Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Imi bag piciorul in acceleratie...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
k88
buna!
Sunt posesorul unui break 1310 din 87' cam de un an de zile. Acum am o problema cu Dacia si nu stiu ce sa-i fac.
Problema mea e simpla : cand apas mai tare pedala de acceleratie se ineaca motorul si masina merge in hopuri ( la pornirea de pe loc ). Daca iau piciorul de pe acceleratie motorul isi revine si merge frumos fara a mai merge in acele "hopuri".
Nu ar fi bai mare dar la semafoare chiar am nevoie ca masina sa accelereze . Problema a aparut numai dupa ce am schimbat pompa de benzina si dupa ce un mester mi-a reglat avansul .
Sunt incepator dar ma-m saturat de mesteri asa ca am decis sa incerc sa-mi repar singur Dacia.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat nu ezitati sa o faceti!
Multumesc.
B30KDT
pai iti merge asa pt ca mesteru ti-a reglat-o sa consume mai putin
consum mic=>putere de tractiune mica
banuiesc ca mai trebuie putin marit amestecul aer-benzina ,eu imi reglez singur carbu dar nu am citit undeva anume cum se face ci am facut teste pe masina rolleyes.gif pana la urma m-am prins de smecherie si l-am reglat binisor
acu vezi si tu ce ii trebuie mai mult,benzina ,aer sau amandoua
padual
in siutatia asta sunt si eu insa sunt totusi multumit...e reglat pe conum mic si a mea,dar cand motorul e cald nu face mereu asa. Problemele cele mai mari apar cand sunt cu a treia pe la 45 si apasa pedala la maxim,se gatuie sau nici nu stiu cum altfel sa explic,dupa care trage dar cam greu si abia odata ce se tureaza trage sanatos!
andu911
avansu mai la dreapta, in sens invers acelor de ceasornic
argon
Avansu reglat dupa semnul de pe volant la 0 grade, nu dupa ureche mai ales daca estti incepator cu mecanica.
Verifica pompa de benzina..cine a schimbat-o tu sau mecanicu?
Poate ti-a pus una mai rea ca prima...se verifica in felu urmator..cu motorul la relanti se scoate furtunu de la pompa in carburator si se baga intr-o sticla de 1 litru, daca pompa e ok trebuie sa iasa minim 400-450 de ml de benzina pana se opreste motorul(la mine iasa aproape 7000 m)l.
In carburator ti-a umblat?poate e dereglat nivelul in cnc!

Revin cu o completare...surubul de amestec nu are nici o legatuca ca nu trage motoru' in sarcina..ala e surubul pentru reglarea la mersul in gol, e drept are treaba cu progresiunea, dar nu asta e cauza ca nu merge bine in sarcina!!!!
Cantitatea de combustibil consumat in sarcina e data de jiglere, orice parere diferita de ce am zis eu acum e mit...si deh..cati oameni atatea "mituri"
RIon
Am mai scris de cateva ori!
Nu se regleaza doar avansul!
Mergi frate la un atelier mai rasarit, sa faci reglajul de carburator, avansul, bujiile, cu benzina pe care o folosesti de obicei.
Iti introduc sonda in esapament si asa fac reglajul.
zax
Daca zici ca a scimbat pompa de benzina si a reglat avansul verifica 2 lucruri:
1. Datul in nas la acceleratii bruste este in general problema de avans si anume avans mare. Incearca sa rotesti delcoul in sens invers acelor de ceas ca sa mai micsorezi avansul. Inainte de asta accelereaza brusc da cateva ori pe loc (de preferat cu mana de la carburator nu cu pedala de acceleratie pentru ca ai mai mult control) si vezi daca da in nas. Daca face figuri numai in sarcina treci la punctul 2 (de fapt verificarea de la 2 ar fi bine sa o faci oricum inainte sa umbli la avans pentru ca e un reglaj fin si daca il strici e pacat)

2. Scoate capacul care vine de la filtrul de aer si uita-te in carburator (cu motoul oprit, ca altfel poate-ti sare ceva in ochi) Pe peretele interior in parte dreapta a masinii se gaseste un tamburus (de la joclorul de sprit). Accelereaza un pic mai tare dar nu incerca sa smulgi carburatorul de acolo. Nu tre sa dai prea tare dar nici incet. Jetul scuipat trebuie sa fie destul de putenic si concentrat.

