Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: presiune ulei zero,
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
valex19
Salut , am si eu o problema si vreau sa stiu niste pareri de la voi.Azi am facut schimbul de ulei la dacia 1310 am pus castrol GTX 3 PROTECTION + am schimbat filtru' si pentru ca motorul este foarte uzat am pus si o doza de liqui moly biggrin.gif , am pornit motorul l-am lasat sa mearga la relanti 5 minute pana trage pompa ulei dar problema este ca nu am presiune de ulei de niciun fel, nu se aprinde nici un bec in turatie sau relanti, inainte sa-i fac schimbul am avut un ulei de DAF probabil era mai gros decat ce am eu in motor acum , vreau sa spun ca inainte sa-i fac schimbul presiunea uleiului statea la 6.
Cateva sfaturi de la voi m-ar ajuta foarte mult , multumesc
daniel93
Probabil ai atins firul de la sonda, si nu iti mai indica.
5 minute ca sa traga uleiul e enorm, in mod normal il trage in cateva secunde.
valex19
salut inca odata , se pare ca problema mea sa rezolvat singura , dupa o tura cu masina la turatii mai mari sa ridicat si acul meu de la ulei , ramane un mister pt mine pt ca sunt necunoscator in ale mecanicii, tin sa precizez ca pozitia acului la turatie sta la maxim a 4 a liniuta si la relanti la a 3 a liniuta , este vreun motiv care sa ma ingrijoreze din pricina pozitie acului in turatie si relantii??? o fi luat-o "razna " pompa de ulei sau indicatorul de ulei biggrin.gif multumesc
maho
Daca uleiul e mai subtire, normal ca si presiunea e mai mica. Cand pornesti motorul, cat de repede ti se stinge martorul in bord ?
valex19
salut , @maho , se stinge becul imediat ( sta aprins doar cat ii dau la automat , de indata ce a pornit motoru' becul sa stins)cred ca am fost destul de explicit biggrin.gif
maho
Atunci e bine, dar trebuie sa te lamuresti ce face aditivul respectiv (sa nu cumva sa subtieze uleiul mai tare).
RaduWra
Salut, am un amic caruia i se stinge becul de la ulei dupa 5 secunde de la pornirea motorului. Uneori i se stinge imediat ce a pornit, este ceva ingrijorator ? Motorul merge bine, niciodata nu a avut acul de la presiune pe rosu.
maho
Probabil are un filtru prost, a carui supapa nu tine uleiul. Motorul merge pe "uscat" 5 secunde = se va uza mai repede.
valex19
SINCER SA-TI SPUN L-AM PRIMIT SI EU , PE EL SCRIE CA ESTE TRATAMENT PENTRU MOTOR , PRELUNGESTE DURATA DE VIATA ,FORMEAZA O PELICULA LUBRIFIANTACARE REDUCE FRECAREA SI UZURA MOTORULUI
maho
Asa o fi sau nu, eu n-am folosit niciodata tratamentele astea "minune" (sunt mai multe marci pe piata, deloc ieftine), care promit marea cu sarea. In concluzie, nu ma pronunt.
valex19
Vad cum se comporta motorul dupa cateva sute de km si daca motorul devine mai zgomotos decat etse o sa refac schimbul + filtru mai bun , app daca becul se stinge dupa 5 sec NU ESTE BINE , NU , CE-I DE FACUT, SCHIMBAREA FILTRULUI ?
TRATAMENTUL ESTE FABRICAT IN GERMANIA
maho
Din ce se vorbeste pe-aici pe forum, si din ce-am folosit pana acum, filtrele Mann sunt foarte bune.
Pt. berlina 1300/1310 ar fi specificatia 914/2.
valex19
Multumesc , o sa tin cont de sfatul tau in legatura cu filtru
daniel93
Cu filtrele am patit-o si eu tot mai des, ca am cumparat panarame pana in 15 lei.
Ultimul pe care l-am cumparat si a fost bun era negru, iar ambalajul era doar un plastic verzui care acoperea partea pe care se infileteaza pe motor.
Celelalte, Blue Filter si alte tampenii, nu tin uleiul in rampa cu motorul oprit.. Se pare ca trebuie sa trec si eu pe Mann smile.gif
payty
vezi sa nu fie pinionul ala intermediar dus. Am patit si eu la una din masini. Nu mai aveam deloc presiune. Cand l-am schimbat, totul a revenit la normal.


Nu e bine sa mergi fara ungere pt ca se duc cuzinetii de la arbore si ce e mai rau, palierul axei cu came care nu e reparabil.

Setul n-are nici pe naiba.
valex19
@payty ... momentan indica presiunea , sper ca pe parcurs sa nu am probleme , a venit frigul nu am garaj si nu am chef sa ma bag sub masina sa remediez problema , multumesc pt sfaturi tuturor
payty
nu tre sa te bagi. pinionul se scoate pe sus, ca vine sub delcou. oricum nu te apuca fara sa te interesezi cum se face ca nu o mai pornesti apoi, daca pui pinionul ala aiurea.
IONEL87
Presiunea la ulei difera in functie de:

- la pornire trebuie sa fie mare (findca ii rece motoru) in jur de 5 si 6
- dupa ce sa incalzit la relanti trebuie sa fie intre 2 si 3
- iar in turatie, la fel trebuie sa fie in jur de 5 si 6

Tratamentele la ulei sunt cele mai proaste, cu timpu creaza pelicula ce se depune pe motor si inpreuna cu depunerile de calamina si mizeri o sa mearga tot mai prost motorul. Sunt de parere ca daca ai probleme cu motoru te duci si il repari.
Eu cand fac schimbul de ulei, las sa curga uleiul intr-un vas dupa care pun dopu jos la baia de ulei si bag doi litri de motorina las sa mearga 15 - 20 secunde si golesc, las 20 de minute sa se scurga tot si pun ulei nou, 10W-40 Iarna si 20W-40 vara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.