Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mai nou se rapara bara sparta
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
Pages: 1, 2
Diac
Povestea e relativ simpla.
Tatal meu a coborat masina cu spatele de pe un trotuar. Langa bordura era un ciot ramas de la un stalp de lumina taiat. Rezultat => bara fata sparta in doua locuri sub proiectoare, urechi rupte la imbinarea cu aripa. Sparturile sunt destul de mari si merg de la fiecare proiector in jos pana la carenajul de plastic de dedesupt.

In fine, face dosar pe casco, si la service constata ca asiguratorul nu plateste inlocuirea spoilerului ci reparatia lui. Cica au nu stiu ce tehnologie la un anumit service prin care se lipeste bara in cele doua locuri.

A dus masina la Cobalcescu si acolo aia au mai obtinut schimbarea carenajului de sub bara, insa nu si inlocuirea spoilerului. Deci Cobalcescu desface masina, trimite bara la firma aia care o repara, apoi o revopseste si o pune la loc.
A mai auzit cineva ceva de tehnologia asta cu lipitul barii? E ceva de capul lor? Oricum avand in vedere ca are fransiza de 100 de euro, mai bine cumpar o bara din dezmembrari la culoare si aia e.
marksman
Cine-i asiguratorul?
Diac
BCR Asigurari, adica Omniasig.
Rimio de Vassur
probabil celebrii euroins. am intilnit si eu treaba asta. la ei nu se inlocuieste bara crapata, se repara.

mai bine alta din dezmembrari.
Diac
De Casco la Carpatica si Euroins nu prea am auzit.
george_slz
Totusi daca repara bine bara, ce iti mai pasa?
tupeu_adrian
acum o luna a intrat o cucoana in mine si mi`a crapat spoiler`ul spate stanga....crapatura era foarte putin vizibila pt ca fusese facut`a chiar pe margine dar a incercat si la mine cu acelasi pretext....ca au ei acum niste aparatura performanta cu care lipeste plasticul si alte alea.....eu nici n`am vrut sa aud asa ceva...m`am pus in gura cu el si i`am explicat ca bara mea era noua si eu in consecinta o vreau la fel....pe masina lui poate sa puna sa faca cate lipituri vrea....asa ca a rezultat schimbarea barei, vopsirea la culoarea de cod si montarea pe masina....daca nu te iei cu ei sa stii ca nu rezolvi absolut nimic....ei incearca mereu cu oricine are ocazia....cu cine tine bine cu cine nu asta e mai avem si altii pe viitor asta e in capul lor wink.gif
Diac
Am incercat de refuzam varianta asta si am fost refuzati smile.gif Atat noi cat si aia de la Cobalcescu. D-aia intrebam, a mai beneficiat cineva de superoferta bara lipita?
R19/16v
Cate rate mai ai de platit?
tupeu_adrian
in cazul de fata nu mai strica nici o polita casca si pune mana si cumpara o bara noua ca ajunge tot in pretul framcizei pe care o platesti de 100 euro si pe viitor asigurarea casco mai scade pe an ce trece daca nu e nici un incident si asa da`i si mai putin pe casco luna de luna......ce`l putin ce recomand eu: polita casco stric`o macar pt avarii mai grave...D`mne fereste de asa ceva dar se mai poate intampla....nu mai incerca sa o strici pe un mizilic de bara de 400-500 de lei cat e noua in magazin
Diac
S-a intamplat dupa ce a platit ultima rata. intre timp a expirat si a reinnoit la alt asigurator ca Omniasig i-a facut oferta de Allianz.

