Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kata999
QUOTE(Iuli @ 30 Mar 2013, 20:00)
Motorul de 13 e car slabut are 54 cp,cel de 14 are 65 cp e mai bun ,parerea mea e sa cauti de 16 are 72cp
*


In momentul de fata ma multumesc si cu 54 cp... sper ca are si un consum putin mai redus... totusi nu fac curse cu dacia... Maine o sa incerc transplantul... Revin dupa
Iuli
Un consun mic cu motorul de 13 ai cind ai cutie cu grup 8x33 de tractiune ca motorul nu depune effort mare adica puterea pe care motorul o pune la roti .....daca ai grup 9x34 atunci motorul nu are un consum mic in schimb mergi mai turat cu motorul ca sa aiba vina in el .....si ai grija la ambreaj daca e de 13 cu palier mic trecue sal pui cu ambreaj dde 170 ,daca e cu palier marit montezi ambrealul de la mot de 14 ....bafta al transplant
kata999
Motorul nu stiu exact daca este cu palier marit sau nu... o sa aflu maine.. cutia pe masina este cu 5 trepte... deci probabil 9x34...
Motorul este 1300 frantuzesc cu palier mic... mai imi trebuie placa de presiune, disc de ambreaj de 170mm si rulment de presiune... sper sa reusesc sa il tranplantez luni...
kata999
am reusit transplantul. Motorul merge ok, dar dupa aproximativ 20km a inceput sa patineze ambreiajul... Un sfat cum pot sa remediez problema?
sebymesteru
Pai nu ne-ai spus in ce stare e discul de ambreiaj si placa de presiune... Daca discul e uzat,nu prea ai ce-i face,il dai jos si il schimbi. La fel si placa,daca a fost supraincalzita si s-a deformat sau are soarele slabit e aceeasi chestie: alta noua.Daca crezi ca prins ceva ulei si de-asta patineaza,dupa ce inlaturi motivul din cauza caruia ti-a ajuns ulei acolo,poti incerca sa bagi prin fereastra de vizitare a ambreiajului niste cenusa cernuta,binenteles cu motorul ambreiat si oprit. Il pornesti apoi si faci cateva ambreieri-debreieri pe loc,turand usor motorul daca e cazul. Incerci si vezi daca tine. Daca nu ma insel se poate spala inainte si cu ceva benzina usoara,cu diluant nu stiu daca nu ataca ferodoul.
kata999
Discul e nou, placa de presiune e din dezmembrari dar e in stare foarte buna... Ce e drept avea un strat de rugina pe inelul acela de pe placa de presiune care are diametrul discului, dar l-am curatat cu o perie de sarma, nu cred sa fie asta problema. Am verificat pe sub masina dupa pete de ulei dar nu am gasit. Ambreiajul prinde foarte putin pe la 4000 de ture. Intra in viteze usor, nu cred sa fie placa de presiune... Este posibil sa scape ulei pe la semeringul de la palier? O sa incerc sa dau cutia jos maine, daca imi permite vremea.
sebymesteru
Ambreiajul e reglat corect,are cursa libera pedala? Sa nu fie prea strans si sa patineze de-aia. Poate sa scape ulei pe la palier,dar teoretic nu prea are cum sa ajunga la disc... Nu mai bine dai motorul jos decat cutia?
kata999
QUOTE(sebymesteru @ 5 Apr 2013, 12:49)
Ambreiajul e reglat corect,are cursa libera pedala? Sa nu fie prea strans si sa patineze de-aia. Poate sa scape ulei pe la palier,dar teoretic nu prea are cum sa ajunga la disc... Nu mai bine dai motorul jos decat cutia?
*


Ambreiajul e reglat... am mai slabit putin cablul si acum prinde la capatul cursei.. sus... Daca nu prea are cum sa ajunga ulei pe la palier atunci de unde poate ajunge ulei pe disc?
angheloaia
E posibil sa iasa uleiul din cutie pe la semeringul prizei. Acelasi lucru il patesc si eu. La o accelerare brusca, mai ales la deal sare ulei pe acolo, se unge ambreiajul si patineaza. O rezolv prin spalare cu apa si dero sau pur pe care o introduc la ambreiaj prin fanta aceea de vizitare. Dar e o solutie de moment. Adevarata rezolvare prevede schimbarea semeringurilor de palier si priza.
kata999
QUOTE(angheloaia @ 5 Apr 2013, 23:03)
E posibil sa iasa uleiul din cutie pe la semeringul prizei. Acelasi lucru il patesc si eu. La o accelerare brusca, mai ales la deal sare ulei pe acolo, se unge ambreiajul si patineaza. O rezolv prin spalare cu apa si dero sau pur pe care o introduc la ambreiaj prin fanta aceea de vizitare. Dar e o solutie de moment. Adevarata rezolvare prevede schimbarea semeringurilor de palier si priza.
*


Multumesc pentru raspunsuri. Pentru moment nu am timp sa ma ocup de masina dar o sa urmeze in weekend-ul urmator. O sa schimb toate semeringurile si ce se mai poate pe acolo... am inteles ca ar trebui schimbate si ceva garnituri la planetare.
sebymesteru
Tot semeringuri ai si la planetare. Ai grija insa ce cumperi,daca gasesti ia ceva de firma mai rasarita sa nu patesti ca mine,le-am schimbat pe toate,inclusiv cel de la cautator si surpriza...tot curge ulei pe langa axul cautatorului si pe langa axele planetare...
kata999
QUOTE(sebymesteru @ 6 Apr 2013, 18:42)
Tot semeringuri ai si la planetare. Ai grija insa ce cumperi,daca gasesti ia ceva de firma mai rasarita sa nu patesti ca mine,le-am schimbat pe toate,inclusiv cel de la cautator si surpriza...tot curge ulei pe langa axul cautatorului si pe langa axele planetare...
*


Ok. Multumesc de sfaturi.
kata999
Am rezolvat problema cu ambreiajul. Curgea ulei pe la pompa de benzina... mecanicul care a schimbat motorul a uitat sa puna o garnitura intre distantierul de la pompa si blocul motor... din aceasta cauza se scurgea ulei in ambreiaj. Mai patineaza putin daca fortez motorul dar se rezolva cu putina apa si detergent de vase biggrin.gif Va multumesc pentru toate sfaturile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.