ali_mga
19 Sep 2013, 11:14
Salut tutror.Am o problema ce persista de ceva vreme.Imi baga antigel in capul pistonului desi am schimbat garnitura de chiuloasa de mai multe ori,am facut si planeitatea chiuloasei,am schimbat si chiuloasa,dar degeaba,daca a mai patit cineva asa rog ajutor.
Cristi1980
19 Sep 2013, 14:40
vezi sa nu fie fisurat blocul motor
pe undeva
PH-06-BOA
19 Sep 2013, 19:05
Vino sa-i facem un test, din care putem deduce daca e fisura in cilindru. Atentie mare la pornit, ca daca se strange volum mare de lichid in capul pistonului, si acesta se opreste jos,inainte de faza de compresie, cand dai la cheie forteaza. Slabeste capacul de la vas, sa nu mai stea in presiune, cat mai mergi cu ea, pana rezolvi.
sspoitoru
19 Sep 2013, 21:50
asa cred si eu....camasa fisurata
pavel_daniel
20 Sep 2013, 16:31
Salut.Mai probabil e chiuloasa fisurata.E posibil sa fie stransa prea tare.Succes
20 Sep 2013, 16:32:
Camasile se fisureaza daca nu sunt la acelasi nivel cand inlocuiesti garnitura de chiuloasa.
bygy007
20 Sep 2013, 16:39
da, 1,4 MPI are camasi? , eu stiiam ca nu
Leo0608
20 Sep 2013, 18:34
la solenta da, ca e motor e7j 1,4mpi pe camasi si nu k7j cu cilindrii amovibili la logan
LE: daca e fisurat cilindrul scapi ieftin cu set , sau cu alta chiulasa daca cumva aia a ta e fisurata
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.