Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mai multe
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
iulik
Buna,
Am o berlina din '97. O am de aproximativ 1 luna, deci nu de mult timp. I-am facut schimbul de ulei, filtru, bujii, fise, platina. Azi dimineata, spre surpriza mea, nu mai vroia sa porneasca. Am incercat si cu socu tras, dar la fel. Parca nu se alimenteaza. Bateria trage. Am dat jos capacu la carburator, si o sprituiam dar nu arunca deloc benzina. Poate chiar un strop, mai rar. Am zis sa ma uit si pe la ulei, ca nu m-am uitat de ceva timp. Era uscat. Am pus o poza, cam unde ar trebui sa fie uleiul? Am facut semn pana unde era uleiul la mine. Ce sa fac, sa o duc la mecanic ce ar avea? Daca o lasam in parcare mai mult timp, o zi, nu mai pornea la prima cheie. Trebuia sa dau sprituri si dupaia pornea. Dar niciodata de la prima. Saptamana trecuta am mai avut o problema, se tot infunda jigleorul de relanti. Il dadeam jos, il suflam, il puneam sus si iar, si tot asa de vreo 5 ori. Ce-ar putea avea?
iulik
Am pus o poza si am marcat nivelul uleiului, dupa 1500 km. E normal?
RIon
QUOTE(iulik @ 21 Sep 2005, 16:44)
Am pus o poza si am marcat nivelul uleiului, dupa 1500 km. E normal?
*



ulei normal
[attachmentid=15166]

din cate zic unii, daca papa asa mult, trebuie segmentat motorul.
andu911
pune si tu niste filtre de benzina inainte de pompa, macar 1 inainte si 1 dupa, si vezi ca ai ceva la pompa aia de benzinam cred ca la supapele alea
iulik
QUOTE(andu911 @ 21 Sep 2005, 17:08)
pune si tu niste filtre de benzina inainte de pompa, macar 1 inainte si 1 dupa, si vezi ca ai ceva la pompa aia de benzinam cred ca la supapele alea
*


O sa tin cont de sfatul tau. S-ar putea sa fie pompa? Cand dadeam la sprit (cu mana, cu capacul de la carburator luat - ala ce vine din filtru de aer) nu venea nici un sprit de benzina. Poate cate un strop. Dar se poate defecta asa de-odata? Ieri nu am fost plecat cu masina, deci de alaltaieri seara pana azi dimineata.
andu911
QUOTE(iulik @ 21 Sep 2005, 16:39)
O sa tin cont de sfatul tau. S-ar putea sa fie pompa? Cand dadeam la sprit (cu mana, cu capacul de la carburator luat  - ala ce vine din filtru de aer) nu venea nici un sprit de benzina. Poate cate un strop. Dar se poate defecta asa de-odata? Ieri nu am fost plecat cu masina, deci de alaltaieri seara pana azi dimineata.
*



vezi ca e un furtun de la pompa la carburator, scoate-l de la carburator si da la cama. ia vezi vine benzina ?
iulik
QUOTE(andu911 @ 21 Sep 2005, 17:49)
vezi ca e un furtun de la pompa la carburator, scoate-l de la carburator si da la cama. ia vezi vine benzina ?
*


Nu vine, acum am fost jos si m-am uitat. Ce sa fac, s-o duc la mecanic? Sau sa chem mecanicul? Cat costa?
andu911
nu costa mult...nu cred ca e nevoie sa schimbe toata pompa...cheama mecanicu ca nu dureaza mai mult de o ora toata treaba
cata23
QUOTE(iulik @ 21 Sep 2005, 18:10)
Nu vine, acum am fost jos si m-am uitat. Ce sa fac, s-o duc la mecanic? Sau sa chem mecanicul? Cat costa?
*


Inainte sa chemi mecanicul sa fii sigur ca ai benzina in rezervor. Ca daca nu ai nu are cum sa vina, cand dai la cama. smile.gif
Spun asta pentru ca am avut 2 cazuri, nu este ironie.
andee
in legatura cu infundatul la relanti...mai e o sita la intrarea in carburator undeva sub ,desfa piulita aia si curata sita aia,eventual inlocuieste-o...desfa si carburatorul si curata camera ,eu am gasit niste depuneri dubioase rau blink.gif semana cu nisipul fin,ma rog.
rtulea
Si daca supapele din pompa de benzina sunt bune iar membrana acesteia este intacta, verifica sa nu se fi colmatat sorbul din rezervor. Desfa turul si returul care intra in pompa de benzina si sufla cu aer pe ele. In prealabil desfa busonul de la benzina.
chichi
Din cate am inteles, nu se prea recomanda montarea unui filtru de benzina; trage mai greu... Eu am doar un filtru decantor si nu am avut probleme de genul asta.

Uita-te la pompa de benzina. Eu m-am ingrozit cand am vazut ce era acolo (la o verificare a pompei de benzina), apa si impuritati solide la greu...
rtulea
Chestia cu trasul mai greu este doar vorba goala. Eu mi-am montat un filtru din acesta dupa pompa de benzina si masina n-are absolut nimic. Merge la fel ca inainte si nici nu se simte la vit max. Este recomandabil ca inainte de pompa sa montezi un filtru decantor iar dupa pompa un filtru de hartie.
iulik
Acum vreau si eu sa ma duc sa dau pompa jos. E prima data cand fac operatiunea asta, dar am mai vb cu cineva si zicea ca nu e mare branza.

@ cata23
Am benzina smile.gif
argon
Eu am un filtru de unica folosinta montat inainte de pompa de benzina.
E ok asa l-am pus pentru ca si returul se face prin el, si mizeriile nu se intorc in rezervor(cazul in care filtru e montat dupa pompa)

Cea ce vroiam eu sa zic e ca nu trage mai greu prin el, e insignifiant, trage mai greu daca se umple cu mizerii si nu il schimbi!!
bertro
QUOTE(iulik @ 22 Sep 2005, 11:51)
Acum vreau si eu sa ma duc sa dau pompa jos. E prima data cand fac operatiunea asta, dar am mai vb cu cineva si zicea ca nu e mare branza.



daca deja nu ai plecat jos la demontat, recomand sa treci intai pe la un magazin de piese auto si sa cumperi un set nou de garnituri prentru pompa (la nova mea sunt 2 de carton si 1 de textolit, in total costa vreo 3 lei). eventual si un tub de silicon rosu ca sa etanseizezi bine imbinarea intre pompa si bloc. In rest e joaca de copii.
iulik
Am schimbat membranele (una era rupta).Acum, cand dau la cama nu se intampla nimic. Nu vine nici un strop de benzina. Am scos furtunul care vine de la carburator si am tras, sa vad daca vine benzina - si nu vine! Am scos furtunu de alimentare care intra in pompa, am tras, si vine benzina. Ce-ar putea avea? Ca din pompa nu vine benzenu.
iulik
Gata! Cred ca nu s-au asezat bine membranele pe-acolo, sau cine stie, poate nu le-am fixat eu. Acum merge!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.