Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reglare delcou si avans vacumatic
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sardariu
Totul este OK dacă merg încet, dar atunci când apas acceleratia mai tare sau este în sarcină apar MARI bruscări .. oare sa fie de la avansul vacumatic si la delcou. Cum se reglează acestea? Mentionez faptul ca bujiile, bobina și platinile sunt noi; carburatorul a fot curațat și verificat la mama lui acasă la Carfil Brașov, pus pe bancul de probe, schimbat ce trebuia și merge ok.
Buyaka
Ar putea fi si avansul dar cred mai curand ca ar trebui sa verifici si distantele la tacheti (culbutori) mai ales daca ai facut motorul de curand...
argon
Schimba fisa centrala..o sa fi surprins excl.gif
rtulea
Vad ca esti nou pe forum si s-ar putea sa nu sti. Da un search dupa "delcou" sau "reglaje motor" si o sa-ti apara o multime de subiecte discutate pe aceasta tema unde se explica reglarea pas cu pas a avansului. (pe acesta l-ai reglat dupa ce ai schimbat carburatorul?)
sardariu
excl.gif
rtulea
Asta ce inseamna?
TanoG
Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, aveam impresia ca merge in 3, am recurs asa cum ai spus si tu la schimbarea fiselor, bujiilor, platini etc etc .... dar nimic. Totul a incetat in momentul cand am schimbat bobina de inductie (am luat una Doduco, la sfatul mecanicului meu), o sa ramai foarte surpris cand totul va revenii la normal (mie mi s-a intamplat, credeam ca nu-i mai dau de cap).
Sa auzim de bine.
chichi
Daca atunci cand accelerezi, masina da in nas si se observa smucituri si poticneli in mersul acesteia, iar tu zici ca ai verificat platina, bujiile, carburatorul si ca ai facut reglajele corect, atunci ar putea fi de vina filtrul de aer... Scoate-l si vezi cum iti merge masina fara el si eventual, schimba-l daca este cazul.
sardariu
QUOTE(TanoG @ 13 Sep 2005, 14:34)
Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, aveam impresia ca merge in 3, am recurs asa cum ai spus si tu la schimbarea fiselor, bujiilor, platini etc etc .... dar nimic. Totul a incetat in momentul cand am schimbat bobina de inductie (am luat una Doduco, la sfatul mecanicului meu), o sa ramai foarte surpris cand totul va revenii la normal (mie mi s-a intamplat, credeam ca nu-i mai dau de cap).
Sa auzim de bine.
*




Am schimbat bobina cu una noua BOSCH ... si acelasi rezultat
rtulea
Avansul "0 Rac" se regleaza prin 2 metode: - cu becul
- cu stroboscopul

Daca da in nas la accelerari bruste inseamna ca trebuie sa-i mai dai avans. Roteste usor de delou in sens contrar acelor de ceas vreo 2-3 mm.

Urmeaza-mi sugestia si da un search dupa cuvintele cheie pe care ti le-am sugerat. Vei fi surprins de cate raspunsuri vei gasi.
sonykel
eu am o problema cu avansul vacumatic!Adica daca il reglez la mecanic cu stroboscopul masina imi da rateuri in carburator daca il dau eu putin mai mare merge bine dar tremura masina!ce sai fac fratilor ca-ma dispera?mentionez ca paltina e reglata buji noi,fise noi capac de delcou nou, platina noua carburator reglat de curand am reglat si tacheti!
rtulea
Inainte de a mai umbla la avans, spune-ne la cat este reglat ralanti-ul. Daca este mic s-ar putea sa tremure si de acolo.
bertro
functionarea avansului vacuumatic o poti testa in 2 feluri:

1. cu motorul oprit, scoti capacul la delcou, pipa si plasticul ala care acopera platina. apoi scoti furtunul de vacuum numai din carburator si sufli/tragi aer pe el. ar trebui sa se miste platina fixa putin cand faci treaba asta.

2. cu motorul pornit la relanti scoti furtunul respectiv din oricare din parti. ar trebui sa observi o schimbare in "mersul" motorului.

daca nici una din treburile de mai sus nu se intampla, inseamna ca nu functioneaza cum trebuie avansul vacuumatic (cel mai probabil e dusa capsula vacuumatica de pe delco)

oricum, si eu sunt de parere ca ar trebui sa reglezi intai cum trebuie avansul static. exista mai multe metode descrise aici pe forum. search
diaconuliviu
QUOTE(bertro @ 10 Oct 2005, 08:52)
[...]
2. cu motorul pornit la relanti scoti furtunul respectiv din oricare din parti. ar trebui sa observi o schimbare in "mersul" motorului.
[...]
*


Iti recomand sa scoti furtunul de la capsula si sa-l obturezi, altfel SIGUR se va modifica mersul din cauza surplusului de aer aspirat.
Dreamer
Iar daca motorul merge intrerupt si in momentul in care scoti furtunul de la avansul vacumatic ... motorul merge rotund .. care e problema si unde ??? blink.gif
Mentionez ca am schimbat bujii, fise paltina; am reglat platina, bujii, avans
bertro
QUOTE(diaconuliviu @ 10 Oct 2005, 09:48)
Iti recomand sa scoti furtunul de la capsula si sa-l obturezi, altfel SIGUR se va modifica mersul din cauza surplusului de aer aspirat.


clar ca pui dejtu spre carburator
diaconuliviu
QUOTE(Dreamer @ 10 Oct 2005, 09:52)
Iar daca motorul merge intrerupt si in momentul in care scoti furtunul de la avansul vacumatic ... motorul merge rotund .. care e problema si unde ???  blink.gif
Mentionez ca am schimbat bujii, fise paltina; am reglat platina, bujii, avans
*


Adica il scoti si-l obturezi sau nu? ca daca il obturezi si se rotunjeste, avans mare; daca se rotunjeste cu el neobturat, aer putin-adica ceva jicloare aer infundate(cel din carb sau duza)
Adyp
Desfa carburatorul si curatal problema e ca ori nu primeste destul aer ori ii da benzina pe reprize.
Ia capacul de la carburator si trage acceleratia cu mana si uitate in carburator cum e jetul de benzina.
Sigur ai ceva infundat acolo.
sonykel
la 900rpm rece la 1000rpm cald
ce e ala avans static de unde se regleaza????
furtunul de vacum e ala subtire nu care se infige in laterala carburatorului nu?
masina nu tremura la relanti tremura cand vreau sa plec cand e in sarcina.
Dreamer
Carburatorul e curatat, popa de vacum functioneza, furtunul nu este infundat. Are un comportament tare ciudat ...
diaconuliviu
QUOTE(Dreamer @ 11 Oct 2005, 09:34)
Carburatorul e curatat, popa de vacum functioneza, furtunul nu este infundat. Are un comportament tare ciudat ...
*


te intrebasem ceva putin mai sus..vezi acolo...
Dreamer
hmmm ... cred ca era ceva infundat ... si-a revenit singura ... si merge super !
0
....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.