Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: SCHIMBAT SIMERING PRIZA PUTERE (CUTIE)
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
angheloaia
Am muncit de m-am rupt cîteva zile de am dat cutia jos, fără rampă, fără groapă, doar ridicată sus pe butuci. M-am târât pe pămînt pe jos, am frecat tot dedesubtul mașinii și nu am fost ajutat de nimeni decît de socru putin la scos și apoi la reintrodus cutia. Apoi am desfăcut cutia și schimbat toate simeringurile. Nu am mai făcut asta până acum, nu sunt mecanic doar pasionat ca și voi. Însă am văzut și știam teoretic ce trebuie făcut. De asemenea m-am documentat de peste tot înainte. Oricum, nu mai fac nicidată o lucrare de asemenea avengură. Nu știu dacă se mai merită la dacie.
Acum, să vă spun care ar fi problema: îmi tot patina ambreiajul la dealuri sau la forțări, am banuit că dacă motorul este curat în spatele volantei, singurul vinovat de patinarea ambreiajului ar fi simeringul de la cutie. Discul era schimbat de câțiva ani, și părea că ar mai avea „carne” observându-l prin fanta de la carcasă ambreiaj. După ce am făcut ceea ce am scris mai sus, la o probă am constatat că face la fel. La fel ca și înainte de asta dacă spăl ambreiajul cu ceva degresant sau benzină, merge câteva minute până la următoarea forțare.
Acum chiar nu mai vreau să mai desfac iar mașina. Cred că nu mai suportă socrii să le umplu iar curtea de fiare și copiii să nu se mai poată iar juca prin curte.
Ce să înțeleg, trebuia să schimb și discul de ambreiaj, poate a fost afectat de uleiul de dinainte sau nici simeringul ăsta nu e bun? Oare mai trebuie să curăț câteva zile până se ia tot uleiul? Menționez că de la simeringul de palier nu iese ulei.
diaconuliviu
1. Daca tot erai la capitolul "cutie demontata" si macar banuiai ca ar fi de la ulei, trebuia demontat si ambreiajul si verificat, spalat, etc.