Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Restaurare Dacia 1300 din 1969 serie de sasiu 00002
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
danut 69-71
Pentru inceput voi posta o parte din lucrarile de restaurare a unei dacii 1300 fabricata in 1969 cu serie de sasiu 00002 si serie motor 0517, dupa cum scrie si in titlul topicului.

Masina a fost achizitionata in August 2012 si in sfarsit i-a venit randul la tinichigerie...pregatirea tuturor pieselor si a subansamblelor.

O mica precizare pentru cei interesati:
Dacia 1300 fabricata in 1969 cu serie de sasiu 00001, din nefericire a fost casata in 2011, fiind prinsa in programul " Rabla", sursa este oficiala.

Imi cer scuze pentru neclaritatea unor poze, acestea fiind facute cu telefonul.

Aceste piese au fost curatate pe peria de sarma rotativa, o munca de sisif, ulterior fiind zincate/cadmiate.
STORMTROOPER
Danut - felicitari pentru topic, dar am si eu ceva de comentat. Poze cu aceste piese ai mai pus, si cred ca sunt in asentimentul multor oameni de pe aici cind intreb:Poze cu masinuta al nudul gol/versiunea porno cind o sa pui? Alea sunt foarte interesante si graitoare.
BTL gordini
E f. placut la montarea pieselor sa lucrezi cu suruburi, holsuruburi,etc. sa fie noi, zincate/cadmiate in ex.tau, dar biggrin.gif eu as tine cont de unele lucruti marunte care fac diferenta si aici eu vb. de bornele de la baterie, colierele unice care au fost montate la carburator, racord flexibil carburator, filtru aer si pe care multe pers.nu le cunosc si le schimba. Mai exista un tip de colier ca a fost cadmiat/zincat si s-a pus la furtunul de la radiator la termostat si acela l-am regasit la tine in poze si pe care eu il am (mai multe buc.noi) si sunt cadmiate/zincate,iar borne am noi si nu sunt cadmiate/zincate.Sunt doar niste pareri care pot fi luate in considerare sau nu, si care pot ajuta sau nu in constructia unei masini pt. a fi cat mai mult originala .
danut 69-71
Dragule, pozele cu aceste piese am mai pus, dar nu pe acest topic care-i dedicat...sunt destui oameni care nu calca pe frantuzoaica si probabil nu le-au vazut.

Cu siguranta vei vedea poze cu masina la "pielea goala" mai goala decat poti tu sa-ti inchipui, putina rabdare.

Sa-ti poti face o idee, cam asa arata in momentul de fata. wacko.gif
remusro
Bancuta aia care sustine sasiul, habar nu are saraca ca sustine istoria... wise_guy.gif RO_flag.gif
danut 69-71
Bancuta aia face toti banii. wacko.gif

O parte din piese ce au fost sablate.

Toata tabla va fi curatata maxim si tratata chimic urmand sa se grunduiasca toata masina, interior-exterior.
alex-mun
Mai baga poze sa vada ochiu blink.gif
tavi_dacia1100
In sfarsit!!! De nu stiu cand tot astept topicul asta....
Deocamdata va urez spor la lucru si va rog sa puneti cat mai multe poze, sa ne mai clatim si noi ochii!
STORMTROOPER
Pina acum arata super bine, astept continuarea. felicitari pentru proiect si sunt sigur ca o sa iasa ceva de vis.
kum
De-abia astept sa vad rezultatul final. Inca un produs marca Danut Crainiciuc. aplauze.gif
Iulikk
Serie sasiu... adica asta este a doua Dacia 1300 produsa?
roby_1300_rap
mama ce fain astept cu nerabdare si alte poze cu ea smile.gif wub.gif cand am fost anu trecut la suceava numa bordu l-am vazut din ea radmasa.gif
spor la munca danut smile.gif
maho
QUOTE(danut 69-71 @ 13 Dec 2013, 03:21)
Aceste piese au fost curatate pe peria de sarma rotativa, o munca de sisif, ulterior fiind zincate/cadmiate.
*