Daca a umblat si la carburator mai e posibil sa fie plutitorul reglet prea inchis (merge innecata si consuma mult) sau prea deschis (nu prea are putere)

In concluzie problemele ar putea sa fie mai multe (si de mult ori asa e) dar daca n-ai ce face poti incerca un reglaj dupa ureche dar tre sa ai ureche si nici atunci nu iese foate bine dar e mai rapid. Oricum, sunt o gramada de topicuri in care e descris modul de reglaj al avansului.

A, verificarile de mai sus le faci cu motorul cald.
andu911
QUOTE(argon @ 21 Sep 2005, 06:13)
Cantitatea de combustibil consumat in sarcina e data de jiglere, orice parere diferita de ce am zis eu acum e mit...si deh..cati oameni atatea "mituri"
*



Si avansul nu influenteaza consumul in sarcina ? huh.gif

k88 eu am impresia ca trebuie sa schimbi platina aia...
argon
QUOTE(andu911 @ 21 Sep 2005, 10:06)
Si avansul nu influenteaza consumul in sarcina ? huh.gif

k88 eu am impresia ca trebuie sa schimbi platina aia...
*



Ba da..dar nu surubul de aer..eu vorbeam in ideea ca avansul e la 0 grade.
B31AYZ
QUOTE(zax @ 21 Sep 2005, 10:29)
Daca zici ca a scimbat pompa de benzina si a reglat avansul verifica 2 lucruri:
  1. Datul in nas la acceleratii bruste este in general problema de avans si anume avans mare. Incearca sa rotesti delcoul in sens invers acelor de ceas ca sa mai micsorezi avansul. Inainte de asta accelereaza brusc da cateva ori pe loc (de preferat cu mana de la carburator nu cu pedala de acceleratie pentru ca ai mai mult control) si vezi daca da in nas. Daca face figuri numai in sarcina treci la punctul 2 (de fapt verificarea de la 2 ar fi bine sa o faci oricum inainte sa umbli la avans pentru ca e un reglaj fin si daca il strici e pacat)

  2. Scoate capacul care vine de la filtrul de aer si uita-te in carburator (cu motoul oprit, ca altfel poate-ti sare ceva in ochi) Pe peretele interior in parte dreapta a masinii se gaseste un tamburus (de la joclorul de sprit). Accelereaza un pic mai tare dar nu incerca sa smulgi carburatorul de acolo. Nu tre sa dai prea tare dar nici incet. Jetul scuipat trebuie sa fie destul de putenic si concentrat.

Daca a umblat si la carburator mai e posibil sa fie plutitorul reglet prea inchis (merge innecata si consuma mult) sau prea deschis (nu prea are putere)

In concluzie problemele ar putea sa fie mai multe (si de mult ori asa e) dar daca n-ai ce face poti incerca un reglaj dupa ureche dar tre sa ai ureche si nici atunci nu iese foate bine dar e mai rapid. Oricum, sunt o gramada de topicuri in care e descris modul de reglaj al avansului.

A, verificarile de mai sus le faci cu motorul cald.
*



Salut ,

Si la mine da in nas cand accelerez numai cand e rece .Am si GPL .Pe GPL nu am nici o problema .Pe benzina dupa ce a pornit si bagat socul , cand dau sa plec si incerc sa apas mai tare pedala da in nas rau de zici ca se opreste . Am schimbat corpul superior al pompei de benzina .Zic ca ar trebui sa bage cat trebuie .Schimbat si jiglere la carburator de mine .Am comutat pe GPL pana se incalzeste .Dupa ce s-a incalzit pe benzina nu am mai avut nici o problema .Parca se simtea un pic ca nu ar avea forta (nu s-a prea simtit ca am trecut pe benzina) , tragea mai greu .E normal sa dea in nas cand e rece ? Trebuia sa merg cu socul tras ceva timp ?
Jack Daniel's
E de la avans . Misca de el si vei vedea care e pozitia optima dupa mersul mai stabil sau mai instabil al motorului.
andu911
QUOTE(B31AYZ @ 21 Sep 2005, 13:32)
Salut ,

