Grasu__XXL
22 May 2013, 16:03
Salutare tuturor. Am o dacie 1310 din 99 si am masurat caderea de tensiune intre + bobina de inductie si + baterie cu contactul pus si valoarea este de 0.6 V.Am scos papucul l-am curat si degeaba tot asa a ramas valoarea.Afecteaza mult bobina de inductie cei 0.6 V sau ii bun asa? Si am masurat si caderea de tensiune la tabloul de sigurante cu contactul pus si la prima de sus mi-a dat 0.16V in rest la celelalte mi-a dat 0.A si inca o intrebare:este normal sa se incalzeasca bobina de inductie numai cu contactul pus motorul fiind oprit ? Va multumesc.
krapcarasu
22 May 2013, 19:04
daca e platina inchisa se incinge tare daca e motorul oprit si contactul pus . Pune releu pe bobina , decat sa schimbi contactul
Grasu__XXL
22 May 2013, 19:11
Bun. Si caderea de tensiune e mare sau e buna?
bygy007
22 May 2013, 19:20
iti afecteaza incarcarea ? , daca te deranjeaza poti inlocui firul de la blocul de sigurante la bobina si releul de incarcare cu unu mai gros
Grasu__XXL
22 May 2013, 19:45
Nu-mi afecteaza deloc incarcarea.Chiar este foarte buna.Vreau sa stiu daca are ceva influenta asupra bobinei acei 0.6Volti
krapcarasu
22 May 2013, 21:16
strict pt bobina nu face rau acea cadere de tensiune
Grasu__XXL
26 May 2013, 10:18
Va multumesc pentru raspunsuri,insa mai am o singura intrebare legata de bobina de inductie si anume; eu la borna + a bobinei am un singur fir rosu nu doua cum a zis cineva pe forum si vreau sa stiu unde duce acel fir rosu ca am gasit o schema pe forum de 1310 si nu corespunde cu ce fire am eu la bobina.La mine la bobina pleaca de la borna - doua fire:unu negru care duce la delco si unu maro care nu stiu unde duce presupun ca la turometru iar la borna + pleaca un fir rosu care nu stiu unde duce.Lamuritima si pe mine .Va multumesc.[attachmentid=1627889031]
bygy007
26 May 2013, 10:54
ala de la bobina se duce la panoul de sigurante , si tot de acolo se duce la borna + a releului de incarcare , daca ai asa ceva si nu ai cu releu incorporat, daca nu crezi ia un aparat de masura si masoara
Stie cineva de ce imi apar scantei intre bornele bobinei si fisa centrala?Banuiesc ca de aici se trage ca masina merge in suturi si ca nu sta la relanti.Bobina e noua,dupa ce am incercat cateva de la dezmembrari si faceau la fel.
paul_p
31 Jul 2013, 23:49
Probabil ca e fisurat capacul bobinei de inductie. Sau este intrerupta fisa de la bobina de inductie la distribuitor.
PS: Desi poate parea ca suna aiurea, totusi corect este RALANTI, nu relanti
Ralanti,in fine.La toate celelalte bobinele sa le fie fisurat capacul?Si am incercat si cu vreo 3 fise centrale diferite,deci ma indoiesc ca toate sa fi fost intrerupte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.