Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stropeste ceva lichid pe toba
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fanel28
Salutare , revin cu o problema, azi dimineata am schimbat pompa de benzina si filtrul de aer pana aici totul e bine , dupa ce am terminat zic sa pornesc motorul sa vad daca e totul ok. Motorul porneste la sfert toarce frumos , il turez putin totul in regula , las motorul pornit si ma duc pana in spate iar cand ma intorc vad pe jos multi stropi de ceva lichid negru pe jos de la teava de esapament la vreo 1.5m , chem repede pe cineva si il pun sa tureze motorul la turatie mare stropeste ca naiba ceva lichid negru , dar nu sunt sigur daca este ulei , la relanti stropeste doar cativa stropi . Inainte nu imi facea asa ca am mai turat motorul si nu era lichid din ala deloc pe jos. Motorul nu imi consuma ulei deloc, presiunea la ulei este foarte buna, nivelul la lichidul de racire este la maxim. Intrebarea mea este ca oare am gresit eu ceva la montarea pompei de benzina sau a filtrului de aer si cam ce ar putea sa fie lichidul acela negru si bieninteles daca este ceva grav.
Va multumesc.
marius1978
Poate fi si condens poate sa ai si garnitura de chiuloasa ciupita si sa-ti dea lichidul de racire pe toba. Mergi mai mult cu ea si urmareste nivelul lichidului din vasul de expansiune.
fanel28
Nu cred sa fie garnitura de chiulasa , stropi acestia au aparut azi dimineata dupa ce am schimbat pompa de benzina si filtrul de aer , numai daca nu cumva azi dimineata s-a fi ciupit . In cazul in care nu e de la garnitura de chiulasa ce ar mai putea fi ? Condens nu cred ca e ca e foarte cald afara. Am schimbat pompa de benzina cu motorul cald abia venit de la drum .
libarca
N-are nici o legatura schimbatul pompei de benzina sau filtrului cu stropii de pe evacuare, nu se leaga in nici un fel! Daca apa aia era din lichidul de racire, aparuta asa din senin, cu asa probleme la garnitura era practic imposibil sa-ti mai mearga in parametri normali cum zici ca merge. Eu zic ca apa era si inainte dar doar acum ai observat-o, tu fiind de obicei la volan, orice toba are apa in ea, iar la o accelerare mai energica se creaza turbulente si-ti arunca si ceva apa afara, care ulterior se face la loc! Zic sa nu-ti mai faci atatea grji daca e totul in regula pe sub capota! Ca sa te linistesti, dai toba jos si vezi ce curge din ea!
fanel28
Cred ca ai dreptate , azi am facut ceva km si motorul merge perfect am verificat uleiul si lichidul de racire inaninte sa pornesc la drum , iar cand am venit inapoi nivelele erau perfecte. Sunt mai linistit acum biggrin.gif . Ms.
lars_andrew
Am si eu o problema asemanatoare...
la fel, scuipa ceva lichid pe la toba, la relanti scuipa binisor, adica se vad stropi de ce naiba a fi...
si in acelasi timp motorul merge de parca da sa se inece, sau chiar da rateuri (nu sunt un expert in domeniu, incep si eu sa invat pentru ca am dacia asta de 3 ani si pana acum nu mi-a facut prea multe probleme), nu cred ca e de la aprindere pentru ca am verificat bobina, fisele, capacul de la delcou, platina, bujii... sunt bune toate...
ajutati-ma sa identific problema, va rog...
maho
Condens; vezi daca mai ies stropi si dupa ce se incalzeste motorul (~15-20 min).
lars_andrew
Pai, am observat problema asta cand motorul era cald. Am mers cu ea vreo 50 km si cand am ajuns la destinatie am vazut ca stropeste...
M-am gandit la condens dar totusi mi se pare ca stropeste cam mult si ma mai si enerveaza ca porneste greu dimineata si cum am spus mai sus, da sa se inece... ca si cum ar da rateuri...
va intreb pe voi aici pentru ca nu vreau sa fiu pacalit la mecanic...am patit-o si cum spune vorba aia "tot patitul e priceput"...
sa fie oare garnitura de chiuloasa? ca nici macar nu reusesc sa identific ce anume scuipa, apa, ulei, benzina...habar n-am...
sobolan
la mine exista o gaura de 5mm in finala la toate masinile ce le am (eu le-am dat-o)....sa vezi ce curge dimineata biggrin.gif ...e ceva normal mai ales cand e frig afara.....
lars_andrew
problema cu stropitul...are vreo legatura cu faptul ca merge motorul ciudat? asa cum am explicat mai sus?
sk100it
QUOTE(lars_andrew @ 23 Mar 2016, 07:58)
Pai, am observat problema asta cand motorul era cald. Am mers cu ea vreo 50 km si cand am ajuns la destinatie am vazut ca stropeste...
M-am gandit la condens dar totusi mi se pare ca stropeste cam mult si ma mai si enerveaza ca porneste greu dimineata si cum am spus mai sus, da sa se inece... ca si cum ar da rateuri...
va intreb pe voi aici pentru ca nu vreau sa fiu pacalit la mecanic...am patit-o si cum spune vorba aia "tot patitul e priceput"...
sa fie oare garnitura de chiuloasa? ca nici macar nu reusesc sa identific ce anume scuipa, apa, ulei, benzina...habar n-am...
*


Daca bolboroseste apa in vasul de expansiune,ori chiulasa e fisurata,ori garnitura.
daca si morotul merge prost si scade lichidul de racire,atunci inseamna ca pistonul in faza de admisie,cand face depresiune,trage si lichid de racire din instalatie,datorita fisurii enumerate mai sus,iar atunci se ajunge la acest verdict.
ori apa,ori benzina,daca nivelul in carb este foarte mare,ulei,ca picaturi,se intampla,dar mai rar si atunci,datorita uzurii exagerate a motorului,cand mai da si autoaprinderi,samd
lars_andrew
Multumesc... am sa verific
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.