Si la mine da in nas cand accelerez numai cand e rece .Am si GPL .Pe GPL nu am nici o problema .Pe benzina dupa ce a pornit si bagat socul , cand dau sa plec si incerc sa apas mai tare pedala da in nas rau de zici ca se opreste . Am schimbat corpul superior al pompei de benzina .Zic ca ar trebui sa bage cat trebuie .Schimbat si jiglere la carburator de mine .Am comutat pe GPL pana se incalzeste .Dupa ce s-a incalzit pe benzina nu am mai avut nici o problema .Parca se simtea un pic ca nu ar avea forta  (nu s-a prea simtit ca am trecut pe benzina) , tragea mai greu .E normal sa dea in nas cand e rece ? Trebuia sa merg cu socul tras ceva timp ?
*


Pana se incalzeste apa.
B31AYZ
QUOTE(big2003 @ 21 Sep 2005, 17:28)
E de la avans . Misca de el si vei vedea care e pozitia optima dupa mersul mai stabil sau mai instabil al motorului.
*



Mie mi se pare ca merge bine .Are avans prea mare sau prea mic ? Are un mers cat de cat stabil si turatia nu are fluctuatii majore . Perfect stabil nu am reusit .
zax
QUOTE(B31AYZ @ 21 Sep 2005, 15:32)
Salut ,

Si la mine da in nas cand accelerez numai cand e rece .Am si GPL .Pe GPL nu am nici o problema .Pe benzina dupa ce a pornit si bagat socul , cand dau sa plec si incerc sa apas mai tare pedala da in nas rau de zici ca se opreste . Am schimbat corpul superior al pompei de benzina .Zic ca ar trebui sa bage cat trebuie .Schimbat si jiglere la carburator de mine .Am comutat pe GPL pana se incalzeste .Dupa ce s-a incalzit pe benzina nu am mai avut nici o problema .Parca se simtea un pic ca nu ar avea forta  (nu s-a prea simtit ca am trecut pe benzina) , tragea mai greu .E normal sa dea in nas cand e rece ? Trebuia sa merg cu socul tras ceva timp ?
*



