Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: regulator gpl bigas
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
renault19
salutare tuturor,am si eu un renault 19 1.4 benz+gpl ,si pe gpl nu vrea sa mearga bn deloc,pe benzina merge perfect.treaba sta asa:nu prea tine la relanti pe gpl
plamanul care e pe masina e zavoli,am fst cu el la un servis si acolo miau zis ca are membrana rupta ,un vecin mia dat alt plaman dupa o dacie, plamanul e bigas ,inca nu lam montat pt ca nu sunt chiar sigur ca merge,la surubul 2 nu are nici un arc nimic,iar din ce am citit pe aici trebe sa aiba un arc.ce arc trebe pus acolo/?
bygy007
din 2 se regleaza relantiul1 se regleaza in asa fel incit 2 sa aibe turatia cea mai mare la mijlocul cursei
PH-06-BOA
Daca desfaci de tot , surubul 1, va trebui sa fie de o forma lunga cu varf ascutit . Din el se regleaza relantiul. Celalalt, actioneaza asupra membranei, care regleaza debitul de gaz, pe masura ce se accelereaza. Deci, strangi din cel ce actioneaza membrana pana se reduce din turatie la relanti (daca nu tine de la montarea ei, cauta direct din 1, sa obti relantiul), maresti turatia din 1, reduci turatia in continuare din 2 cat se poate si refaci din 1, pana 2 nu mai are efect. Atunci ai relantiul asigurat constant, din 1. Incerci sa accelerezi finut, usor de tot, sa observi daca are pauza acceleratia, la inceputul cursei. Daca nu are, mai strangi din 2 pana gasesti pauza la inceput, dupa care slabesti putin cate putin, pana dispare aproape de tot. Aici ai convingerea ca membrana nu e actionata la relanti, si incepe sa deschida doar la accelerare. In timpul acestor reglaje, surubul de pe furtun sa fie mai mult defacut (desurubat), ca sa nu aiba influienta asupra celorlalte reglaje. Dupa stabilirea pozitiei surubului 2, mergi la cel de pe furtun, si cu turatia la vre-o 3000 de ture, strangi din surub pana incepe sa se reduca din turatie si te opresti, sau dai o juma' de tura inapoi. Urmeaza testul pe drum. Daca la jumatatea cursei (in a 4-a), apasand simti ca nu se duce normal, mai strange din surubul de pe furtun, ca e posibil sa ai gaz mult. La fel, si daca ai gaz putin, nu se duce normal la apasare.
renault19
multumesc f mult pt ajutor am sa incerc dar pt plamanul asta zavoli unde gasesc membrana noua pt ca aia a lui cred ca e sparta,cnd sunt in treapta a 2 sau a 3 a si scot pe liber scade turatia la 500-600 d ture dupa care isi revine in 5-6 secunde.deci unde pot gasi in bucuresti set de membrane pt inlocuit?
salut
giuscam
Am incercat sa fac reglaju lui PH -06 -BOA .Am un vaporizator Tomasseto Achile,problema e ca la reducerea acceleratiei motorul da sa moara o secunda pe urma isi revine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.