Sa inteleg ca ai luat la mana fiecare saiba veche ? Ar fi contat cu ceva in procesul de restaurare/atestare daca ai fi cumparat saibe zincate/cadmiate noi ?
Spor la treaba, n-am nici o indoiala ca va iesi foarte bine; si asteptam, evident, poze si detalii cu etapele intermediare !
RAZVAN FDC
Maestre Danut,sincere felicitari! Masina e o particica din istoria noastra si nu cred ca exista o persoana mai potrivita pentru a o detine! Tot respectul meu,pentru asta am intrat si eu pe forum! Multa sanatate iti doresc si putere de munca! Vrem poze!!!
remusro
Danut, vei indrepta scutul la baia de ulei, sau il lasi asa impuns tot? blink.gif

danut 69-71
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 13 Dec 2013, 21:53)
In sfarsit!!! De nu stiu cand tot astept topicul asta....
Deocamdata va urez spor la lucru si va rog sa puneti cat mai multe poze, sa ne mai clatim si noi ochii!
*


Octavian, greu a fost sa iau acesta decizie...imi asum orice risc.

QUOTE(Iulikk @ 14 Dec 2013, 00:04)
Serie sasiu... adica asta este a doua Dacia 1300 produsa?
*



Exact, a-2-a masina fabricata.
QUOTE(maho @ 14 Dec 2013, 00:11)
Sa inteleg ca ai luat la mana fiecare saiba veche ? Ar fi contat cu ceva in procesul de restaurare/atestare daca ai fi cumparat saibe zincate/cadmiate noi ?
Spor la treaba, n-am nici o indoiala ca va iesi foarte bine; si asteptam, evident, poze si detalii cu etapele intermediare !
*



Da, fiecare saiba, surub si piulita in parte. Nu problema-i atestarea ei ci simplul fapt ca vreau sa am cat mai multe din piesele originale din 69.
QUOTE(remusro @ 14 Dec 2013, 00:29)
Danut, vei indrepta scutul la baia de ulei, sau il lasi asa impuns tot? blink.gif
*


Doar nu crezi ca voi las scutul botzit. wacko.gif

Multumesc tuturor de aprecieri si sustinere.

Voi lipsi o perioada, nici pe la masina nu voi ajunge curand...voi reveni si cu mai multe poze.


Din nefericire, astazi 13 Decembrie 2013 a decedat un coleg de la RCR pe nume Ioan Cristian Stoian, un expert in domeniul auto, pilot profesionist, participa la cursele regulate de VTM, un mare fan si devotat autoturismelor Opel.
A fost un bun coleg si un prieten minunat, a fost unul din cei care au pus bazele RCR ca noi sa ne bucuram prin atestarea masinilor ca "vehicul istoric".

M-a sprijint enorm in proiectul Gordini, o enciclopedie umana. plange.gif

Pentru cei care nu l-au cunoscut.

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, sa-i fie tarana usoara.

.
harby ;))
QUOTE(danut 69-71 @ 13 Dec 2013, 23:36)
Octavian, greu a fost sa iau acesta decizie...imi asum orice risc.
Exact, a-2-a masina fabricata.
Da, fiecare saiba, surub si piulita in parte. Nu problema-i atestarea ei ci simplul fapt ca vreau sa am cat mai multe din piesele originale din 69.

Doar nu crezi ca voi las scutul botzit. wacko.gif

Multumesc tuturor de aprecieri si sustinere.

Voi lipsi o perioada, nici pe la masina nu voi ajunge curand...voi reveni si cu mai multe poze.
Din nefericire, astazi 13 Decembrie 2013 a decedat un coleg de la RCR pe nume Ioan Cristian Stoian, un expert in domeniul auto, pilot profesionist, participa la cursele regulate de VTM, un mare fan si devotat autoturismelor Opel.
A fost un bun coleg si un prieten minunat, a fost unul din cei care au pus bazele RCR ca noi sa ne bucuram prin atestarea masinilor ca "vehicul istoric".

M-a sprijint enorm in proiectul Gordini, o enciclopedie umana. plange.gif

Pentru cei care nu l-au cunoscut.

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, sa-i fie tarana usoara.

