Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: tremurat motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mynu92
salut.....de cateva zile dacia mea a inceput sa mearga in 3 pistoane.La relanti tremura rau motoru dar cand o turez merge rotund cu toate ca nici cand este turata bujia de la 4 nu lucreaza cum tebuie,foarte putin.Am fost la un prieten mecanic care mi-a verificat aprinderea si culbutorii si toate cele si nu a gasit nimic in neregula.Concluzia lui a fost ca nu mai am segmenti dar odata ce bujia e uscata si nu scoate fum albastru.......pot fi supapele????masina e pe gpl. sad.gif
ilie.claudiu90
in cazul in care ai segmentii prosti,iti dai seama in primul rand dupa consumul de ulei,daca consuma mult ulei,pentru ca daca mergi pe gpl e normal sa-ti manance totusi putin ulei si daca intr=un timp foarte scurt dupa ce au fost frecate bujiile se innegresc ,s-au dus segmentii,fa proba cu un set nou de bujii,si vezi cum se comporta motorul,incearca si o alta fisa pentru ca poate cea care o ai acum la bujia care nu lucreaza e intrerupta,regleaza-i bine avansul,si ar trebuii sa mearga!
mynu92
asta am facut prima oara.i-am pus niste buji brisk de gaz si un amplificator de scanteie.....degeaba.consuma ulei dar foarte putin......e normal.
ilie.claudiu90
incearca si pune fisa de la o bujie care da scanteie buna la cea care nu da
mynu92
am incercat toate solutiile crede-ma......nu e din aprindere sau reglaj prost.Mecanicul a verificat totul si a ajuns la concluzia ca ori sunt segmentii terminati ori supapele....
B17XGG
Fa-i un test de compresie atat fara cat si cu ulei in capul pistoanelor si vei sti precis daca lipsa de compresie e cauza si de la ce se trage.
Kenji CN4
QUOTE(B17XGG @ 5 Jun 2013, 16:57)
Fa-i un test de compresie atat fara cat si cu ulei in capul pistoanelor si vei sti precis daca lipsa de compresie e cauza si de la ce se trage.
*


Sunt de acord cu B17XGG fa testul de compresie cel mai bine daca zici ca a fost verificata aprinderea dar eu te sfatuiesc sa mai verifici tu odata bujiile si sa le reglezi doar asa pentru orice eventualitate wink.gif
mynu92
ai avut dreptate B17XGG.....compresie slaba la 4. eram mult mai fericit daca era chiuloasa de vina sad.gif mersi oricum de sfaturi.
adriano2br
Compresia slaba poate fi si din cauza supapelor, nu neaparat a segmentilor. DAca ai mers pe gaz cu culbutorii nereglati la timp e posibil sa se fi ars scaunele supapelor si sa nu mai inchida bine..si din cauza asta scapa compresie pe acolo. Daca dai chiuloasa jos , poti verifica supapele turnand benzina pe ele. Partea care vine pe lipita pe blocul motor, cea cu supapele, pui chiuloasa cu aceasta parte in sus si pui putina benzina pe supapele de la fiecare cilindru..sa vezi daca iti curge. Daca supapele sunt de vina,ar trebui pe la cilindrul 4 sa iti curga benzina imediat .
B17XGG
Daca citeai cu atentie ce am scris ai fi remarcat ca am propus testarea compresiei SI CU ULEI in capul pistoanelor. Aceasta metoda te edifica daca lipsa compresiei provine de la neetanseitatea supapelor. Explicatia este ca pistoanele vor etansa mai bine cu ulei iar daca compresia se mentine la acelasi nivel coborat de vina este calitatea inchiderii supapelor.
Ceea ce ai descris mai sus se practica in procesul de reparatie, nu la diagnoza.
mynu92
culbutorii i-am verificat periodic si mecanicul i-a lasat putin mai slabi,mergand si vara si iarna numai pe gpl.mai nou acum imi porneste greu la prima cheie si la rece si la cald pe gaz......asta ar fi deja a 2 a chiuloasa care trebuie schimbata.e pacatos rau gazul dar de nevoie...... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.