Evident ca e normal sa dea in nas cand e rece. Prin ardere se dezvolta un lucru mecanic care se transforma in energie mecanica si energie calorica. Randamentul unui motor este dat de cantitatea de lucru mecanic transformat in energie mecanica. Restul reprezinta pierderi. Cu cat pierderile sunt mai mici cu atat randamentul este mai bun. Temperatura optima de lucru pentru un motor este 80-90 grade C. Atata timp cat elementele din apropierea camerei de ardere (chiulasa, cilindrii, pistoane, ulei) nu au ajuns la aceasta temperatura ele continua sa absoarba o cantitate mare de caldura, reducand astfel randamentul. De asta nu e bine sa te spargi in figuri cand e motorul rece si sa incerci demaraje puternice in intersectii pentru ca nu faci dacat sa ineci motorul - ii dai mai multa benzina dacat poate el sa arda reducand astfel debitul de aer - motiv pentru care da in nas. Referitor la ce a spus cineva inainte, motorul nu se incalzeste cand ajunge apa la 80 gr. C. Apa primeste si cedeaza caldura mai repede decat alte elemente, de aceea este folosit ca element de racire, asa ca incalzirea ei nu inseamna si incalzirea motorului. Motorul se apropie de temperatura optima dupa cel putin 3-4 cicluri de deschidere-inchidere al termostatului (nr ce depinde mult de tipul motorului si de temperatura de afara), ciluri care pot fi urmarite de cei care au racirea radiatorului cu electroventilator. Totusi, un semn clar al intrarii in modul normal de lucru este cresterea turatiei la ralanti, coroborata cu scaderea presiunii uleiului (tot la ralanti)
post-336-1110552475.gif Apropo de "smecherie": nu e bine sa te spargi in figuri niciodata pentru ca - si asta o spun pentru cei care n-au scapat niciodata o masina de sub control, indiferent daca s-a soldat cu pagube sau nu, si pentru asta se cred niste profesionisti, iar cei patiti pot confirma - in cele mai multe cazuri masina nu te anunta cand se apropie limita peste care nu mai poate - vb atat de putere dar mai ales de stabilitate - ci pur si simplu depaseste aceasta limita atunci cand te astepti mai putin si cand te increzi mai mult in abilitatile tale de sofer, dovedindu-ti ca atat ea cat si conditiile de drum au o pondere mult mai importanta in artificiile pe care le faceti pe sosea decat cunostiintele si reflexele voastre. Oricine a scapat dintr-o experienta in care masina a pierdut aderenta isi da seama ca numai norocul chior l-a salvat. Pesonal sunt de acord cu joaca cu masina pe zapada, pentru ca vitezele sunt relativ mici si inafara faptului ca te poti sui pe un idiot care n-ar trebui sa stea in mijlocul parcarii in care te joci, nu se poate intampla decat sa botesti un pic tabla, iar asta se indreapta. Numai ca ar fi bine sa intelegeti ca o masina poate sa mearga in orice directie si ca o controlati numai pentru ca va asteptati, aveti o viteza mica si aveti foarte mult spatiu, nu pentru ca ati avea cine stie ce experienta sau reflexe. Iar acelasi lucru se poate intampla si pe ploaie, iar acvaplanarea poate intervenii si la 70km/h. La viteza asta, in spatiile strimte din oras sunteti mancati de molii. Asa ca ar trebuii sa va ganditi de 2 ori inainte sa iesiti din coloana, mai ales pe o vreme cum e acum.
B31AYZ
QUOTE(zax @ 23 Sep 2005, 14:20)
Evident ca e normal sa dea in nas cand e rece. Prin ardere se dezvolta un lucru mecanic care se transforma in energie mecanica si energie calorica. Randamentul unui motor este dat de cantitatea de lucru mecanic transformat in energie mecanica. Restul reprezinta pierderi. Cu cat pierderile sunt mai mici cu atat randamentul este mai bun. Temperatura optima de lucru pentru un motor este 80-90 grade C. Atata timp cat elementele din apropierea camerei de ardere (chiulasa, cilindrii, pistoane, ulei) nu au ajuns la aceasta temperatura ele continua sa absoarba o cantitate mare de caldura, reducand astfel randamentul. De asta nu e bine sa te spargi in figuri cand e motorul rece si sa incerci demaraje puternice in intersectii pentru ca nu faci dacat sa ineci motorul - ii dai mai multa benzina dacat poate el sa arda reducand astfel debitul de aer - motiv pentru care da in nas. Referitor la ce a spus cineva inainte, motorul nu se incalzeste cand ajunge apa la 80 gr. C. Apa primeste si cedeaza caldura mai repede decat alte elemente, de aceea este folosit ca element de racire, asa ca incalzirea ei nu inseamna si incalzirea motorului. Motorul se apropie de temperatura optima dupa cel putin 3-4 cicluri de deschidere-inchidere al termostatului (nr ce depinde mult de tipul motorului si de temperatura de afara), ciluri care pot fi urmarite de cei care au racirea radiatorului cu electroventilator. Totusi, un semn clar al intrarii in modul normal de lucru este cresterea turatiei la ralanti, coroborata cu scaderea presiunii uleiului (tot la ralanti)
  post-336-1110552475.gif  Apropo de "smecherie": nu e bine sa te spargi in figuri niciodata pentru ca - si asta o spun pentru cei care n-au scapat niciodata o masina de sub control, indiferent daca s-a soldat cu pagube sau nu, si pentru asta se cred niste profesionisti, iar cei patiti pot confirma - in cele mai multe cazuri masina nu te anunta cand se apropie limita peste care nu mai poate - vb atat de putere dar mai ales de stabilitate - ci pur si simplu depaseste aceasta limita atunci cand te astepti mai putin si cand te increzi mai mult in abilitatile tale de sofer, dovedindu-ti ca atat ea cat si conditiile de drum au o pondere mult mai importanta in artificiile pe care le faceti pe sosea decat cunostiintele si reflexele voastre. Oricine a scapat dintr-o experienta in care masina a pierdut aderenta isi da seama ca numai norocul chior l-a salvat. Pesonal sunt de acord cu joaca cu masina pe zapada, pentru ca vitezele sunt relativ mici si inafara faptului ca te poti sui pe un idiot care n-ar trebui sa stea in mijlocul parcarii in care te joci, nu se poate intampla decat sa botesti un pic tabla, iar asta se indreapta. Numai ca ar fi bine sa intelegeti ca o masina poate sa mearga in orice directie si ca o controlati numai pentru ca va asteptati, aveti o viteza mica si aveti foarte mult spatiu, nu pentru ca ati avea cine stie ce experienta sau reflexe. Iar acelasi lucru se poate intampla si pe ploaie, iar acvaplanarea poate intervenii si la 70km/h. La viteza asta, in spatiile strimte din oras sunteti mancati de molii. Asa ca ar trebuii sa va ganditi de 2 ori inainte sa iesiti din coloana, mai ales pe o vreme cum e acum.
*



