Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 - problema schimbare viteza
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nvidia3D
Nu intra deloc in a1a. In a2a intra, dar nu tot timpul. 3,4,5 n-am probleme.
Oare sa fie de la bucsa cutiei de viteza ? Mentionez ca atunci cand am o viteza >60 tremura schimbatorul ca naiba.
sebymesteru
Ai sincroanele uzate,de-asta nu intra in viteza cel mai probabil. Pentru tremurat fie tampoanele cutiei sunt duse,fie ai suruburile cu care e prinsa cutia de traversa slabite sau rupte. Cu motorul oprit iti intra in 1-a? Verifica si cablul de la ambreiaj,poate e prea strans si nu ambreiaza suficient si combinat cu uzura din cutie iti face figura.
Nvidia3D
Cu motorul oprit intra in a1a dar cateodata tot mai face figuri.
Am inteles ce mi-ai zis dar nu stiu ce is acele ``sincroane`` si ce rol au.
aliceman
pai la dacii, viteza 1-a nu prea intra din mers, eu am avut 3 dacii si asta care o am acuma e a 4-a dacie care o am , e din 98 si nici asta nu intra in 1-a din mers , doar la viteza foarte mica si cu dublu ambreaj sau sprit.
pcostica
QUOTE(Nvidia3D @ 30 Aug 2013, 19:51)
Nu intra deloc in a1a. In a2a intra, dar nu tot timpul. 3,4,5 n-am probleme.
Oare sa fie de la bucsa cutiei de viteza ? Mentionez ca atunci cand am o viteza >60 tremura schimbatorul ca naiba.
*


e rupt suportul motor din dreapta.
Bafta!
Nvidia3D
QUOTE(pcostica @ 30 Aug 2013, 21:44)
e rupt suportul motor din dreapta.
Bafta!
*



O sa vad maine ce si cum. Revin cu un post.

// si am uitat sa mentionez..

atunci cand apasa ambreiajul si frana pentru a lua o curba turatia motorului scade in 500 de ture si da sa se opreasca daca nu il accelerez putin
val2011
Dar daca nu apesi frana mai face? Asa face si la mine acum, moare cand apas ambreiaju mai repede. Dar daca il apas usor isi mentine relanteu. sad.gif
Nvidia3D
QUOTE(val2011 @ 31 Aug 2013, 00:20)
Dar daca nu apesi frana mai face? Asa face si la mine acum, moare cand apas ambreiaju mai repede. Dar daca il apas usor isi mentine relanteu. sad.gif
*



Hmm, oricum, inainte nu facea asa. Am vorbit si cu un meserias de aici si mi-a zis de placa de presiune, disc de ambreiaj.

//Am verificat suportul motorului(stanga/dreapta) si par in regula.
pcostica
daca suportii sunt ok regleaza din nou patina limitatoare desi e greu de crezut ca s-a dereglat singura.
Bafta!
P.S- verifica si jocurile de la timonerie.
TRK
QUOTE(pcostica @ 31 Aug 2013, 09:28)
daca suportii sunt ok regleaza din nou patina limitatoare desi e greu de crezut ca s-a dereglat singura.
Bafta!
P.S- verifica si jocurile de la timonerie.
*



Sustin parerea lui. Regleaza patina si verifica timoneria. Conteaza foarte mult sa nu ai joc la bucsile de bronz la cuplajul elastic si in nitul care prinde timoneria de selector.
Nvidia3D
Cum arata acea patina ?
Timoneria am inteles ce este.
GoldMD
Asa arata user posted image
Nvidia3D
QUOTE(GoldMD @ 31 Aug 2013, 11:14)
Asa arata user posted image
*


Si unde ar trebuie sa fie ? Eu nu am vazut asa ceva pe acolo .
TRK
Este prinsa pe podul pedalier in partea pasagerului (adica partea dreapta biggrin.gif) in imediata apropiere a manetei de schimbare a vitezelor aprox 2-3 cm. Este vizibila doar daca te bagi sub masina. Se gaseste la piese auto si costa aproximativ 2-3 lei. Este prinsa pe podul pedalier in doua suruburi ce iti permite sa o reglezi pana gasesti pozitia in care iti intra usor in viteze. Dar foarte important e si restul de timonerie(eu sunt patit cu ea).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.