Initial am vrut sa-i iau bara din dezmembrari, gasisem la culoare la Tg Mures, insa taica-miu e mai comod din fire si a ales varianta cu casco. Din cate am inteles bara noua nevopsita e 1000 RON, ma intreb cat costa reparatul?
R19/16v
Convenabil, nu? smile.gif
Diac
Pentru cine?
R19/16v
BCR doh smile.gif ca doar nu pt tine smile.gif
Diac
Probabil ca s-au prostit si eu de cand sunt cu Vienna Insurance.
argon
Am vazut eu bara reparata asa, daca au sculele necesare, si oameni calificati, iese ca noua, nu-ti fa probleme, nu o lipeste cu superglue, ci treaba se face profesional, si scapi de problema nealinierii ulterioare..am vazut si bare fata schimnate la Megane 2, si raman lufturi de-ti bagi degetele la capota, oricat s-ar straduii meseriasii.
vijelie
Parca ieri se ruga Groupama de mine sa imi schimbe o bara putin zgariata.
Iar eu nu si nu, doar aripa (era bine mototolita), de ce sa schimb o bara originala putin atinsa (repet, vopsea zgariata) cu una vopsita prost in service ?
Diac
Mersi Argon, sper sa iasa bine asa. Oricum e bara nr 2 la masina asta.
l@u
cred ca si plangeau cand i-ai refuzat !!!!
esti the one si se roaga asiguratorii de tine !
prody
Omniasig doreste sa se axeze pe alte tipuri de asigurari , asta e politica de la Vienna, sectorul auto este neprofitabil si le-a servit in toti acesti ani pentru a se face cunoscuti - au un punct bun de plecare , nu e nevoie sa is faca publicitate agresiva sa afle lumea de ei, , astfel ca la auto au scumpit tot, au bagat fransize la reinnoire la majoritatea clientilor fara daune si multe altele , mesajul e clar .
RadulescuRomulus
la mine la firma: dus masina, bara mi-a dat-o la reinntregit, la ALC.
intr-adevar, treaba se face cu simtul raspunderii. Din ext nu iti dai seama unde a fost spartura, doar pe interiorul barei. Si calitatea / durabilitatea e 100% aceeasi.

Fireste, am optat pt una noua, adusa de mine la service si vopsita. Nu vreau sa ma complic cu lipituri din simplul motiv ca eu am acceptat o SUPRA-evaluare a masinii din partea Groupamei, ei sa-mi accepte mofturile. Ca oricum la vara ma duc la ABC Asigurari [cunosc pe cineva acolo].
Diac
"Salut,
Expira CASCO-ul la masina.
Iti transmit in prima faza oferta de reinnoire la Omniasig.
Pentru restul ofertelor am rugamintea sa-mi spui nr de km ai masinii pentru ofertare si data obtinerii permisului de conducere.
Suma asigurata = 4,560.89 EUR
Prima de asigurare = 778.51 EUR /an
Plata in 4 rate.
Fransize:
- 100 EUR /eveniment (avarii partiale si furt partial) ;
- 10% din SA /avarie totala si furt total."


Asta e oferta la masina mea la Omniasig. Practic au dublat suma de plata fata de anul trecut. Ce-i drept am avut o dauna (eleronul zburat).
vijelie
Sa iti trimita oferta completa, poate contine deja celebra "fransiza suplimentara".
Diac
I-am spus brokerului sa caute si pe la altii. Oricum ajunsesem la Omnasig din intamplare, eram client vechi la BCR Asigurari.
Sudsemnatu
Deci WOW...800 de euro pe an, mai bine pui banii deoparte si cu siguranta nu depasesti la nicio dauna costul reparatiei, daca iei de la dezmembrari.
cj98czh
Diac - ceva nu este in ordine cu oferta aia ..

Eu am la ei ... Meganul este asigurat la 3800 euro si am platit 215 euro/an cu fransiza 0 si cealalta masina este asigurata la 9700 euro si am platit 500 euro/an tot cu fransiza 0 ... este adevarat ca nu am avut nici o dauna ...si este adevarat ca au marit putin pretul fata de anul trecut chiar daca valoarea asigurata a scazut ... dar ceea ce ti-au dat tie este mult prea mult..