Salut ,

Nu inteleg despre ce vorbesti cu " smecherie" . Eu am spus ca nu se simpe cand treci pe benzina cand e rece (da in nas rau sau nu are forta) .Pe GPL indiferent daca e rece nu da in nas .Asta e nelamurirea mea .Aud un fel de detonatiii in toba la prima pornire .Dupa aceea e ok. La relantii nu se simte nimic pe benzina .Cand dai sa pleci da in nas (vorbesc cand e rece ) .
zax
Chestia cu smecheria si condusul agresiv care te duce in sant era OFF TOPIC

Nu am gaz asa ca nu ma prea pricep la instalatia GPL dar ti-am spus ca e normal sa dea in nas cand e rece si ti-am mai spus si de ce. Dupa cate am auzit gazul are randament mai mic decat benzina asa ca mi s-ar fi parut normal sa sa fie tocmai invers. Cat gaz consuma? Daca consuma cu mai mult de 10% in plus fata de benzina (adica benzina 10%, gaz 11%) s-ar putea sa ai vreun altfel de reglaj si sa mearga un pic inecata (si cand ai avea shocul tras) dar asta se vede si prin faptul ca scoate fum negru.
harbulet
eu am tot lucrat la daul in nas la harbul' meu
cu schimbat jiglore, bobina tot tacamu'

datul in nas este din ansamblu delco adica avans si pompa de avans vacumatic , platina etc

acolo trebuie umblat cand da in nas


bafta la surubarit
B31AYZ
QUOTE(harbulet @ 23 Sep 2005, 17:43)
eu am tot lucrat la daul in nas la harbul' meu
cu schimbat jiglore, bobina tot tacamu'

datul in nas  este din ansamblu delco adica avans si pompa de avans vacumatic , platina etc

acolo trebuie umblat cand da in nas
bafta la surubarit
*



Intrebarea era : " de ce da in nas cand e rece doar pe benzina si pe GPL nu" doar in cazul plecarii de pe loc .La relanti e ok.
B31AYZ
QUOTE(zax @ 23 Sep 2005, 17:23)
Chestia cu smecheria si condusul agresiv care te duce in sant era OFF TOPIC

  Nu am gaz asa ca nu ma prea pricep la instalatia GPL dar ti-am spus ca e normal sa dea in nas cand e rece si ti-am mai spus si de ce. Dupa cate am auzit gazul are randament mai mic decat benzina asa ca mi s-ar fi parut normal sa sa fie tocmai invers. Cat gaz consuma? Daca consuma cu mai mult de 10% in plus fata de benzina (adica benzina 10%, gaz 11%) s-ar putea sa ai vreun altfel de reglaj si sa mearga un pic inecata (si cand ai avea shocul tras) dar asta se vede si prin faptul ca scoate fum negru.
*



