Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Inecata la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
GoldMD
Astazi mi s-a oprit masina la semafor. O trag pe dreapta, dau gatul de lebada jos si ma uit in carburator. Pe clapeta de acceleratie era balta de benzina. Am reusit cu chiu cu vai sa o pornesc si sa ajung acasa. De ce oare se face lac de benzina?
george 07
Verifica plutitorul sau cuiul pontou daca inchide bine la urma sa reglezi nivelul de benzina...
sspoitoru
ori cuiul cum zice colegul ori plutitorul o fi spart (asa am patit eu)
sau cea mai buna varianta, a prins cuiul o mizerie si nu a mai inchis....
GoldMD
Posibil sa fi fost asta cu cuiul sa nu fi inchis. I-am facut la fata locului o desfundare cu palma si am ambalat-o putin pe loc si acum vad ca sta bine la relanti. Astazi schimbasem membrana la pompa de benzina si furtunul tur, deci posibil sa fi luat vreo mizerie de pe undeva...
GoldMD
Acum e si mai frumos...nu mai porneste deloc. Am dat racordul de aer jos si nu stiu de ce si difuzoirul si clapeta de acceleratie sunt pline de benzina. Daca o pornesc si o accelerez imediat, sta turata, dar pe la 1500-2000 de ture intrerupe grav de tot si nu sta cand o las la ralanti deloc. Nici nu mai stiu ce sa ii fac. Benzina in CNC ii vine, scanteie are, deci nu inteleg ce naiba mai are. Jiclorul meu de relanti l-am comparat cu unul poansonat "52" si este mult mai mare ca acela. Nu vrea masina sa porneasca cu niciunul din ele.
Minel
Este inecata cu benzina ... nu are voie ca , clapeta si difuzorul sa fie cu bezina pe ele .....


Ma mir ca , porneste .......baga pompa de picior sau de mana , pe furtun retur , cine stie sa nu fie infundat returul ,..verifica cui poantou ....axul de la cui , pe care culiseaza plutitorul ..... asa pateam si eu .. si pana la urma , era axul de la cui , nu era ok si se mai bloca plutitorul

Bafta mare !!
GoldMD
Pun maine alt carburator cu totul. Sper sa rezolv ceva. Revin cu rezultatul.

31 Aug 2013, 18:42:
I-am bagat carburatorul nou. Acum masina sta la relanti, nu mai ineaca motorul, dar am dat de alte bube. Mai ales la rece, dar si la cald, imi da in nas cand incerc sa bag tare piciorul in ea sa plec mai tare. In ture nu intrerupe deloc. De la ce poate fi?!
RaduWra
Salut, ca sa nu mai deschid alt topic, domnilor am si eu o nelamurire in legatura cu masina mea. De azi a inceput sa o ia razna rau, aici ma refer la relanti...pur si simplu moare si merge in 3 pistoane. Zilele astea vreau sa-i achizitionez 4 bujii sinterom (noi) + fise noi de urziceni + inca o platina duduco si un condensator duduco. Cam de la ce poate fii problema ? Am curatat azi bujiile cu smirghet fin, dar degeaba...nu s-a imbunatatit mult mersul motorul...deja in treaba 3 la 2000 rpm trepida grav rau..dupa ce i-am dat a 4 a mergea frumos iar la 50 la ora iar facea la fel...(diferenta dupa curatarea bujiilor cu smirghet fin era ca mergea putin mai bine motorul).
pojarel18
Pentru GoldMD.....Schimba cuiul la carburatorul vechi si o sa vezi ca merge. Cuiul este uzat si inchide cand vrea el.

Spor la treaba.
GoldMD
M-am uitat la nivel in CNC si este cam cu 2mm mai sus decat inceputul pantei respective. Sa incerc sa il maresc sau sa il schimb cu un plutitor care are nivelul facut mai mare sa vad daca datul in nas este de la nivel?

2 Sep 2013, 12:38:
Daca ii trag putin socul, nu mai da in nas la cald. Deci sa inteleg ca amestecul este sarac. Cum se imbogateste?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.