.
*


Am aflat si eu in seara asta vestea:( . Prima oara nu mi-am dat seama despre cine este vorba , dar vazandu-l la fata mi-am adus aminte ca l-am vazut la Campulung . Ce pot sa zic : un mare pilot (am fost placut impresionat de felul cum manuia acea Ascona) si mare om . Nu am apucat sa-l cunosc ,dar asta nu ma opreste sa vorbesc despre asta . Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !
Dl. Danut felicitarile mele pentru proiect si multa bafta in continuare !!
danut 69-71
Multumesc harby. wink.gif

Un filmulet cu Ionut la mansa.
catalinSV
QUOTE(danut 69-71 @ 14 Dec 2013, 00:36)


Voi lipsi o perioada, nici pe la masina nu voi ajunge curand...voi reveni si cu mai multe poze.
Din nefericire, astazi 13 Decembrie 2013 a decedat un coleg de la RCR pe nume Ioan Cristian Stoian, un expert in domeniul auto, pilot profesionist, participa la cursele regulate de VTM, un mare fan si devotat autoturismelor Opel.
A fost un bun coleg si un prieten minunat, a fost unul din cei care au pus bazele RCR ca noi sa ne bucuram prin atestarea masinilor ca "vehicul istoric".

M-a sprijint enorm in proiectul Gordini, o enciclopedie umana. plange.gif

Pentru cei care nu l-au cunoscut.

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, sa-i fie tarana usoara.

.
*




Sincer..nu-mi vine sa cred,l-am cunoscut acum 2 ani la Gura Humorului,foarte glumet,si super de treaba,sunt pur si simplu socat..dar totusi,care a fost cauza decesului,pentru ca parea in putere si tanar...
cdadan
QUOTE(danut 69-71 @ 13 Dec 2013, 03:21)
Dacia 1300 fabricata in 1969 cu serie de sasiu 00001, din nefericire a fost casata in 2011, fiind prinsa in programul " Rabla", sursa este oficiala.
*


Ma mir ca n-a fost facuta cadou tovarasului. Sau pastrata de producator, ca piesa de muzeu ...
corbex
In 69 tovarasul mergea cu trenul.
danut 69-71
QUOTE(cdadan @ 14 Dec 2013, 20:54)
Ma mir ca n-a fost facuta cadou tovarasului. Sau pastrata de producator, ca piesa de muzeu ...
*


Ceausescu a primit cadou prima Dacia 1100 care a fost achizitionata de ACR Romania la o licitatie deschisa in 1990 la umila suma de 8.500 $.

Producatorul...e o mare rusine pentru o uzina constructoare de masini care nu detine un muzeu propriu. wacko.gif
jak_ati


De vis... yupy.gif
Felicitari pentru decizia de a-i face topic "veteranei ". aplauze.gif
Foarte grea treaba la care te-ai inhamat. respekt.gif ISTORIA te obliga... RO_flag.gif si nu numai... , dar masina a ajuns unde trebuia. victorie.gif
Sa ai spor in tot ce faci ! 053.gif

cu ochiul.gif
danut 69-71
Attila, adevar graiesti...sunt pregatit pentru orice. wink.gif

Am o adunatura de fiare, parca-s pregatite de dus la fier vechi ohmy.gif ...totusi unde au ajuns! wink.gif
remusro
Au iesit super, Danut! Wow!

danut 69-71
" Probabil " unii vor contesta faptul ca nu am scos bucsele si pivotii la o asemenea lucrare...au si ele o varsta, o istorie si sunt perfecte dar nu in ultimul rand sunt cele originale, pivotii sunt nituiti inca din 69.

Cum a zis si colegul maho...era mult mai simplu sa inlocuiesc saibe, suruburi, etc...nu mai exista calitate la cele disponibile pe piata, comparabil cu cele care au fost echipate din constructie de aceea am preferat sa muncesc din greu pentru a le recupera si reda viata.
Shush
Cati km a rulat Dacia asta ?

Succes cu proiectul !
cezardacia
Bravo Danut! Cum a mai zis cineva pe aici...de cand tot intru pe forum sa vad daca ai deschis acest topic. Un lucru este sigur, ca o sa il urmaresc cu mare interes. Iar in legatura cu prima dacie care a fost casata in 2011, sincer tare ma mir ca inca a existat pana in 2011, precum ma mir si ca 00002 a existat pana acum.
Stima si respect! Mult succes!
danut 69-71
QUOTE(Shush @ 15 Dec 2013, 23:44)
Cati km a rulat Dacia asta ?

