Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Carburator ciudat ?!?!?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
notchman
In primul rand SALUTARE LA TOATA LUMEA!!!

Sunt posesorul unu VW type3 Aircooled, shi a unei LADA 1200S, pe kare vreau sa pun karb de Dacia...pana aicea toate bune shi frumoase pana aicisha , karburator bun , toate bune, il pun merge mashina frumos 5 minute , shi dupa aia o ia razna, incepe sa konsume, nu mai tzine relantiul , prin konsum intzeleg 2l de benzina pe 7km?!?!? ce poa sa aiba , shi de ce dintr'o data?!?!?!!?, ....toate jiglere noi testete shi kalibrate, nivel ok, toate bune shi frumoase , da manaka shi pompa de bezina ,...?!?!?! shi nu tzine relantiul nici mort, am incerkat sa ii pun shaiba la jiclerul de relantiu , nimika....

Pe mine ma depaseshte problema , voi ce parere avetzi ....

Va multzumesk anticipat.....
DomnulK
cum adica sa "manace pompa"?Verifica avansul vacumatic<daca are>.Mai verifica jiglerul de relanti<electroventil parca se numeste>,arata ca un condensator si se infileteaza in corpul carburatorului.
Anonymous
La aceste modele sistemul de alimentare e putin diferit de Dacia, asa ca n-o sa poti adapta usor un carburator. Pompa de benzina nu are retur; ea mentine o presiune constanta spre carburator, fata de celelalte modele, care circula continuu benzina prin retur. Ce nu am inteles este daca problema ta apare cu carburatorul original sau cu unul de Dacia, pus de proba.

Oricum, dupa ce-mi mai amintesc, doua ar putea fi cauzele:

1. Cuiul poantou nu etanseaza bine; la aceste modele (Fiat 12x/Lada 1x00) aceasta piese este vitala pentru un consum corect. Cred c-ar trebui s-o inlocuiesti. Sau poate plutitorul este spart/fisurat (are acelasi efect).

2. Pompa de benzina: daca s-a lucrat de mantuiala, atunci poate ca arcul pompei care mentine presiunea spre carburator (vezi mai sus) este prea tare, astfel incat forteaza cuiul poantou, indiferent cat de bun/nou este.

Oricare ar fi cauza, efectele sunt aceleasi: motorul merge bine o vreme pana cand camera de nivel constant debordeaza cu benzina venita in plus si astfel nu mai tine ralatiul, consuma excesiv etc.

2'. Daca ai pus carburator de Dacie, atunci el va fi incontinuu debordat, pentru ca poantoul nu poate rezista la presiune. In acest caz, trebuie montat de urgenta un retur. De asemeni, pompa originala s-ar putea sa nu reziste mult (nu este una de debit), asa ca "pregateste" una noua.



P.S.: Astea sunt cauzele care, cred eu, sunt determinante. Asta nu inseamna ca restul nu pot adauga consum exagerat: aprinderea ("a pain in the ass" la motorul asta), platine, bujii, nivelul in camera carburatorului, curatenia acestuia etc. etc.
Mirelush
e o prostie sa pui carb de dacie pe lada ... o sa devina un melc . nu o sa se mai infiga niciodata !
aviasol
QUOTE


nu o sa se mai infiga niciodata !



se infige stai linistit - in peisaj, pietoni, .....
FLEX
Auzi, notchman, da` de ce nu incerci matale cu un carb de Lada1500? ca am impresia ca vrei mai multi muschi de la 1200-le tau...
notchman
Din nou va salut shi va spun mai tarziu nitzel "HRISTOS A INVIAT!"



Ca sa revin la Lada (desi sper sa nu deranjez, asta ptr ca nu estem dacia, )

Carbul , are toate jiglerele noi , jigler principal de benzina de 1,50, jigler de aer 2mm, jigler de relanty de 0.5, cui ponto super bun, plutitor metalik masurat shi kantarit.....

Deoarece la relanti kam facea fitze , in afara de aerul pe kare'l trage din "pata kalda" prin diuza aia cu furtun kare vine in t'ul din "botul carbului , am mai pus o diuza cu fortun , in fara de aia din pata calda , in galerie( ca la daciile mai vechi), asta pentru a nu modifica clapeta de acceleratie prin bine cunoskuta "gaurika " data in clapeta chiar in dreptul canalului de relanty din carb , acolo unde intra shuropul de reglaj amestec.......

Pana aicisha toate ok, aprindere electronica , bujii noi , bobina noua,.

In repetate randuri am skos cu ia un consum (facut la 100 shi ceva de km, cu rulaj mixt orash drum lung) de 6l~6,5%, (cel mai putzin am skos cu benzina FP, iarna , de aprox5,8%), dar treaba estem ka in orash ma omoara 14l%?~?~?~?~?~?~?~?~?~?!?!?!?!??!?!?!?, nu imi explik , akuma tokmai bine ce s'a dus shi termostatu , shi merg cu apa sub 50grade majoritatea timpului.......

Poate ma ajuta al de sus , shi pun diesel pe ia shi gataaaaaa, ash vre sa ii pun motor de "LEU" diesel , 3 pistoane , am baia de olei modificata , consum in jur de 6 in orash, mai trebe o plaka de adaptare shi electromotor cu demultiplikare de viteza....asta sa potzi sa il "fugareshti" ca iarna pa`pa pornire, poate doar cu feshtila.brrrrrrrrrrrr...dar cika nu se mai omologheaza , draq shtie , ka am kautat in toate programele de legislatzie, shi nu am gasit nici o lege , hotarare , etx, unde sa se specifice klar ca nu se mai omologheaza motoare "leu" care cika is agrikole shi de aia nu se mai omologheaza.....

Daca nu pun de MK1 sau MK2, diesel de 1,6 shi gata (apropos am vazut puse pe Dacii, frumoasa treaba, daka innainte respectivii faceau k mine , adikatelea "lingeau " la karburatoare toata ziua, shurubareau k la avioane , acu au inkis kapota , shi la revedere , o mai deskid doar sa vada daca mai estem motoru akolosha ,...)



TOATE CELE BUNE!!!!
dorul3t
lada ce carburator are?
einstein1984
Ozon. Da de ce te intereseaza dupa 6 ani de zile?
Furry-Rasputin
dorul3t ce iti mai place sa umbli dupa potcoave de cai morti.
dorul3t
da... nu ma las smile.gif))

am primit ceva informatii de la SGM.MYKE si am gasit solutia optima...

mersi ca ma suportati. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.