Mai am o nelamurire, la plecarea de pe loc cu motorul rece sau cald trepideaza la cuplarea ambreajului adica singura pornire mai lina o pot face doar daca turez la 2 000 rpm dau drumu la ambreaj si cand incep vibratiile il tin patinat si accelerez si mai tare. Cu 1000 rpm nu vrea sa se miste deloc, daca mai e si o mica denivelare se opreste motorul. In a 2 a ca sa diminuez cat de cat vibratiile nu vrea decat la o anumita viteza cu ambreajul dat drumu brusc si pe urma accelerare lenta. In a 3 a se cupleaza cu un soc ca si cum as tracta o masina cu un cablu. A 3 a e cea mai placuta treapta adica pornesc cu ea de la 30 km si urc pana la 50. cu 1 si 2 abia se misca de pe loc , a 4 incepe sa toarca cam pe la 60 km (acolo se simte ea bine) daca vreau sa merg cu 50 km a 3 a e prea mica iar a 4 e prea mare asa ca vreau nu vreau trebuie sa merg cu a 4 la 60 km. A 4 merge pana la 80 fara probleme si pe urma a 5 o tin cam la 90 ...100 , la 110 ajung la 3500 rpm mai mult nu am incercat ca nu am curaj cu dacia.
Am lucrat 5 ani pe un damas si ma jucam cu el, 1 cupla si fara sa accelerez, fara vibratii , restul treptelor era o joaca pe dealurile spre brasov nici nu mai schimbam a 3 , acceleram , franam fara sa scot din viteza si la deal si la vale si nu avea nici pe drq, in schimb dacia e pretentioasa rau