Succes cu proiectul !
*


Nu pot sa precizez cati km are masina, nu am nici o garantie...pe bord indica 78.XXX...daca mai iau dupa uzura discurilor de franare, tamburilor, pivoti, bucse, etc, as putea sa bag mana-n foc ca sunt km originali

Multumesc pentru sustinere si tie Cezar. wink.gif
remusro
Cel mai important topic la ora actuala pe Dacia Club, daca ma intrebati pe mine.

Aceasta Dacie va renaste si va fi mai mult decat un automobil: va fi istoria in sine, te uiti la ea si te uiti la istorie.

O masina foarte speciala, care a intrat pe mainile cele mai nimerite. Sa nu uitam ca Dacia 1300 a fost lansata in RO inaintea R12 (august 69 in RO si 1 Septembrie 69 la salonul de la Paris).

Ceea ce inseamna ca aceasta Dacie este practic cel mai batran R12 in existenta din lume! Exact asa.

Multumim de topic si de poze.
danut 69-71
QUOTE(remusro @ 16 Dec 2013, 03:36)
Ceea ce inseamna ca aceasta Dacie este practic cel mai batran R12 in existenta din lume! Exact asa.

Multumim de topic si de poze.
*


Si eu iti multumesc.

Daca nu avea acesta incarcatura istorica, nici ca-i faceam topic...de aici se pot inspira multi, descopera si alte procedee de executare anumitor lucrari pe care eu personal nu le-am intalnit printre multe discutii/foto de restaurare. Evident si pretul va fi pe masura.

Dpmdv, meserias este cel care repara...inlocuirea cu repere noi este si ea o solutie dar...

Tamburii au fost dati jos, cam asa aratau inainte de a fi strunjiti cu o zecime, mare grija la centrare pentru a iesi pe cote.

Verificarea centrarii a fost facuta cu ajutorul ceasului comparator pentru a exclude acea bataie in pedala la actionarea franei de serviciu.

Urmeaza curatare/spalarea tamburilor, vopsirea cu grund cataforetic, de culoare mustar cum au fost din fabrica si la montare totul va arata ca NOU.

Cilindrii vor fi noi de 19,5mm cum era echipat in fabrica, sabotii noi si la final inclusiv puntea va fi un spectacol.

roby_1300_rap
mama ce fain o iesit tamburu smile.gifsmile.gif , o singura intrebare, tamburii cand au uzura mare se incarca cu sudura sau ceva, pentru a mai putea fi folositi ??? blush.gif
Ov
se schimba
tavi_dacia1100
QUOTE(remusro @ 16 Dec 2013, 02:36)
Cel mai important topic la ora actuala pe Dacia Club, daca ma intrebati pe mine.

Aceasta Dacie va renaste si va fi mai mult decat un automobil: va fi istoria in sine, te uiti la ea si te uiti la istorie.

O masina foarte speciala, care a intrat pe mainile cele mai nimerite. Sa nu uitam ca Dacia 1300 a fost lansata in RO inaintea R12 (august 69 in RO si octombrie 69 la Paris).

Ceea ce inseamna ca aceasta Dacie este practic cel mai batran R12 in existenta din lume! Exact asa.

Multumim de topic si de poze.
*


Cred ca pe cand au iesit alea 50 de Daci 1300 (sau cate or fi fost) la parada aia din August 1969, in Franta asteptau sa iasa cel putin cateva sute/mii de R12, deci nu cred ca e cel mai vechi. In plus, la primele cred ca seriile s-au pus cum au apucat (ca si componentele, de altfel).

16 Dec 2013, 16:15:
QUOTE(danut 69-71 @ 16 Dec 2013, 10:20)
Si eu iti multumesc.

Daca nu avea acesta incarcatura istorica, nici ca-i faceam topic...de aici se pot inspira multi, descopera si alte procedee de executare anumitor lucrari pe care eu personal nu le-am intalnit printre multe discutii/foto de restaurare. Evident si pretul va fi pe masura.

Dpmdv, meserias este cel care repara...inlocuirea cu repere noi este si ea o solutie dar...

