Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Al 3lea romb
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Ma3x
Desi pentru primul romb nu am facut un jurnal de bord, am zis ca pentru al doilea poate nu mai uit ..

Primul romb - Symbol 2006 1.5 DCI 60kw

http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=182448&hl=

Dotari :
- geamuri electrice fata;
- oglinzi reglabile electric;
- climatronic;
- airbag sofer;

Stare la achizitie :
- 40.000 km;
- radiatorul scapa freon ( necesita inlocuire );
- cauciucuri doar de vara uzate si foarte slab calitative.

Stare actuala - ramasa in familie, ~ 100.000 km, in continuare doar revizii.

Investitii :
- Ulei Elf 5w40, filtre MANN la interval de ~ 10k-15k km;
- Distributie, pompa apa si accesorii inclusiv intinzator ~ 60k km;
- Directie - capete, bielete, bielete antiruliu;
- Discuri ventilate ~ 80k km, placute fata de doua ori, etrieri spate ~ 100k;
- cauciururi vara + iarna, recomand 185/60/14 cel putin de vara pentru o stabilitate mai buna;
- zgarieturile de rigoare reparate mai putin profi in regie proprie.

Stare actuala - ramasa in familie, ~ 100.000 km, in continuare doar revizii.

Concluzii :
- o masina fiabila daca se are grija de ea, la fel de ieftina la intretinere ca alte marci in aceeasi clasa si foarte ecomomica dpdv combustibil ( 5.5% in regim de traversare a Bucurestiului zilnic la ore de varf la mers normal );
- portbagaj imens pentru clasa ei, insa fara o gura de acces in el indeajuns de mare pentru bagaje voluminoase;
- incomoda pentru pasagerii din spate si chiar si pentru un sofer mai maricel;
- nu a fost o alegere proasta pentru necesitatile de atunci.

_____________________________________________

Al doilea romb - Megane 2.2 2007 Sedan 1.5DCI 63kw

Achizitionat in decembrie 2013 ( inmatriculat in decembrie 2007 ),
de la un coleg de pe forum caruia ii multumesc pentru comunicativitate si disponibilitate smile.gif,
in urma http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=268026&hl=.

Stare la achizitie - dupa verificarea la service inainte de achizitie si inspectarea generala :
- ~70k km pe bord ;
- bieleta antiruliu stanga de schimbat;
- alternatorul scartaie la pornire - trebuie curatat si uns din ce am inteles;
-la interior uzura moderata specifica modelului privilege ( volan putin tocit, "piele" crapata la scaunul soferului, inceput de exfoliere ale manerelor ), mici pete pe scaune, o agatatoare lipsa pentru jaluzeaua de pe spate;
- la exterior jantele putin atinse, farurile matuite nu foarte mult insa indeajuns sa afecteze iluminatul plus ca farul din dreapta e transpirat, incalzirea intrerupta la sticla oglinzii soferului;

Dotari :
- model privilege;
- dotarile specifice - e un fisier cu ele pe aici (multumesc Espacern);

Investitii :
- distributie facuta dupa achizitie ~70k km;
- revizie toate filtrele si ulei ELf 5w40 dupa achizitie;
- un bec halogen cu filtru UV smile.gif;

Stare actuala ( dupa 3.000 km ):
- becul de la farul transpirat nu se aprinde mereu;
- in continuare scartaie alternatorul;
- panglica de la volan se aude subtil;
- o mica zgarietura de la un stalp (perioada de acomodare de la symbol la megane);
- in rest toate ok.

