Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare etrieri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fanel28
Salutare , de o vreme m-am cam saturat sa tot am rotile infranate si jantele fierbinti . Am fost la mecanic mi-a curatat pistoanele inlocuit garnituri etc si tot degeaba , acum pe caldurile astea in 15 km deja nu mai poti pune mana pe jante.
Intrebarea mea este : se pot pune alti etrieri de pe alta marca de autoturism si daca da care ar fi aceea si cam ce modificari trebuiesc facute.
Am auzit de la cineva ca se potrivesc de pe golf 3.
Daca a mai facut cineva aceasta modificare rog sa scrie aici . Multumesc.
payty
daca nu curata si canalul din etrier in care intra garnitura, degeaba il desface.


ideea e ca pistonul trebuie sa se poata misca cu mana in etrier.


In acel canal se oxideaza aluminiul si se umfla, asa cum face rugina pe suprafata fierului.


din cauza acelor bucati, garnitura nu se mai duce pana in peretele acelui canal si sta mai iesita in afara presand mai tare pe piston care se misca mult mai greu.

In concluzie, acel canal trebuie curatat cu rabdare cat mai bine si problema se rezolva.

Daca chiar vrei sa ii schimbi, poti sa pui tot de dacie, iei unii noi, ca sunt ok, atata vreme cat sunt ingrijiti cum trebuie.

Sa iei de Scornicesti, nu ASAM sau alta porcarie.
B17XGG
Exact ce scrie colegul mai sus. Eu am mai scris despre necesitatea stringenta a curatarii canalului precum si ungerea "cu zgarcenie" a garniturii si pistonului cu vaselina siliconica. Eu am etrierii de 34 de ani si merg impecabil (am schimbat 3 seturi de pistoane).
tpv
Potrivesc etrieri de la unele motorizari de Fiat-Ritmo, Regata
PH-06-BOA
Nu te strofoca cu alti etrieri, ca asa cum s-a spus mai sus, si astia merg foarte bine, numai ca tu n-ar mai trebui sa te duci la cine nu trebuie, si sa-ti faci singur treaba, ca ala n-are interes sa-ti mearga, ca altfel n-ai mai trece pe la el. Deci, curata bine canalul, ia garnituri bune (care sa nu se umfle in lichid), si cel mai important, schimba lichidul tot, cu DOT4 sau chiar 3. Pistoanele sa fie bine lustruite, fara ciupituri (daca poti, fa de inox). O alta problema si e mare, discul sa aiba fetele paralele intre ele, ca si placutele. Daca placutele sunt uzate stramb (trapezoidal), si mai ai si discurile cu fete neparalele, si subtiri, atunci pistonul este iesit prea mult din cilindru, si are toate sansele sa ramana inclinat dupa franare. Vezi toate astea, si poti sa ti le faci singur.
Black%Snake
daca vrei sa ii schimbi poti lua niste etrieri de la remat de pe alte dacii. Ori o dacie veche pana in 75 sau de pe o dacie noua pe injectie, ii verifici inainte si vezi cum se misca. Ideal e sa schimbi si lichidul de frana odata la 2 ani, nu doar sa cureti etrierii si sa pui garnituri noi.
fanel28
Va multumesc pentru raspunsuri , sfaturile voastre au fost mai mult decat folositoare smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.