GoldMD
11 Aug 2013, 11:41
Bagandu-ma sub masina am observat ca plasticul de pe patina de mers inapoi e aproape ros de tot. Probabil de aia am si probleme cu intratul in marsalier. Este ceva la ce trebuie sa fiu in mod deosebit atent cand schimb patina? Din ce am citit, e pe incercate. Astept sugestii si sfaturi de la cei care au mai schimbat aceasta piesa. Multumesc!
B17XGG
11 Aug 2013, 19:30
Cauta s-o pui asa cum a fost cea veche (piulitele sa "calce" la fel in fantele dedicate fixarii). S-ar putea sa o nimeresti din prima. In rest, asa este, pe incercate, din aproape in aproape.
GoldMD
11 Aug 2013, 20:44
La ce afecteaza cel mai mult faptul ca e roasa? In treptele 1-2 sau in marsalier?
tatabobu
12 Aug 2013, 10:24
La marsarier. Daca ai probleme la R, 1 si 2, vezi daca-i reglat bine jocul cablului de ambreiaj. Inainte sa te apuci sa schimbi patina.
GoldMD
12 Aug 2013, 12:33
In 1 si 2 nu sunt probleme, intra bine, mai greu nimeresc marsarierul. Tre sa bag de 2-3 ori sa aud click-ul ala ca a intrat.
mariusmoraru
13 Aug 2013, 12:08
si eu am probleme cu vitezele, a 5-a intra greu si cu marsarierul intra mai greu, deci ce poate fi? o fi bieleta sau "chestia"(nu stiu exact cum ii zice) de la imbinarea levierului cu bieleta?
nikuniku
13 Aug 2013, 12:25
uzura dintre bieleta si levieru de la schimbator,cel din masina sau cel care iese dim cutie
mariusmoraru
16 Aug 2013, 09:18
si indicat ar fi sa schimb bieleta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.