Tamburii au fost dati jos, cam asa aratau inainte de a fi strunjiti cu o zecime, mare grija la centrare pentru a iesi pe cote.

Verificarea centrarii a fost facuta cu ajutorul ceasului comparator pentru a exclude acea bataie in pedala la actionarea franei de serviciu.

Urmeaza curatare/spalarea tamburilor, vopsirea cu grund cataforetic, de culoare mustar cum au fost din fabrica si la montare totul va arata ca NOU.

Cilindrii vor fi noi de 19,5mm cum era echipat in fabrica, sabotii noi si la final inclusiv puntea va fi un spectacol.
*


Inainte sa fie strunjiti eu i-as fi sablat si pe interior. In rest, jos clopu' si succes in continuare!
Ov
Eu n-am vazut niciodata poze (da' chiar, daca are careva e rugat sa puna) de la vestita parada din 69 cand s-a defilat cu proaspetele dacii iesite de pe poarta fabricii. Ma gandesc ca un asemenea eveniment important nu putea sa treaca nefotografiat/filmat de gazetarii vremii.
In plus sunt curios ce s-a intamplat cu acele masini? Le-au dat km inapoi si le-au vandut de noi populatiei sa care cartofi cu ele? Nu m-ar mira icon_mrgreen.gif
remusro
QUOTE(tunderbird @ 16 Dec 2013, 18:00)
centrarea fata de alejazul de montaj al rulmentilor rulmentilor din butuc, probabil o vom vedea in pozele urmatoare.
*



Vezi ca ai scris de doua ori "rulmentilor". De neiertat pentru un tip atotstiutor si atent la detalii ca tine. group_pointing.gif

Sau nu ai fost atent de data asta cand ai dat copy/paste din Wikipedia? radmasa.gif
danut 69-71
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 16 Dec 2013, 17:12)
Cred ca pe cand au iesit alea 50 de Daci 1300 (sau cate or fi fost) la parada aia din August 1969, in Franta asteptau sa iasa cel putin cateva sute/mii de R12, deci nu cred ca e cel mai vechi. In plus, la primele cred ca seriile s-au pus cum au apucat (ca si componentele, de altfel).

Inainte sa fie strunjiti eu i-as fi sablat si pe interior. In rest, jos clopu' si succes in continuare!
*


Oficial in 1969, in Romania s-au "fabricat " 293 de bucati, in Franta nu era posibil sa fie cateva sute de mii de masini, probabil cateva mii...erau si ei la inceput si nu ne putem raporta la 2013... acum curg masinile ca pe banda rulanta.
In 1970 au fost asnsamblate 4128 dacii 1300 si in Franta erau la seria 18.xxx exemplare, deci...

N-avea nici un sens sa sablez tamburii pe interior (era o frectie la un picior de lemn/scaun), pe exterior se impunea deoarece vin vopsiti cu grund cataforetic, facuti ca din fabrica.

Cartea de identitate al acestui autoturism cu greseli facute de RAR si una cu aceeasi greseala corectata ulterior.
La pozitia 10, tipul de motor este 810-99 Dacia, in loc de 810-02 Renault care va fi si ea corectata.
maho
Vad ca si culoarea a suferit cateva transformari (in carte).
iulica89
...
Ov
Sunt carti de la 2 masini smile.gif
Dadea probabil exemplu ca cei de la RAR mai si gresesc.
sorin105
QUOTE(tunderbird @ 17 Dec 2013, 11:54)
O poza cu contraaripa pe care este poansonata celebra serie de fabricatie, se poate? Ca sa fie tacamul complet si euforia deplina.
*


Si eu astept o poza cu seriile,este ceva obisnuit ca cei de la rar sa greseasca,un exemplu la un prieten a adus un gaz 69 si ''baietii'' de la rar i-au trecut in carte aro m461 radmasa.gif
danut 69-71
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2013, 01:54)

Cartea de identitate al acestui autoturism cu greseli facute de RAR si una cu aceeasi greseala corectata ulterior.
La pozitia 10, tipul de motor este 810-99 Dacia, in loc de 810-02 Renault care va fi si ea corectata.
*



Exact asta am scris...ce au inteles "unii", e problema lor.
QUOTE(maho @ 17 Dec 2013, 11:51)
Vad ca si culoarea a suferit cateva transformari (in carte).
*



Normal sa sufere deoarece in nomenclatorul de culori de la politie, nu exista visiniu, totusi masina este rosu 28, corectarea a fost ok.
De exemplu Alb 40 ( crem) acum este galben pe acte.

