Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Monitorizare Pasaj Piata Presei
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
Pages: 1, 2
nasty

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_...ii-necesari.htm

"Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat la sfarsitul saptamanii trecute Planul Urbanistic Zonal pentru pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere, un proiect a carui valoare se ridica la circa 18 milioane de euro, potrivit unei licitatii facute in 2011. Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat imediat dupa aprobarea proiectului ca lucrarile vor incepe in urmatoarele saptamani. "



3 Sep 2013, 12:23:
nu-mi vine sa cred ca se deschide un nou santier fara se se finalizeze tot ce e inceput

http://www.gandul.info/stiri/pasajul-rutie...-maine-11277122

"Ce spun arhitecții despre proiect:

pasajul este inutil

Ordinul Arhitecților din România - filiala București- consideră că Pasajul rutier de la Casa Presei este inutil funcșional. Într-un memoriu trimis la primărie arhitecții arată că în zona Pieței Presei Libere nu există blocaje majore ale circulației.„Admițând că ele există sau vor exista, extinderea pasajului spre Șoseaua Kiseleff nu va face altceva decât să le deplaseze către sud, spre Piața Victoriei”, arată arhiecții.

„Soluția eliminării blocajelor nu poate fi cea a construirii de pasaje direcționate către centru, ci cu totul alta: la nivel local prin optimizarea ciclului de semaforizare și la nivel de ansamblu prin disiparea fluxului de trafic venind din exterior prin distribuirea pe inele”, vin arhitecții cu soluțiile.

Arhitecții spun că noul pasaj nu numai că agresează mediul prin tăierile de copaci ce se vor face, dar agresează și patrimoniul istoric.

„Soseaua Kiseleff, ca și bulevardele Aviatorilor și Preza, compun, împreună cu zona de parcuri pe care o traverseazp, un ansamblu monumental de mare valoare al Bucureștiului. Este un tip de compoziție urbană practicat mai cu seamă la sfârșitul secolului XIX-lea în mari orașe ale Europei, dar și în America de Nord”
vijelie
E bine ca la studii de trafic se pricep mai nou si arhitectii.
Tot ei visau sa mute Gara de Nord numai ca sa nu se faca pasajul Basarab, pe care azi ajungi din Militari/Dr.Taberii in Piata Victoriei in maxim 20 minute.
Pe vremurile alea erau topiti dupa pasajele subterane, de parca se faceau sapand in teren agricol.
Acum vad ca s-au prins cum vine.
dizzy
Nicușordan nu apare si el cu salva-mi-ai Bucureștiul?
Mai erau niste tembeli care se laudau ca nu trebuie facut pasajul Basarab.
dil
Dimineata se montau panourile pentru delimitarea santierului pentru pasaj. Urmeaza sa vedem impactul pe trafic.
nasty
proasta decizie, erau alte prioritati:
centura Bucurestiului, tip autostrada si apoi toate strapungerile din toate cartierele catre centura, ca sa nu aduci tot traficul in centru, ci sa-l muti spre centura.
b76bgaarh
dil au inceput de ieri.

pe asta cine il face?
madhorsefuzzy
QUOTE(nasty @ 25 Mar 2014, 11:12)
proasta decizie, erau alte prioritati:

Pentru cine?
Ca pentru astia pentru care se face pasajul nu erau altele. wink.gif

Acum ca imi foloseste si mie e doar ceva tangential si preferam oricand centura la 2 benzi gata + strapungerile.
gibonu
QUOTE(nasty @ 25 Mar 2014, 13:12)
centura Bucurestiului, tip autostrada si apoi toate strapungerile din toate cartierele catre centura, ca sa nu aduci tot traficul in centru, ci sa-l muti spre centura.


QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Mar 2014, 14:56)
preferam oricand centura la 2 benzi gata + strapungerile.


Io zic sa terminati cu prostiile referitoare la centura.

Voi chiar vreti sa se rezolve cel putin 50% din problemele de trafic din oras?
Ati mai vazut vreun oras din Europa civilizata care sa aibe centura / centuri?

In alta ordine de idei, atunci cand centura va fi gata, nu m-ar mira sa existe multi care vor prefera sa traverseze orasul decat sa mearga pe centura.
Pe motivul ca nr. de km pe centura este mai mare.

Cam cum se intampla acum cu cei care merg de la Bucuresti la Ploiesti pe DN 1, in loc de A3, pe motivul ca A3 este mai lunga cu cativa km.
tarzy
sincer eu nu am vazut prea multe orase europene FARA centura, normal ca centura este necesara ba chiar obligatorie.

