Stiu ca mai sunt topicuri legate de schimbarea ceasurilor de bord. Dar aici e strans legat si de lumini. Adica:
Am schimbat ceasurile romanesti din 74 ale masinii originale. Am s os cablul, mufele de sus si un fir legat pe un papuc de minus cred. Astea sunt toate conexiunile.
Am montat in schimb ceasuri noi, 0 kilometri, tot romanesti. Am pus mufele, cablul, totul perfect.
Cand am testat luminile, fara cheie in contact, toate merg cum trebuie. Adica mi se aprinde martorul verde din ceasul din dreapta cand am pozitia sau faza scurta aprinse. Kilometrajul e luminat, totul ok. Semnalele merg cum trebuie, la fel si martorul de semnal din ceasul din stanga ce clipeste. Nu mai merge insa indicatorul de incarcare baterie.
Cand pun contactul, sau cand pornesc masina, luminile o iau razna. Adica:
Pe pozitia manetei de lumini oprite, de fapt luminile sunt aprinse. Martorul verde e aprins.
Cand intorc maneta ca si cum as aprinde, farurile se sting. La fel si martorul verde din ceasul din dreapta. Semnalizarea merge normal, insa nu mai merge martorul verde care clipeste. Indicatorul de incarcare tot nu merge.
Nu am facut nimic altceva. Cu noile ceasuri, ar trebui deci sa merg noaptea cu ceasurile fara lumina si fara martori luminosi, si ziua cu el aprins. Deci ceva e necurat.
Repet, doar la contact. Ce naiba o fi?
Multumesc.