La dacia din 70 si seria motorului era gresita, ultimele 2 caractere fiind inversate.

QUOTE(Ov @ 17 Dec 2013, 12:56)
Sunt carti de la 2 masini smile.gif
Dadea probabil exemplu ca cei de la RAR mai si gresesc.
*




Multumesc Ovidiu, se vede de la o posta ca stii sa citesti cu adevarat 2 carti de identitate de la 2 masini diferite. wink.gif

Cam asa arata tot ce a fost sablat si trebuia vopsit cu negru, prima mana de vopsea plus corectiile ce urmeaza pentru a fi aproape ca noi.

Pentru cei care nu cunosc anumite detalii, cartea de identitate are seria pe fata cartii...verificati acasa si corectati PROSTIA, daca puteti!
Ov
citit in viteza nu prea se intelege bine
eu stiam povestea blush.gif cu HNA-ul
in plus am vazut cu ochii mei 00002-ul cand era la silviu si stiam ca motorul e frantuzesc (chiar ne-am distrat ca masina are seria de sasiu 00002 si cea a motorului ~500)
danut 69-71
QUOTE(Ov @ 17 Dec 2013, 19:23)
eu stiam povestea  blush.gif cu HNA-ul
in plus am vazut cu ochii mei 00002-ul cand era la silviu si stiam ca motorul e frantuzesc (chiar ne-am distrat ca masina are seria de sasiu 00002 si cea a motorului ~500)
*


Cu dacia asta SV 69 UAP din 70 am avut probleme, HNA-ul are serie de sasiu 1136 e curata, uite aici.

Dacia 00002 are serie de motor 0517.

Din acesta saptamana lucrarile se executa cu altfel de scule, atipice. radmasa.gif
harby ;))
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2013, 19:41)
Cu dacia asta SV 69 UAP din 70 am avut probleme, HNA-ul are serie de sasiu 1136 e curata, uite aici.

Dacia 00002 are serie de motor 0517.

Din acesta saptamana lucrarile se executa cu altfel de scule, atipice. radmasa.gif
*


Noile scule ,dar si odorizante cu arma de ''Craciun la romani''. blush.gif radmasa.gif

Practic caroseria este a doua fabricata si motorul al 517 ,doar ca asa au iesit din fabrica . Ori placuta nu e pusa corect(desi nu cred) ori cred ca francezii ne-au dat un lot de motoare incepand de la seria ~500.
roby_1300_rap
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2013, 20:41)
Cu dacia asta SV 69 UAP din 70 am avut probleme, HNA-ul are serie de sasiu 1136 e curata, uite aici.

Dacia 00002 are serie de motor 0517.

Din acesta saptamana lucrarile se executa cu altfel de scule, atipice. radmasa.gif
*



unde gasesc si eu o trusa de aia ??? radmasa.gif radmasa.gif
danut 69-71
wink.gif)+17 Dec 2013, 21:55-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 17 Dec 2013, 21:55)
Noile scule ,dar si odorizante cu arma de ''Craciun la romani''.  blush.gif  radmasa.gif

Practic caroseria este a doua fabricata si motorul al 517 ,doar ca asa au iesit din fabrica . Ori placuta nu e pusa corect(desi nu cred) ori cred ca francezii ne-au dat un lot de motoare incepand de la seria ~500.
*



Motoarele au fost echipate concomitent pe Renault 12, foarte posibil ca motorul cu seria 0516-0518 sa fie pe un Renault 12...depinde de loturile importate.
QUOTE(roby_1300_rap @ 17 Dec 2013, 22:37)
unde gasesc si eu o trusa de aia ???  radmasa.gif  radmasa.gif
*


De prin zona rurala!

E o trusa mult ravnita de romani. radmasa.gif
roby_1300_rap
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2013, 22:15)
Motoarele au fost echipate concomitent pe Renault 12, foarte posibil ca motorul cu seria 0516-0518 sa fie pe un Renault 12...depinde de loturile importate.