Ca vor exista multi care vor evita centura .... e de inteles dar macar exista alternativa si-n plus o sa obligi TOT traficul greu sa foloseasca centura.

b76bgaarh
QUOTE(tarzy @ 3 Apr 2014, 08:24)
si-n plus o sa obligi TOT traficul greu sa foloseasca centura.
*


pai acum nu e la fel?

ps. centura nu tine de primaria capitalei.
hepea
QUOTE(gibonu @ 3 Apr 2014, 08:18)

Cam cum se intampla acum cu cei care merg de la Bucuresti la Ploiesti pe DN 1, in loc de A3, pe motivul ca A3 este mai lunga cu cativa km.
*



Accesul la A3 e problema, nu km in plus. Am fost o singura data, cand era liber, si mi s-a parut intortochiat accesul. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e cand e aglomerat (am intrat din Pipera). Pentru mine e degeaba A3
R19/16v
Nu e niciodata aglomerat.
Eu merg p-acolo cand n-am chef sa ma stresez prea tare cu drumu'... copii retardati, adulti si mai si, animale si alte obstacole de genu'...
nasty
QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Mar 2014, 12:56)

Acum ca imi foloseste si mie e doar ceva tangential si preferam oricand centura la 2 benzi gata + strapungerile.
*



Nu cred ca te ajuta prea tare - muta blocajul la Arcul de Triumf si la primul semafor de pe Bdul Marasti.
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Apr 2014, 08:53)

ps. centura nu tine de primaria capitalei.
*



Dar strapungerile, da! Si sunt prioritare pentru circulatie, fata de orice pasaje din centru.
tatabobu
Ai auzit vreodata de grupul civic ”Oponență Proiect Străpungere-Ciurel-A1”? E, ei au reusit.
madhorsefuzzy
QUOTE(nasty @ 4 Apr 2014, 08:54)
Nu cred ca te ajuta prea tare - muta blocajul la Arcul de Triumf si la primul semafor de pe Bdul Marasti.
Pai urmatorul pas o sa fie un pasaj pe sub Arcul de Triumf. wink.gif
nasty
nu rezolva, muta blocajul la Piata Charles de Gaulle si tot asa in continuare - pasajele si largirea bulevardelor fac sa creasca nr de masini in trafic. Se vorbeste si de autostrada suspendata propusa si in Bogota.
In Bucuresti 60% din masini stau in parcare. Pasajele noi le " scot" din parcare in trafic.
sunt 4 episoade, care explica cel mai bine, mutarea blocajului, chiar clarifica problema.
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=_1izMsbBick

Am trecut prin zona de cateva ori, nu se lucreaza, se mimeaza, cativa oameni, un escavator si o basculanta, care face cam 2 curse pe zi, iar de luni si pana azi, vineri au facut 2 santuri, la viitoarea sosea de deviere a circulatiei.

Nu as fi semnat cu constructorul decat daca lucreaza in regim de urgenta, in 3 schimburi ( nu sunt blocuri in zona, nu deranjeaza pe nimeni)
Dar remarc ca webcam din zona e scos, nu pot fi urmariti ca la Pasajul Baneasa, unde s-a vazut ce program de lucru nesimtit au avut.
nasty
dupa o luna de "munca" aceleasi 3-4 lopeti la santuri, care nu prea au mutat mult pamant.
dizzy
Probabil ii apuca harnicia prin Decembrie.
Sau pe la neuroparlamentare si prezidentiale.
b76bgaarh
decat daca candideaza Oprescu la ultimele.
nasty
http://www.mediafax.ro/social/oprescu-part...-video-13452724


deci e jumate de pasaj, pe intrarea în oraș
pe iesirea din oras, nu se schimba nimic.

<span class='edit'>28 Oct 2014, 13:40:</span>
QUOTE(dizzy @ 25 Apr 2014, 14:59)
Probabil ii apuca harnicia prin Decembrie.
Sau pe la neuroparlamentare si prezidentiale.
*



correct!!!
nasty
Pe 25 martie 2014, a început efectiv,construcția pasajului, care trebuia să fie gata în 6 ( șase) luni.
Iarna a fost f ușoară, aproape fără zăpadă și cu temperaturi mai mult pozitive.
Și nu e gata....

