Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mai multe probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
srady
Buna ziua,

Sunt nou pe aici, acum vreo 2-3 zile am primit o dacie berlina din 2002 deci m-am alaturat si eu pasionatilor de dacia smile.gif
As avea si eu nevoie de ceva ajutor din partea unora mai priceputi ca mine ( cred ca toti sunteti) pentru urmatoarele chestii :

1. Bateria pare a se descarca mult prea repede. Este o baterie varta, cumparata in oct anul trecut, daca nu pornesc masina cateva zile moare. Am fost la un electrician, care nu parea foarte interesat de problema mea. El a pus casetofonul pe contact, pentru ca era pus pe direct si a pus ceva vaselina pe acolo pe la baterie ..

2. Unde as putea sa ii fac o revizie masinii? Totusi sa nu fie nici prea scump, ca sunt cam stramtorat cu banii, tocmai am pus cauciucuri de vara+echilibrari.

3. Cureaua care tine vasul cu apa pentru parbriz si una de la filtrul de aer sunt rupte, coapte de caldura. Unde gasesc astfel de curele?

Va multumesc mult, Radu
DJ-55-AMC
Salut si bine ai venit printre noi!

1. Trebuie sa verifici in primul rand bateria, masoaro cu un aparat de masura si vezi ca iti indica, asta cu motorul pornit.

2. Cu revizia nu stiu ce sa iti spun... Din cate imi dau seamna esti la inceput in domeniul mecanicii ( contrazice-ma daca gresesc) Cel mai bine te duci la un service si iti spun ei tot ce vrei sa afli.

3. Poti rezolva cu o simpla sarma, nu este neaparat necesar de o curea de cauciuc.

4. Foloseste functia SEARCH, toate acestea s-au mai discutat de mult ori pe forum, deci raspunsuri sunt ( si nu putine)!
pais_valenciano
QUOTE(srady @ 8 Jul 2013, 08:36)
Buna ziua,

Sunt nou pe aici, acum vreo 2-3 zile am primit o dacie berlina din 2002 deci m-am alaturat si eu pasionatilor de dacia smile.gif
As avea si eu nevoie de ceva ajutor din partea unora mai priceputi ca mine ( cred ca toti sunteti) pentru urmatoarele chestii :

1. Bateria pare a se descarca mult prea repede. Este o baterie varta, cumparata in oct anul trecut, daca nu pornesc masina cateva zile moare. Am fost la un electrician, care nu parea foarte interesat de problema mea. El a pus casetofonul pe contact, pentru ca era pus pe direct si a pus ceva vaselina pe acolo pe la baterie ..

2. Unde as putea sa ii fac o revizie masinii? Totusi sa nu fie nici prea scump, ca sunt cam stramtorat cu banii, tocmai am pus cauciucuri de vara+echilibrari.

3. Cureaua care tine vasul cu apa pentru parbriz si una de la filtrul de aer sunt rupte, coapte de caldura. Unde gasesc astfel de curele?

Va multumesc mult, Radu
*



1.O baterie care sta se duce mai repede decat una care lucreaza.
Incearca sa o incarci pe redresor.
Verifica la borne cu un multimetru tensiunea de incarcare.
Casetofonul pe direct era o sursa de consum inutila.
Nu l prea intereseaza problema pt ca nu e o chestie din care sa scoata bani biggrin.gif

2.O revizie nu stiu daca se merita la Dacie (te vor lua la misto, vei auzi ca aia nu e buna aia nu e buna, ca dacia e o rabla, ca asa e din fabricatie etc...), eu cand am fost la itp strambau din nas si mi fluturau niste masini straine vechi de 10 ani dar care mergeau brici.