P.S. - Am fransiza 10% la dauna totala sau furt total la ambele, si politele au fost reinnoite in Februarie si Martie 2013, deci recent.
prody
Mie mi-au transmis aproape aceeasi prima de asigurare cu cea de anul trecut, suma asigurata acum e mai mica si fransiza 100 de euro/ev in conditiile in care polita veche era fara fransiza si nu avusesem daune, masina pe persoana juridica ( e si asta un factor, se pare, desi, in opinia mea , un client CASCO il evaluezi in primul rand dupa dosarele deschise in anul respectiv). I-am zis amicului meu care foloseste masina sa isi caute toate loviturile de pe masina, a deschis un dosar si dupa finalziare o sa fac CASCO in alta parte, am gasit la preturi normale, asta merita si se pare ca asta isi si doresc. Despre oferta RCA nici nu mai vorbesc, era cu mult peste toate celealte firme.
AndreiMR
QUOTE(Diac @ 23 Apr 2013, 15:25)
"Salut,
Expira CASCO-ul la masina.
Iti transmit in prima faza oferta de reinnoire la Omniasig.
Pentru restul ofertelor am rugamintea sa-mi spui nr de km ai masinii pentru ofertare si data obtinerii permisului de conducere.
Suma asigurata = 4,560.89 EUR
Prima de asigurare = 778.51 EUR /an
Plata in 4 rate.
Fransize:
-      100 EUR /eveniment (avarii partiale si furt partial) ;
-      10% din SA /avarie totala si furt total."
Asta e oferta la masina mea la Omniasig. Practic au dublat suma de plata fata de anul trecut. Ce-i drept am avut o dauna (eleronul zburat).
*



Oferta aia e bataie de joc. Eu platesc 600 de euro/an prima, la valoare asigurata de 8400 de euro, fara niciun fel de fransiza, cu asigurare pentru vandalism si toate cele...la Allianz. Posibil sa fi gasit si variante mai avantajoase ca pret, dar la astia n-am avut nicio problema sa primesc pentru reparatii o suma mult mai mare decat valoarea primelor cotizate la ei in 4 ani. Iar cand am facut RCA, Omniasigul era de departe cel mai scump...e clar ca nu mai vor clienti in domeniul asigurarilor auto.

Legat de bara lipita...am vazut la cineva o lucrare de genul asta, nu se cunostea absolut nimic pe exteriorul barii, deci nu ar fi o problema. Pe de alta parte, daca platesti casco, te astepti sa iti repare masina la standardele la care era ea inainte de incheierea politei...daca n-ai avut bara lipita logic ar fi ca nici dupa reparatie sa n-o ai, ci sa iti dea bara noua
Diac
Pai in felul asta imi spun ca nu ma mai vor drept client. Anul trecut am platit 380 euro pe tot anul, dar am inlocuit pe casco eleronul de la haion, care mi-a zburat pe autostrada. O problema comuna la M2 break. Eleron 600 RON + vopsit + montat, o fi fost vreo 1500 RON.
Am avut de-a lungul timpului cu cele doua Meganuri trei daune la BCR asigurari si am observat involutia lor. De la mega centrul de constatari din Vitan, unde totul era foarte elegant la bara lipita de acuma.
tribunul
QUOTE(Diac @ 22 Apr 2013, 16:16)
A mai auzit cineva ceva de tehnologia asta cu lipitul barii?


Lipitul barei se mai practica, mai ales daca nu ai casco, si cu rezultate neasteptat de bune.

*** moderat ***
<span class='edit'>24 Apr 2013, 03:15:</span>
QUOTE(Synyster @ 23 Apr 2013, 16:39)
cu asigurare pentru vandalism si toate cele...la Allianz.


