fullhouse
27 Sep 2013, 14:04
Buna ziua tuturor. Adresez rugamintea mea celor care si-au schimbat intinzatorul hidraulic de la lantul de distributie cu unul mecanic, cu arc. Vreau sa fac modificarea din cauza varstei motorului, stau asa si asa cu presiunea de ulei cu motorul cald, si in relanti se aude un zornait enervant din zona distributiei. E simpla operatiunea sau nu merita sa ma bag? Banuiesc ca trebuie astupata acea gaura din bloc care alimenteaza cu ulei intinzatorul. Intrebarea ar fi daca trebuie filetata acea gaura? N-am desfacut inca nimic, vreau sa ma documentez inainte. Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi, v-as fi recunoscator.
B17XGG
27 Sep 2013, 21:09
In mod normal nu se fileteaza; dopul se introduce presat in locul filtrului.
pcostica
27 Sep 2013, 21:38
confirm ce zice colegu' mai sus nu se fileteaza se bate un dop.
Bafta.
fullhouse
28 Sep 2013, 17:57
Cand spuneti dop va referiti la un simplu dop metalic ce-l introduc fortat acolo?
pcostica
28 Sep 2013, 22:39
da! eu l-am facut din aluminiu nu de fier.
Bafta!
B17XGG
28 Sep 2013, 22:39
Da, un dop din aluminiu, confectionat putin conic, astfel incat sa se ghideze si sa se fixeze bine cand este batut. Pe vremuri era livrat in pachetul intinzatorului cu arc ce urma sa inlocuiasca pe cel hidraulic.
ghitza
30 Sep 2013, 13:49
am lant +pinioane daca te intereseaza (din vremurile bune)
fullhouse
30 Sep 2013, 19:24
Mersi mult de raspunsuri, se poate inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.