3.Si ale mele sunt coapte, nici nu stiu cum se mai tin biggrin.gif de un an de zile zic ca le schimb, cauta la magazinele de cartier ca o sa gasesti (alea care mai vand piese de dacii vechi si care au trecut la piese de dacia logan) daca nu fati dintr o bucata de cauciuc sau in cel mai rau caz (cazul meu biggrin.gif ) o sarma mai groasa tine mai mult decat cureaua, aia din fabrica nu puteau sa vanda o masina noua chiar daca era si dacie legata cu sarma radmasa.gif
corbex
Un casetofon pe direct iti maninca bateria in 2 zile, daca nu folosesti masina.
pais_valenciano
QUOTE(srady @ 8 Jul 2013, 08:36)
Buna ziua,

Sunt nou pe aici, acum vreo 2-3 zile am primit o dacie berlina din 2002 deci m-am alaturat si eu pasionatilor de dacia smile.gif
As avea si eu nevoie de ceva ajutor din partea unora mai priceputi ca mine ( cred ca toti sunteti) pentru urmatoarele chestii :

1. Bateria pare a se descarca mult prea repede. Este o baterie varta, cumparata in oct anul trecut, daca nu pornesc masina cateva zile moare. Am fost la un electrician, care nu parea foarte interesat de problema mea. El a pus casetofonul pe contact, pentru ca era pus pe direct si a pus ceva vaselina pe acolo pe la baterie ..

2. Unde as putea sa ii fac o revizie masinii? Totusi sa nu fie nici prea scump, ca sunt cam stramtorat cu banii, tocmai am pus cauciucuri de vara+echilibrari.

3. Cureaua care tine vasul cu apa pentru parbriz si una de la filtrul de aer sunt rupte, coapte de caldura. Unde gasesc astfel de curele?

Va multumesc mult, Radu
*



http://www.bestautovest.ro/chinga-vas-expansiune-vm.html

PH-06-BOA
Întâi verifica dacă ai electrolit in baterie, apoi tensiunea la bornele ei, după o zi de stat (13,2-12,8V). Pornesti motorul și vezi cât încarcă (14,2V), oprești motorul, scoți o bornă de la baterie și pui în serie cu borna scoasă și cea de la baterie, un ampermetru (merge si digitalul ăla clasic, pe domeniul de 10A, dar merge pâna la 20), să vezi ce curent consumă, când ai totul oprit. Peste 50 mA, începi sa te îngrijorezi, hai 100, adică 0,1A. Dacă toate sunt bune, ar putea fi sulfatate placile, si pentru a-și reveni, pune-o la încărcat cu curent mic, timp îndelungat, pâna într-un amper, mai mult de o săptamână.
Revizie, poti face cu oricare dintre colegii de pe forum, care are minimul de scule și dispozitive de verificat. Mai e o soluție, să mergi la un stand mai liber, de revizii, unde să stea de tine, dar să fie și sănătos la cap. Dacă ești aproape de Ploiești, te ajut și eu.
srady
Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa imi iau un ampermetru si o trusa de scule zilele astea, pentru ca mi se pare ca trebuie si franele aerisite un pic, tine cam jos frana.
Chiar ma bucur mult ca am gasit acest forum.
Cand ma refeream la revizie, ma refeream si la testat frane, directie, etc.
Am mai umblat astazi un pic prin ea, i-am schimbat chingile alea rupte de la vasul de apa si de la filtrul de aer, i-am mai completat cu antigel, si mai ales am mai facut un pic de curat in ea. Chiar e pacat ca nu a fost prea ingrijita, as vrea sa o aduc pe linia de plutire, dar imi e destul de greu de unul singur.
Ma bucur ca mai pot intreba cate ceva pe aici, chiar imi e de ajutor.
Din pacate nu sunt extraordinar de priceput, acum ca nu il mai am pe tata cu mine, desi am tot mestesugit la dacii inca de cand eram mic, ai mei au avut doar dacii 1300-1310 smile.gif
Mai am o intrebare acum, probabil ca or sa mai fie : am observat ulei si pe capota, si pe motor, pare a scapa pe la suruburile alea de pe capacul de la culbutori(sper sa nu gresesc). Ce as putea sa fac pentru a nu mai avea problema asta?