Nu consuma mai mult de 10%pe GPL .Consumul e ok.
zax
QUOTE(B31AYZ @ 23 Sep 2005, 17:46)
Intrebarea era : " de ce da in nas cand e rece doar pe benzina si pe GPL nu" doar in cazul plecarii de pe loc .La relanti e ok.
*




Da in nas doar la plecarea de pe loc? Cand schimbi a II- de exemplu si accelerezi mai tare nu mai da in nas? ai incercat chestia cu acceleratul pe loc?

Oricum daca tot ii dai inainte cu facutul numai pe benzina ma retrag ca habar n-am cat din carburator foloseste gazul ca stiu ca are si el o tulumba da' habar n-am la ce foloseste aia.

Auzi da ia stai ca mi-a mai venit o idee. Daca tot mergi pe gaz cata benzina ai in rezervor si de cand e acolo? Poate o fi de prea mult timp si i-a mai scazut cifra octanica. Daca e asta baga si tu niste benzina noua (daca ai multa in rezervor trage afara cat poti ca daca bagi peste ea o strici si p-aia noua).

A, si inca ceva: sa nu fie cumva prea mare deschiderea la plutitor (cuiul pontou) ca ala sigur nu e folosit de gaz, si atunci probabil nu are destula benzina cand e rece. Dar oricare dintre problemele de mai sus ar fi eu zic ca ar trebui sa mearga relativ prost oricand esti pe benzina.
zax
Chestia cu deschiderea la plutitor, vreau sa zic sa nu cumva sa tina nivelul scazut in CNC (camera de nivel constant)
B31AYZ
QUOTE(zax @ 26 Sep 2005, 10:34)
Da in nas doar la plecarea de pe loc? Cand schimbi a II- de exemplu si accelerezi mai tare nu mai da in nas? ai incercat chestia cu acceleratul pe loc?

Oricum daca tot ii dai inainte cu facutul numai pe benzina ma retrag ca habar n-am cat din carburator foloseste gazul ca stiu ca are si el o tulumba da' habar n-am la ce foloseste aia.

Auzi da ia stai ca mi-a mai venit o idee. Daca tot mergi pe gaz cata benzina ai in rezervor si de cand e acolo? Poate o fi de prea mult timp si i-a mai scazut cifra octanica. Daca e asta baga si tu niste benzina noua (daca ai multa in rezervor trage afara cat poti ca daca bagi peste ea o strici si p-aia noua).

A, si inca ceva: sa nu fie cumva prea mare deschiderea la plutitor (cuiul pontou) ca ala sigur nu e folosit de gaz, si atunci probabil nu are destula benzina cand e rece. Dar oricare dintre problemele de mai sus ar fi eu zic ca ar trebui sa mearga relativ prost oricand esti pe benzina.
*



Daca accelerezi pe loc nu da in nas cand e pe benzina .Problema e cand bagi I- a si dai sa pleci si cand vrei II- a mai ca se opreste . Aasta cand e rece . Chestia cu plutitorul poate sa fie o problema dar mai putin .Am reglat cu tigara ca la carte .
zax
QUOTE(B31AYZ @ 26 Sep 2005, 15:30)
Daca accelerezi pe loc nu da in nas cand e pe benzina .Problema e cand bagi I- a si dai sa pleci si cand vrei II- a mai ca se opreste . Aasta cand e rece . Chestia cu plutitorul poate sa fie o problema dar mai putin .Am reglat cu tigara ca la carte .
*