Sper macar să facă banda 1 pt transport în comun, pe sensul de ieșire din oraș, măcar pe ultimii 200 metri, înainte de Piața Presei, cu galben intermitent spre stația 783, 335, 131.
Nu știu cum rezolvă intrarea autobuzelor 149, 261, 304, 330, 449 la capătul lor și a lui 41. Dacă intră după semafoarele de la spitalul CFR, va fi blocaj mare în zonă, că tot aici ajung 2 benzi din pasaj.

Se pare că vor să distrugă spațiul verde din zona dintre pasaj și linia 41 ( un triunghi cu 2 laturi roșii, din foto), vor face o parcare și în viitor o cladire a ministerului de externe-unde ești Nicușor Dan?
nasty
a trecut si luna mai. F prost organizati, ar putea sa-l dea in folosinta, dar au uitat ca e esential pasajul pietonal, ca sa desfiinteze primul semafor de la Piata Presei.

Primele poze sunt facute, atunci cand n-au gasit cablul electric vreo luna.
Cred ca au facut un by-pass pe langa pasaj.

Iesirea pe 2 benzi, din pasaj, in ultima poza, se vede ca va fi in conflict cu cele 3 bezi de suprafata cu care se intersecteaza. Cred ca vor desfiinta 2 benzi si vor ramane 1+2 pe mijloc si toate se vor uni la Arcul de Triumf.
Coada se va muta la al 2-lea actual semafor de pe Piata Presei si va fi sigur pana in pasaj, sper ca are circulatie de aer suficienta.
nasty




S-a deschis pasajul pietonal:


http://www.b365.ro/trecere-de-pietoni-desf...eff_231410.html
nasty
http://www.b365.ro/cum-arata-pasajul-pieto...oni_231479.html

Pasajul pietonal subteran NU are rampe, nici scări rulante, pentru cei care vin în parc cu cărucioare de copii, biciclete, pt valize cu roți, pt cei care merg la aeroport și vin cu 41 și schimbă cu 780 sau 783.
radmasa.gif
Bicicleta galbena
In ton cu lipsa facilitatilor de care spui e insa prezenta unor carnoase corpuri de iluminat cu neon, gen anii '70, mai spre dimineata. Bine ca sunt leduri in alte pasaje minuscule, prin sect 1 (linia 41 de langa pod Grant, de ex).
nasty
Și eu am remarcat același lucru, pasajul DIN MARMURĂ, pe linia 41, cu leduri și paznic 24/24, dar tot FĂRĂ rampe pt cei cu cărucioare, care merg în parcul Regina Maria.
Se face economie unde nu trebuie și multă risipă pe de altă parte.

Care credeți că e cauza? Nepăsare, prostie, corupție?
sorin1983
pare un pasaj numai bun pentru o talharie sau un viol... oricum sunt niste retarzi ca nu ofera si pentru oamenii cu dizabilitati si cei in varsta solutii... parca vad accidente ca lumea va trece tot pe afara...

"Care credeți că e cauza? Nepăsare, prostie, corupție?"
raspunsul este DA.
madhorsefuzzy
QUOTE(nasty @ 17 Jun 2015, 08:30)
Și eu am remarcat același lucru, pasajul DIN MARMURĂ, pe linia 41, cu leduri și paznic 24/24, dar tot FĂRĂ rampe pt cei cu cărucioare, care merg în parcul Regina Maria.
Se face economie unde nu trebuie și multă risipă pe de altă parte.

Prin risipa aia de marmura si pe sub led-urile alea ma plimb destul de des sa o duc pe fie-mea in parc. Deci e ok risipa aia. tongue.gif
b76bgaarh
oare cine a livrat, marmura aia?

Markos
On topic.
UXE
Au uitat spaclu ingropat..
Bicicleta galbena
QUOTE(madhorsefuzzy @ 17 Jun 2015, 10:31)
Prin risipa aia de marmura si pe sub led-urile alea ma plimb destul de des sa o duc pe fie-mea in parc.
*



Deci suntem vecini smile.gif
Probabil pasajul e facut asa (marmura alba peste tot, leduri, paza BGS) ca sa 'compenseze' pasajul simetric din celalalt capat al podului Grant, in Crangasi. Loc mai imputit decat ala nu stiu daca e in tot Bucurestiul.

