Prima simptoma a fost sa intrerupa in mers ..pe la 4000 rpm, dar atunci am crezut ca e din cauza benzinei care era pe duca si ma gandeam ca a prins pompa aer.
A doua zi..dupa ce am bagat benzina, cand sa plec de la peco nu mai pornea. Invartea, se aprindea martorul de la injectie..si nu pornea. Am zis ca e de la banzina..au mai trecut cateva zile de atunci..am pus alta benzina, nu a mai facut figuri..pana azi.
Astazi , in mers constant pe la 80kmh in treapta a 5-a..adica vreo 2000 rpm..dadea in nas si se aprindea martorul injectie. M-a chinuit asa , si am ajuns acasa. Acum , cand o turez se aprinde martorul injectie si da rateuri se pare. Rateurile le aveam si in mers cand dadea in nas, dar nu cred ca se auzeau din cauza zgomotului. Ceva recomandari? O sa ma pun sa reglez culbutorii acum, ca au trecut vreo 5000km de la ultima reglare (n-am gaz pe ea). O sa verific si sonda de apa care trimite informatii catre ecu, ca am mai avut probleme asemanatoare acum ceva vreme cu ea.