teo_columb
29 Apr 2013, 08:34
Am o problema la masina .... daca furtunul dintre motor si carburator este montat nu reusesc sa pornesc masina.... Daca il scot motorul porneste si merge normal, dar nu cred ca este normal sa fac acest lucru .... nu stiu ce sa-i fac .... am mai intrebat si mi s-a spus ca trebuie segmentat motorul .... nu stiu daca asta este cauza si nu as vrea sa ma apuc sa cumpar segmenti degeaba pentru masina .... am uitat sa spun ca am schimbat, Bujii, platina, condensator ....
astept sugestiile voastre ...
address
29 Apr 2013, 11:33
Buna ziua.
Problema in general provine de la gaze scapate (pe langa pistoane), care ajung in baia de ulei, si se ridica pana deasupra, in capacul culbutorilor, facand presiune. In carburator amestecul aer-benzina este astfel afectat si motorul nu mai merge la relanti. Solutie de moment - scoateti joja de ulei, mai atenueaza fenomenul. Taximetristii aveau alta metoda - obturau teul dinspre carburator, si scoteau un furtun de pe capacul culbutorilor pana undeva sub motor. Absorbtia de gaze din carter are si avantaje - mai reduce (foarte putin) consumul, dar si dezavantaje (murdareste inutil carburatorul cu aburi de ulei - face mazga aceea neagra in difuzor)
In principiu, asa este, trebuie re-segmentat motorul, insa poate insemna si pistoane fisurate (se verifica cu un compresiometru), ghidaje de supape largite excesiv (si/sau cu simeringuri uzate) - daca scosul jojei nu modifica chiar deloc fenomenul, e clar de la ghidurile de supape.
Succes cu rezolvarea !
bucatzel
29 Apr 2013, 11:37
QUOTE(teo_columb @ 29 Apr 2013, 09:34)
astept sugestiile voastre ...
Una singura. Durea sa cauti inainte de a mai deschide inca un topic pe tema asta?
http://www.daciaclub.ro/Functia-SEARCH-t207518.htmlOricum, ti s-a raspuns, aici se inchide.