Tot legat de prostie/indiferenta - luminarea Pasajului Lujerul:
In extremitati, acolo unde patrunde si lumina naturala, corpurile de iluminat stau practic legate unele de altele, pe primii 5-6m. Dupa aia, se distanteaza cu 20-30cm intre ele, apoi cu juma' de metru etc. La mijlocul pasajului, unde intunericul e mai vartos, e 1 corp de iluminat la 2-3m, abia se vede ceva. Bineinteles, la nivelul solului nu e nici o dungulita/stalpisor reflectorizant pt carosabil.

In loc sa concentreze lumina acolo unde e nevoie mai multa (in mijloc), 'inginerii' le-au inmultit in capete, ca pe vremea lui ceasca cu porumbul legat la randurile din fata, sa para mai multi stiuleti...

Sunt departe de a fi inginer, dar exista common-sense, ce naiba...

b76bgaarh
specialistu-le, in iluminat, asa trebuie sa fie.
madhorsefuzzy
As o fi dar pasajul Lujerului e cel mai prost luminat pasaj din Bucuresti.
Bicicleta galbena
QUOTE(b76bgaarh @ 18 Jun 2015, 09:25)
specialistu-le, in iluminat, asa trebuie sa fie.
*


daca asa tre sa fie, e o prostie, parerea mea de conducator auto.
ai la indemana si o explicatie?
#Dino
QUOTE(nasty @ 31 May 2015, 15:26)
Iesirea pe 2 benzi, din pasaj, in ultima poza, se vede ca va fi in conflict cu cele 3 bezi de suprafata cu care se intersecteaza. Cred ca vor desfiinta 2 benzi si vor ramane 1+2 pe mijloc si toate se vor uni la Arcul de Triumf.
Coada se va muta la al 2-lea actual semafor de pe Piata Presei si va fi sigur pana in pasaj, sper ca are circulatie de aer suficienta.
*



Poate renunta la accesul spre agronomie si kiseleff (cum vii spre oras), sa ramana doar o bretea pentru Poligrafiei.

Apoi ar mai trebui sistematizat cumva astfel incat de pe Poligrafiei si de pe celalalta bretea sa se circule liber prin giratoriu pe 1-2 benzi fiecare.

Nu ar fi greu de facut, dar va trebui sa desfiinteze scuarul dintre fantana si piata presei.
nasty
QUOTE(madhorsefuzzy @ 17 Jun 2015, 10:31)
Prin risipa aia de marmura si pe sub led-urile alea ma plimb destul de des sa o duc pe fie-mea in parc. Deci e ok risipa aia.  tongue.gif
*



Și eu, dar mă refeream că nu sunt rampe, adică am cărat la cărucioare pe scările de marmură și înainte prin râurile de pișat, de trebuia sa-mi țin respirația prin tot pasajul. Sigur că e ok că acum e curat și păzit, dar la atâția bani cheltuiți nu trebuiau facute rampe la un pasaj care se vrea civilizat?

http://www.romaniatv.net/pasajul-subteran-...rea_227616.html

Se întârzie inaugurarea...
tatabobu
QUOTE(Bicicleta galbena @ 18 Jun 2015, 16:14)
daca asa tre sa fie, e o prostie, parerea mea de conducator auto.
ai la indemana si o explicatie?
*



Indulcirea pantei de variatie a cantitatii de lumina. Ca sa nu orbesti instant cand intri in pasaj.
madhorsefuzzy
La Lujerului intri in bezna totala.
nasty
Ăștia au uitat că trebuie să inaugureze pasajul.
Nu s-a mai facut nimic, nici măcar la spațiile verzi de pe lângă borduri.
madhorsefuzzy
Cica trebuie facute niste plati. Fara bani nici eu nu as preda lucrarea.
Se para ca ultima data inaintata de inaugurare este 15 iulie.
UXE
Eu zic ca prin septembrie e ok daca ii da drumul.
Bicicleta galbena
Cica-i da drumu' azi, a vb to'ar'su Oprescu.

Markos
Confirm, e funcțional.
dizzy
e mijto pasajul?
Maine dau si eu o tura pe acolo.
Markos
Nimic senzațional. Scurt.

Trebuia făcut în 9 luni, l-au făcut în 16. Pentru România, e chiar ok radmasa.gif
nasty
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infra...e.htm?nomobile=

"Cum a fost regandit si redesenat sensul giratoriu de la Piata Presei dupa finalizarea pasajului subteran. Cateva probleme"
b76bgaarh
sa ii dam foc.
IRONICK
Sunt aceleasi maimute care comentau despre A3 ca se trece de la 3 benzi la doua?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.