Daca pe loc se comporta bine la acceleratii bruste insemna ca nu e avansul. La tine face probleme in sarcina deci inseamna ca daca nu face si pe gaz probabil e vb. de benzina (aerul presupun ca e acelasi si pentru gaz si pentru benzina, adica acelasi reglaj). Daca plutitorul e OK, vezi, cum ti-am zis, sa nu fie benzina proasta. Ai mai putea sa verifici si debitul pompei de benzina. Sau returul. Dar daca e returul merge inecata si consuma mult.
B31AYZ
QUOTE(zax @ 27 Sep 2005, 11:03)
Daca pe loc se comporta bine la acceleratii bruste insemna ca nu e avansul. La tine face probleme in sarcina deci inseamna ca daca nu face si pe gaz probabil e vb. de benzina (aerul presupun ca e acelasi si pentru gaz si pentru benzina, adica acelasi reglaj). Daca plutitorul e OK, vezi, cum ti-am zis, sa nu fie benzina proasta. Ai mai putea sa verifici si debitul pompei de benzina. Sau returul. Dar daca e returul merge inecata si consuma mult.
*



Cu pompa de benzina e posibil sa fie probleme .Am schimbat corpul superior al pompei si se pare ca e mai bine .Nu mi-am dat seama daca membrana e sparta . In ce priveste plutitorul , am vrut sa fac in asa fel sa fie mai multa benzina in CNC. Nu stiu daca am reusit .Chestia e ca pe benzina dupa ce se incalzeste nu simti ca trage cum trebuie si nu mai da in nas.In ce priveste returul cred ca nu e infundat , am suflat pe el si pare ok.
Oricum multumesc. Am sa schimb membrana si mai vad cum face .Chestia e ca ma inerveaza . Ai impresia ca merge si cand pleci da in nas .
diaconuliviu
Ai incercat sa deschizi surubul de amestec 1/2-1 tura si sa revezi comportamentul? Poate fi ceva pe progresiune.
B31AYZ
QUOTE(diaconuliviu @ 27 Sep 2005, 14:49)
Ai incercat sa deschizi surubul de amestec 1/2-1 tura si sa revezi comportamentul? Poate fi ceva pe progresiune.
*


Am umblat la el dupa ureche .Cei de la service cand au vrut sa dechida capota au tras de soc foarte putin dar suficient .Cand am luat masina am observat fiin pe GPL ca am relatiul mult prea mare .Acasa am dat relaniul mai mic fara sa observ chestia cu socul si masina mergea si mai prost , nu avea un mers stabil si se oprea daca nu o accelerai continu .Dupa asta , am crezut ca s-a umbtal la surubul de aer .Am inceput sa invart de el inapoi mai sa iasa complet. Am vazut ca nu-i mai dau de cap si am scos gascanul si am vazut treaba cu socul .Am infiletat complet si am dat inapoi 1 si 1/2 ture .Mersul e ok acum .E posibil sa fie si de aici .
diaconuliviu

Regleaza relantiul bine; nu zic ca nu se poate ca acel surub de amestec sa aiba efect max si la 1 1/2 ture, dar mai rar. Cauta sa-l deschizi pina turatia e maxim obtinuta. Dupa care din cel de la clapeta ajustezi turatia de relanti.
Unii recomanda ca dupa obtinerea turatiei maxime sa reinfiletezi un pic, pina scade turatia cu 30 rpm, caz in care e economica dar poate aparea fenomenul de dat in nas, mai ales in sarcina.
Dupa reglaj, testezi si daca da in nas la sarcina, desfaci inca 1/2-1 tura, cum am spus mai sus.
B31AYZ
QUOTE(diaconuliviu @ 28 Sep 2005, 10:06)
Regleaza relantiul bine; nu zic ca nu se poate ca acel surub de amestec sa aiba efect max si la 1 1/2 ture, dar mai rar. Cauta sa-l deschizi pina turatia e maxim obtinuta. Dupa care din cel de la clapeta ajustezi turatia de relanti.
Unii recomanda ca dupa obtinerea turatiei maxime sa reinfiletezi un pic, pina scade turatia cu 30 rpm, caz in care e economica dar poate aparea fenomenul de dat in nas, mai ales in sarcina.
Dupa reglaj, testezi si daca da in nas la sarcina, desfaci inca 1/2-1 tura, cum am spus mai sus.
*



Ok. asa am sa fac .Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.