La allianz on line, la limuzina din dotare, franciza: minim 100 Euro, sau 5% (parca) daca dauna ie mai mica de 7.000 lei, iar autorul este eu sau necunoscut.
Peste 7.000 lei nu mai este franciza indiferent de autor.
Pana anul asta limita a fost de 5.000 lei.
kosfunny
QUOTE(Diac @ 23 Apr 2013, 23:47)
Pai in felul asta imi spun ca nu ma mai vor drept client. Anul trecut am platit 380 euro pe tot anul, dar am inlocuit pe casco eleronul de la haion, care mi-a zburat pe autostrada. O problema comuna la M2 break. Eleron 600 RON + vopsit + montat, o fi fost vreo 1500 RON.

*


Eleron desprins de pe masina despagubit ? Sa stii ca nu prea te intalnesti cu asa bunavointa .

god
La Allianz baga mai nou fransiza de 300 euro/eveniment. Am avut mai multe oferte prin diferiti brokeri si aceeasi poveste incercand chiar si direct la ei(ca fapt divers pana la urma am ales Uniqa, suma asigurata ceva peste 10.000 euro, fara nici un fel de fransiza, prima anuala 580 euro platita integral).

Pe vremea cand BCR nu devenise Omniasig mi-a fost reparata 1 data bara pe RCA-ul unuia care mi-o troznise si tot la ei 2 ani mai tarziu aceeasi bara pe casco insa tot reparata.
Cert este ca a iesit perfect de fiecare data si nu am avut probleme in timp nici cu vopsea sarita nici altceva(in ambele situatii a fost vorba de zgarieturi profunde pe aceeasi parte, stanga spate, intr-una din dati fiind vorba si de o fisura prin acelasi loc).

As prefera oricand sa fie schimbata piesa cu una noua dar daca iese bine si reparata nu ma deranjeaza.
Diac
QUOTE(kosfunny @ 26 Apr 2013, 20:07)
Eleron desprins de pe masina despagubit ? Sa stii ca nu prea te intalnesti cu asa bunavointa .
*




A sarit o piatra de la un tir care venea din sens opus. sleep.gif Au mai patit si altii din sectiunea Megane 2. wink.gif
kosfunny
Sunt convins ! smile.gif Mai ales pe autostrada unde sunt sensurile separate ! smile.gif
T.rac3Er
CSA pt rezolvarea problemei cu bara. bara se aduce la starea initiala. o lipitura cu anumite substante (nu ma intereseaza aspectul estetic) schimba proprietatile la impact ale acelei bari. e posibil sa fie mai rigida si sa nu se crape cum face cea de origine, astfel ca va forta cine stie ce alte elemente de prindere si va creste daunele survenite in cazul unor incidente minore, ceea ce tu clientul le vei suporta (fie ca ai asigurare casco sau nu).

deci, scandal masiv sa iti dea bara noua, caci bara noua ai avut. asta e obligatia contractuala. nu reparat nu nimic, si in special nu refuz.

sper ca ai primit raspuns oficial pe hartie nu telefonic sau face2face. cu acea hartie faci reclamatie la CSA, gatu MM
argon
Daca nu stii despre ce e vorba , nu te mai agita, bara nu se lipeste cu superglue, cum am mai spus odata mai sus, ci se face sudura plastica, iar bara va arata si se va comporta ca noua.
T.rac3Er
da' e neimportant.
masina avea bara noua?! da

asiguratorul oricum castiga din casco aberant de mult
sa dea bara noua

e vorba de principii si de buna intentie cand operezi in cadrul unui contract economic.

ei te jumulesc pe unde pot si incearca sa te smechereasca si in acelasi timp daca observa cea mai mica umbra de dubiu instant devin cei mai corecti oameni de pe planeta si fac morala si chiar uz de instrumente penale.
Diac
Ca idee, am primit oferta de la Generali la masina mea, la conditii speciale scria clar "elementele de plastic se repara conform tehnologiilor avizate de RAR" si "reparatia se face in service autorizat RAR cu piese aftermarket" si daca se alege service de marca, asiguratorul acopera 70% din factura". Ca sa fie clar de la inceput.