De prin zona rurala!

E o trusa mult ravnita de romani. radmasa.gif
*


bun neaparat imi iau una , ca ma tot bate la cap bunamea ca lucru prea mult la masina fara sa bag ceva pe sub mustata radmasa.gif radmasa.gif
poate si un vin ars ar merge langa trusa aia acu pe frigu asta radmasa.gif
danut 69-71
QUOTE(BTL gordini @ 13 Dec 2013, 11:03)
E f. placut la montarea pieselor sa lucrezi cu suruburi, holsuruburi,etc. sa fie noi, zincate/cadmiate in ex.tau, dar biggrin.gif eu as tine cont de unele lucruti marunte care fac diferenta si aici eu vb. de bornele de la baterie, colierele unice care au fost montate la carburator, racord flexibil carburator, filtru aer si pe care multe pers.nu le cunosc si le schimba. Mai exista un tip de colier ca a fost cadmiat/zincat si s-a pus la furtunul de la radiator la termostat si acela l-am regasit la tine in poze si pe care eu il am (mai multe buc.noi) si sunt cadmiate/zincate,iar borne am noi si nu sunt cadmiate/zincate.Sunt doar niste pareri care pot fi luate in considerare sau nu, si care pot ajuta sau nu in constructia unei masini pt. a fi cat mai mult originala .
*


Ai perfecta dreptate ce-mi recomanzi tu...detin si eu multe dintre piesele care nu se regasesc in aceste poze si daca imi va lipsi ceva, trebuie sa fi convins ca te voi contacta.

Piesele au fost facute la gramada, de unde eu voi selecta care ce si cum. wink.gif

Multumesc de sprijin.

App, am nevoie de un soclu dreapta spate, din metal ( de stanga am 2 bucati, dau si la schimb ),poate are cineva... doar in primele serii din 69 am gasit asa ceva.
deceneu32
Imi place cum au iesit piesele cadmiate-zincate.Felicitari!Spor la lucru in continuare! smile.gif

<span class='edit'>19 Dec 2013, 11:55:</span>
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 16 Dec 2013, 15:12)
Cred ca pe cand au iesit alea 50 de Daci 1300 (sau cate or fi fost) la parada aia din August 1969, in Franta asteptau sa iasa cel putin cateva sute/mii de R12, deci nu cred ca e cel mai vechi.

Nu e cel mai vechi!Daca citim placutele de serii ale lui Danut,constatam ca seria sasiu UAP este 0002,in timp ce seria la sasiu France este 212 iar placuta rombica 300962.
La Dacia 1300 s-a tinut o tripla evidenta:una interna-UAP(0002) si una generala-placuta rombica(numarul in seria tipului):3000962.Placuta ovala frantuzeasca indica numarul de sasiu in nomenclatorul Renault:212.
Avem un decalaj de 960 exemplare.Practic,cand romanii prindeau in pop-nituri placuta celei de-a doua masini,francezii facusera deja vreo 900 bucati! smile.gif
Ritmul de lucru si fluxul de productie erau altfel la francezi.

<span class='edit'>19 Dec 2013, 12:23:</span>
QUOTE(danut 69-71 @ 16 Dec 2013, 23:54)
Oficial in 1969, in Romania s-au "fabricat " 293 de bucati, in Franta nu era posibil sa fie cateva sute de mii de masini, probabil cateva mii...erau si ei la inceput si nu ne putem raporta la 2013... acum curg masinile ca pe banda rulanta.

In intervalul august 1969-31 august 1970 s-au produs 115000 exemplare Renault 12.Statistica include si cele aproximativ 4000 de bucati Dacia 1300 produse la Pitesti(un R12 sub licenta).
Pentru a afla numarul de exemplare produse anual,cititi placuta rombica(numarul in seria tipului).Pentru acest interval de timp numarul in seria tipului incepe de la 3000001 si se termina la 3115000.Cifra 3 de la inceputul numarului este codificarea pentru berlina R1170.
Am un material pentru R12-statistica si modificari dar rezolutia este mica.E necesar un monitor mare,bun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.