Impresii :
- motor mai elastic ca cel de pe symbol de 82cp;
- consum de 5.5 in Bucuresti la ore de varf;
- confortabila si comoda atat pentru sofer cat si pentru pasagerii fata/spate fata de ocatvia si astrah ( celelalte optiuni de achizitie);
- portbagaj incapator cu gura ceva mai mare ca la symbol;

O masina decenta comoda si economica, ok atat pentru oras cat si pentru drumuri in afara, singura nemultumire fiind ca ... nu am gasit un break la fel de ok ca sedanul achizitionat smile.gif.
iulian'71
Sa-l stapanesti sanatos si multi km fata probleme! Carcotasi vei gasi "garla".
danezu09
Cat te-a costat bijuteria ? Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat cool.gif

22 Dec 2013, 02:27:
Interiorul nu pare chiar asa uzat comparativ cu piata - parerea mea - poate esti mai pretentios , semne de uzura sunt intr-adevar ..
Ma3x
@iulian'71, @danezu09 multumesc, nu e nimic de carcotit smile.gif; sa nu fiu inteles gresit, interiorul e ok pentru privilege, numai ca se poate si mai ok cu o curatare detaliata wink.gif si ceva mici retusuri.

________________

Pot considera ca prime "investitii" :
Kit distributie - fara pompa de apa ( nu avea joc si mi-a fost recomandat sa nu o schimb ).
Rola si curea accesorii - fara intizator.
Ulei Evolutin 5w40, filtre aer/ulei/polen/combustibil.
Presuri de cauciuc.

Aveam luate si pompa apa GRAAF, 3L antigel cu 1.5L apa distilata ( nu le-am inlocuit ), acum o sa incerc sa returnez pompa de apa, daca nu se poate o punem la pastrare pentru urmatorul schimb.
________________

Distributia si "accesoriile" nu erau schimbate, cureaua de distributie nu prezenta crapaturi insa cativa zimti prezentau o tocire ce iesea in evidenta la una din extremitati, cureaua de accesorii uzata, la fel si rola.
Inainte de schimbul distributiei se auzea destul de fin o rola (cred) cand si cand ca un cloncanit usor, acum e liniste smile.gif, si parca raspunde mai bine masina la accelerari (placebo?).

http://videobam.com/AvHEB]http://videobam.com/AvHEB - mecanicul (un baiat de nota zece) mi-a confirmat ca trebuie curatat axul de praful de la nu stiu ce componenta din electromotor, despre care am citit pe forum ca s-ar unge ... insa astept caldura sa demontez electromotorul pentru operatie.

Scutul de tabla e prins in autofiletante - la vara o sa sudez ceva suruburi sa fie mai usoara demontarea la schimbarea uleiului.

Basculele actuale sunt schimbate, nu mai sunt cele originale, oare se duc pivotii sau bucsele lor asa repede ? (70.000 de km ? )

Bieleta antiruliu mentionata ca ar trebui schimbata inca mai merge asa ca mai astept, nu bate nimic acum, si cand le voi schimba le voi lua oricum pereche.

Am schimbate becul H7 pe stanga acum cateva zile - roata bracata, telefon cu camera orientat a.i. sa pot vedea fara sa bag capul, si cu un cleste cu cioc am apucat de partea de metal a becului si am inceput sa rotesc usor, a iesit in 5 secunde fara sa rup suportul si mai ales fara sa demontez bara cum recomandasera cei de la service. Bec am pus un OSRAM cu filtru UV 25 RON. Tot ma gandeam sa il inlocuiesc si pe cel din dreapta insa ma enervasem pana am prins miscarile necesare si nu l-am schimbat. Mai bine il schimbam, ieri s-a ars si cel de pe dreapta smile.gif.
diesel_power
Felicitari pentru upgrade! Cred ca e o diferenta considerabila intre Symbol si Megane. Si eu am oscilat intr-o vreme daca sa vand Symbolul pentru un Megane II, dar am renuntat din cauza ca Symbolul meu nu mai valoreaza nimic.
Sa o stapanesti sanatos! Megane II mi s-a parut dintotdeauna o masina reusita si echilibrata.
Ma3x
Multumesc. Din acelasi motiv nu am facut pasul mai demult, nu merita sa dau symbolul.