Inca o data, va multumesc mult

bygy007
la problema cu bateria de se consuma , detalii gasesti aici

eu am avut un cd mp3 legat pe direct , si la logan acum e la fel , acelasi si nu am avut probleme cu bateria
pais_valenciano
QUOTE(srady @ 8 Jul 2013, 22:34)
Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa imi iau un ampermetru si o trusa de scule zilele astea, pentru ca mi se pare ca trebuie si franele aerisite un pic, tine cam jos frana.
Chiar ma bucur mult ca am gasit acest forum.
Cand ma refeream la revizie, ma refeream si la testat frane, directie, etc.
Am mai umblat astazi un pic prin ea, i-am schimbat chingile alea rupte de la vasul de apa si de la filtrul de aer, i-am mai completat cu antigel, si mai ales am mai facut un pic de curat in ea. Chiar e pacat ca nu a fost prea ingrijita, as vrea sa o aduc pe linia de plutire, dar imi e destul de greu de unul singur.
Ma bucur ca mai pot intreba cate ceva pe aici, chiar imi e de ajutor.
Din pacate nu sunt extraordinar de priceput, acum ca nu il mai am pe tata cu mine, desi am tot mestesugit la dacii inca de cand eram mic, ai mei au avut doar dacii 1300-1310 smile.gif
Mai am o intrebare acum, probabil ca or sa mai fie : am observat ulei si pe capota, si pe motor, pare a scapa pe la suruburile alea de pe capacul de la culbutori(sper sa nu gresesc). Ce as putea sa fac pentru a nu mai avea problema asta?

Inca o data, va multumesc mult
*


in legatura cu pedala joasa , am avut si eu probleme dar la mine erau la uzura sabotilor de pe spate (distanta dintre sabot si tambur) , frana pe fata are legatura si cu sabotii de pe spate , cu cat distanta e mai mare cu atat pedala tine mai jos
in legatura cu ulei, garniturile de la capacul culbutorilor se slabesc repede, nu le stringe ca deformezi capacul culbutorilor (la unii am vazut pus silicon rosu) , mai poate iesi ulei si pe la busonul de alimentare cu ulei are 2 oringuri si alea de calitate mediocra.
maho
De la capacul culbutorilor nu prea are cum sa ajunga ulei pe capota (decat daca a fost pornit vreodata motorul, fara capac tongue.gif ); curata intai tot uleiul, temeinic, de pe capota si blocul motor, apoi pornesti motorul si vezi pe unde "musteste"; daca pierde pe sub capac (intre capac si chiulasa), schimbi garnitura dreptunghiulara de cauciuc din canalul capacului - e vreo 5 lei una, daca e nevoie si vezi ca nu sta chiar drept in canal, poti adauga putin silicon rosu, de temperatura, pt. o etansare mai buna, cum a zis si colegul. Sub piulitele ce se infileteaza pe prezoanele ce ies din capac, poti improviza tu niste "garnituri" dintr-un carton subtire, gen cutie de chibrite. Intr-adevar, piulitele alea nu se strang foarte tare, ca sa nu deformezi capacul. Iti poti da seama la ochi, si la mana.
Eventual pune si niste poze, sa vedem cum se prezinta.
srady
O sa ma duc sa imi cumpar o trusa de scule dintr-un supermarket intai, pentru ca nu am decat o surubelnita si o cheie de 10. Astea sunt toate sculele. Cu prima ocazie o sa spal un pic motorul si capota, o sa fac totusi o poza si inainte cu uleiul sarit pe acolo. Chiar mi-ar parea rau sa ajunga o ruina aceasta masina, mai ales ca e de la tata..
Va multumesc pentru sfaturi.

Legat de frane, placutele sunt noi, deci banuiesc ca e vorba de ceva aer..
tinker
poti sa pui si silicon negru ,eu asa am de 1 an si nu curge nici o picatura,poti sa dai si intre piulita si capacu culbutorilor
GoldMD
Domnul de mai sus spunea sa verifici sabotii care au treaba cu franarea la rotile de pe spate. Verifica-i si pe aceia ca sa te lamuresti.
RaduWra
Salut,

Curele pentru vasul lichidului de parbriz gasesti pe la remat o groaza.
srady
Am gasit curele si pentru vasul de lichid de parbriz si pentru filtrul de aer, din pacate nu s-a potrivit si la vasul de expansiune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.