cu filtru, unde vrei si unde crezi ca e mai bine, sau poti intreba la un Service. La inceputurile mele, prin 1990, nu mi-a aratat nimeni, erau foarte putine masini pe gaz si nu existau statii de alimentare, mergeam pe aragaz. Eu cand am montat prima data pe 1300 am stricat 3 carboratoare pana am nimerit pozitia optima.
Deci, spor la treaba...
marius.tt
Pe bune nu te mai inteleg......in primul post spui ca vinzi instalatie gpl pt masinile pe injectie care de fapt este pe carburatie...........
-Dupa aceea spui ca merge ca una secventiala.....
-Cum sa faci tu gaura in corpul clapeta cand pe acolo trage aer,bagi gaz in loc de aer.
-Gandeste.....daca era asa monta firmele de gpl la greu instalatii de asteape carburatie la injectie multipunct
-Ce sa studiez eu cand tu spui ca ;''Instalatia a mers super bine, ca una secventiala!''
Rog colegii forumisti sa-si dea cu parerea daca o instalatie gpl pe carburatie merge montata pe multipunct sa si functioneze corect



vad ca tu compari carburatia cu injectia multipunct
alinmateescu
QUOTE(marius.tt @ 4 Apr 2013, 07:07)
Pe bune nu te mai inteleg......in primul post spui ca vinzi instalatie gpl pt masinile pe injectie care de fapt este pe carburatie...........
-Dupa aceea spui ca merge ca una secventiala.....
-Cum sa faci tu gaura in corpul clapeta cand pe acolo trage aer,bagi gaz in loc de aer.
-Gandeste.....daca era asa monta firmele de gpl  la greu instalatii de asteape carburatie la injectie multipunct
-Ce sa studiez eu cand tu spui ca ;''Instalatia a mers super bine, ca una secventiala!''
Rog colegii forumisti sa-si dea cu parerea daca o instalatie gpl pe carburatie merge montata pe multipunct sa si functioneze corect
vad ca tu compari carburatia cu injectia multipunct
*



Colegule, terbuie sa ai sute de buteli umflate cu pompa si un milion de kilometri ca sa intelegi cum vine treaba cu gazul. Pentru tine cel mai sigur este sa te duci la un service si sa montezi instalatia, sa te ti de garantie si sa nu uiti sa iei numerele de telefon de la ei, ca nu se stie...
Si te rog frumos, daca vrei informatii pertinente si gratuite ceremi-le pe PM, aici lasa-ma sa dau instalatia ca eu nu m-am bagat peste farurile si boxele tale.
Daca te interesa instalatia mea, te informai si stiai exact ce-ti trebuie.
Instalatia este pentru injectie monopunct Bosch de pe daciile din 2000-2004 si singura diferenta intere carborator este acea flansa de gaz, care pentru motorul tau nu se fabrica intrucat este omologat la secventiala, dar asta nu te impiedica sa adaptezi alta ca tot este neomologata, sau sa dai 2800 lei pe una secventiala si omologata, dupa care sa vinzi masina cu 600 euro.
Da, deci daca vrei intadevar sa pui una pe motorul tau incepe prin a desface corpul injectiei faci desene si masuratori apoi cauta flansa de la alte masini care sa mearga la gaurile suruburilor, diametrul conului, etc, sau risca-te pune stut cum ti-am explicat. Oricum ar fi, daca reusesti nu vei regreta!
Si crede-ma ca am una secventiala pe un 207 de 20kkm, a costat 3250 lei si nu m-a impresionat deloc fata de a mea... poate la pornire ca nu apesi acceleratia dar avand in vedere ca mergi 3-5 km pe benzina pe timp rece mai bine cu fosta ca nu stiam pretul la benzina.
marius.tt
Crede-ma ca am idee derpre instalatii gpl ,am montat eu personal la doua masini pe care le-am detinut in propietate prin anul 2005 (dacie) si 2007(renault 11) Ambele instalatii erau sh si m-a costat 150 LEI una .
apropo vezi ca o instalatie noua omologata ,secventiala pt logan este cam 1800-2000 roni cu tot cu montaj si garantie,nicidecum 2800 roni sau 3250 cat afirmi tu




