nu e chiar problema tehnica (a fost acu' cateva ore), dar ca titlu informativ merge.

Deci, in fiecare zi descopar cate o mutatie noua la dacia mea (se pare ca a fost facuta cu ce au avut la'ndemana). Dupa ce am descoperit un nou mod de prindere a coloanei de directie (e prinsa cu o bara de ranforsare care e prinsa in stalpii laterali), dupa ce am vazut ca coloana de directie e de nova (la mine nu se poate schimba crucea, si daca trag de coloana se misca semn ca se poate face reglabila pe inaltime), ultima descoperire sunt cilindrii de frana de pe spate.
Aveam un pistonas blocat si am zis sa schimb garniturile. Ma inarmez cu un se de garnituri de break (masina e din 2000 si stiam ca la berlinele cu tamburi mari pe spate se pun garnituri de break), fac masina bucati, scot pistonasul (cu ciocanul) si cand sa bag garniturile constat ca erau imense. Ma scarpin in cap, ma mai uit inca o data, si zic ca asta e, au pus cilindru de 1300. Ma duc la magazin sa cumpar cilindrul cu totul (ca era cam jegos ala vechi si nu voiam sa se blocheze dupa 1 luna), cumpar cilindru de 1300 (desi ala a zis ca sunt nebun, ca la dacie 1300 sigur cilindrul e de break), ajung la masina sa-l montez si surpriza, nu se potrivea la gauri, adica forma cilindrului era de break (distanta mai mare intre suruburi si gaurile de alimentare si aerisire dispuse vertical) dar pistonasele mici de 1300. Ma duc iar la magazin cu obiectul muncii in mana si ii arat aluia. Ala isi face 1322 de cruci si-mi zice ca cilindrul e de nova. Mi-a dat un cilindru de nova care s-a pupat perfect (si e si identic) in locul celui vechi si acum masina mea e din nou in parametrii.

Morala, astia care aveti berline mai noi, cand aveti ceva de schimbat, mai intai scoateti piesa veche si duceti-va cu ea in mana la magazin, ca nu se stie de la ce a fost "importata"