Repet, m-am lamurit. Nici masina nu mai e cine stie ce limuzina, anul asta face 8 ani, daca nu se vede e foarte bine. Presupun ca nu o lipesc cu superglue. De data asta il cred pe argon. Oricum tatal meu nu e genul sa faca reclamatii, si nici eu nu am chef.
argon
QUOTE(T.rac3Er @ 27 Apr 2013, 23:27)
da' e neimportant.
masina avea bara noua?! da

asiguratorul oricum castiga din casco aberant de mult
sa dea bara noua

e vorba de principii si de buna intentie cand operezi in cadrul unui contract economic.

ei te jumulesc pe unde pot si incearca sa te smechereasca si in acelasi timp daca observa cea mai mica umbra de dubiu instant devin cei mai corecti oameni de pe planeta si fac morala si chiar uz de instrumente penale.
*




Uite ca eu daca as fi in aceasta situatie as prefera bara lipita, decat un chinezism nou, care nu se va alinia veci cum trebuei pe masina.
T.rac3Er
ok, fiecare are libertatea de alegere smile.gif

azi un pas, maine alltul si te trezesti dupa cativa ani sa plangi "in pumni"
argon
Sper ca-ti dai seama ca e vorba de o fisura sau niste fisuri de cativa cm, de obicei in partea de jos, nu bara rupta-n 14 si lipita.
kosfunny
Atata timp cat exista tehnologie de reparatie autorizata asiguratorul poate sa opteze pentru aceasta !
solidconvert
In acest caz mai bine nu te mai asiguri... am avut casco la ei pe vremea cand inca erau BCR ASIG. si n.au comentat nicio secunda cand a fost vorba sa.mi schimbe bara fata, pentru o fisura nu spartura, de fix 2 cm in partea de jos... practic sub bara... iar reparatia a fost facuta la Serus cu piese de origine nu aftermarket chinezesc... sunt curios acum, pentru ca in august imi expira contractul cu Allianz, daca vor sa faca si astia vreo schema...
Diac
chestia cu reparatul barei am vazut-o in multe oferte, chiar de la firme cu pretentii.
Filip
QUOTE(argon @ 28 Apr 2013, 21:25)
Sper ca-ti dai seama ca e vorba de o fisura sau niste fisuri de cativa cm, de obicei in partea de jos, nu bara rupta-n 14 si lipita.
*


Da` pop-niturile ce-au? biggrin.gif Mă refer la bările rupte-n 14. blush.gif
Diac
S-a reparat, a iesit ok la prima vedere. Culmea e ca vopsitul a iesit naspa, daca te uiti cu atentie. In fine asa ramane.
dr.nils
Am patit-o si eu ieri in rond la Universitate.
Berbecu' a schimbat banda (ocolea o masina care stationa) si mi-a julit aripa si bara spate.
Bara spate are o urechiusa de prindere rupta, iar desteptul de la asigurari (ASIROM, o fac pe CASCO cu regres, ala avea RCA la ASTRA), nu a vrut sa imi dea inlocuire, cica se repara prinderea rupta.
E vreo regula pe care as putea sa o invoc sa imi inlocuiasca bara? E totusi element de prindere, daca era vreo crapatura, mai ziceam.
O sa ma duc la una din reprezentantele Renault (apropos care e mai de Doamne-ajuta?), poate la reconstatare au alta parere.
Diac
Pai nu reprezentanta repara bara! Ei vor fi instruiti de asigurator sa o dea jos si ea va ajunge la "firma care lipeste bare".Poti sa te duci si la Ghosn acasa ca tot reparata va fi
dr.nils
?!
Pai pe principiul asta daca vreau sa o vopsesc la reprezentanta, reprezentana o trimite la vopsitoria asiguratorului?
Diac
Nu, de vopsit va fi vopsita tot la reprezentanta. Ideea e ca reprezentanta nu are tehnologie de lipit bare. Ei schimba. Traseul barii va fi : demontare reprezentanta - lipire la atelier - vopsire si remontare la reprezentanta. Din exterior arata identic si la fel, pe dos se vede insailarea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.