spor la vanzare





alinmateescu
QUOTE(marius.tt @ 5 Apr 2013, 08:05)
Crede-ma ca am idee derpre instalatii gpl ,am montat eu personal la doua masini pe care le-am detinut in propietate prin anul 2005 (dacie) si 2007(renault 11) Ambele instalatii erau sh si m-a costat 150 LEI una .
apropo vezi ca o instalatie noua omologata ,secventiala pt logan este cam 1800-2000 roni cu tot cu montaj si garantie,nicidecum 2800 roni sau 3250 cat afirmi tu
spor la vanzare
*



Daca zici ca ai montat, de ce ma intrbi ca ,,bagi gazul pe unde intra aerul?,,
Da, pe Logan Stag 200 cu butelie cilindrica, pe alte masini aceiasi instalatie costa mai mult, plus ca am montat una de top, Stag 300 plus, cu butelie toroidala si 150 lei RAR-ul, pricepi, uite aici> http://www.monteazagpl.ro/peugeot/207/kit-...rezervor-ti-41l
Tot acolo o sa gasesti si pentru Logan
alinmateescu
smile.gif

6 Apr 2013, 20:27:
smile.gif

7 Apr 2013, 13:06:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

9 Apr 2013, 20:16:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
dizzy
Poti sa o montezi pe ce vrei tu, atat timp cat nu vrei sa o omologhezi, de la drujba la elicopter. Se poate omologa pe carburator si injectie monopunct.
Daca faci adaptari nu mai primesti vreodata omologare pe cale legala.
Acum e mai clar?
ionut L.
are dreptate alinmateescu, taicame_o are pe o dacie din 2003 o instalatie tomasetto care a costat 1400, trece singura pe gaz la o anumita turatie, porneste pe benzina, este aproape ca a mea la functii (tomasetto stag 300 care a costat 2400 lei)

spor la vanzare!
alinmateescu
Valabil, 650 lei, 42 litri GPL in butelie, Kit nou de rezerva si garnituri de rezerva SH, cu schema electrica de legare, toate accesoriile (furtune coliere teuri, bride prindere, flansa pentru corp injector), conducta lunga, totul italian, nu mai trebuie nimic.
0728850480
alinmateescu@hotmail.com


14 Apr 2013, 18:03:
smile.gif

15 Apr 2013, 06:03:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

16 Apr 2013, 18:27:
smile.gif

17 Apr 2013, 17:54:
smile.gif

18 Apr 2013, 13:02:
smile.gif

18 Apr 2013, 19:30:
smile.gif

19 Apr 2013, 10:53:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

20 Apr 2013, 19:30:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
dezmembrez nova
Are contul blocat, nu poate raspunde PM, contact pe e.mail sau telefonic.
dezmembrez nova
Are contul blocat pana pe 02.mai, nu poate raspunde PM, contact pe e.mail sau telefonic.
alinmateescu
valabil.

3 May 2013, 08:00:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
virusu_mut
poze cu partea electrica si un pret pentru ea? mersi
alinmateescu
QUOTE(virusu_mut @ 6 May 2013, 22:27)
poze cu partea electrica si un pret pentru ea? mersi
*



Partea electrica este compusa dintr-un comutator metalic si douã fire care alimenteaza bobina electrovalvei si cea a reductorului, respectiv multivalva de pe butelie. Nu are comutator de gaz, schema de legare o primiti dupa cumparare, 650 lei, cu 42 litri de gaz in tank, totul trece prin ECU-ul masinii astfel incat daca se opreste motorul se inchide automat si alimentarea cu GPL. Mai primiti si un releu special de injectie care va deschide circuitul de alimentare al injectorului si al pompei de benzina. Daca crezi ca cer mult poti lua doar flansa (mixerul) de injectie, cu care poti monta orice instalatie pe care o gasesti mai avantajos pentru tine. Daca esti interesat vorbim in PM.

8 May 2013, 06:14:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

10 May 2013, 06:47:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

12 May 2013, 08:37:
smile.gif

13 May 2013, 06:00:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif

21 May 2013, 07:48:
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
alinmateescu
smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.