Cumparat lamele grafitate, schimbate in 3 minute la ambele stergatoare - silentioase, cel mare sterge perfect, cel mic nu calca pe toata suprafata geamului insa nu e vina lamelei ci a faptului ca nu e arcuit complet pe parbriz scheletul stergatorului ( e alt model decat cel mare si evident mai prost sad.gif ).

Gasit de ocazie ( fara factura, mai ieftine decat doua osram normale cu UV filter ) cele doua becuri de mai jos, pe care abia acum am vazut ca au prevazute ca durata de viata jumatate din timpul unui bec standard dry.gif.
Clar lucru, inteleg de ce multi au pus xenoane AM, si in viitorul nu foarte indepartat probabil voi face acelasi lucru.
Iulikk
Nu iti recomand aceste becuri albastrui. Pe asfalt ud nu vei vedea nimic.
danezu09
Cum ti se par becurile astea ? Lumineaza ok ?
Diac
Sa o stapanesti sanatos. Ma bucur ca am fost privilegiat cateva saptamani. Multi kmp fara probleme!
Ma3x
QUOTE(danezu09 @ 22 Dec 2013, 23:40)
Cum ti se par becurile astea ? Lumineaza ok ?
*




Am oprit la o parcare subterana in drum spre casa si am vrut sa schimb becurile, si am zis sa incep cu cel din dreapta ars. E mai greu la cel din dreapta, si practic nu am reusit sa il scot tinand cu varful degetelor de cele doua lamele sad.gif. Plus ca am mai invartit de mufa cand era bagata in bec si am crapat mufa protectoare a unei fise ( trebuie sa iau niste banda izolatoare sa izolez putin mufa ) si deja ma enervasem ca nu am putut trage becul sad.gif ... am bagat mufa inapoi in bec asa cum era, si surpriza si-a revenit becul huh.gif . Am mai avut experienta asta si la symbol cand si-a revenit becul dupa o palma in far, insa la cateva zile s-a dus pe bune.
Asa ca cele doua becuri inca nu le-am desigilat.
Ma3x
Multumiri colegului @espacern.

[attachmentid=1627924524]
Diac
Are senzori de ploaie?
chitsro
s-o conduci sanatos,multi km fara probleme!

@Diac- daca e privilege cred ca are senzori ploaie si lumina!
chitsro
pai ce faci? trebuie sa mentii topicul actualizat ,noutati ?poate un upgrade ceva?
Ma3x
La symbol a cedat caseta, a fost reconditionata, totul e in regula.

Megane-ul a primit pe fata 2 x Barum Bravuris 3HM.
Ma3x
Caut diuze pentru faruri, evident din dezmembrari.
Sunt oare compatibile si de pe alte modele ? Nu tin neaparat sa fie OEM ci doar sa isi faca treaba.

Farul nu mai transpira demult, odata cu demontarea pentru "csenoane" am scurs si apa , insa e crapat in partea de sus pe "muchie" acum plina cu bison smile.gif, care nu mai permite infiltratii up.gif . In plus farurile au fost lustruite cu ceva polish special, au ramas doar zgaraieturile adanci care nu dereanjeaza asa tare decat daca privesti de aproape.
cdadan
QUOTE(Ma3x @ 22 Dec 2013, 00:32)
- consum de 5.5 in Bucuresti la ore de varf;
*


Argoane, tu esti? huh.gif
argon
Eu nu mint chiar asa pe fata, fii serios, 5.5 % in decembrie la ora de varf in Bucuresti inseamna 2 extraurban biggrin.gif
bucatzel
In caz ca va intrebati de ce au plecat ultimele trei post-uri la plimbare.
Markos
Nu m-am întrebat.
corbex
Ii sugerasem ca, atunci cind poate, sa treaca la Audi, o masina mai superioara.
bucatzel
QUOTE(Markos @ 25 Jul 2014, 20:29)
Nu m-am întrebat.
*


Foarte bine.

QUOTE(corbex @ 25 Jul 2014, 20:40)
Ii sugerasem ca, atunci cind poate, sa treaca la Audi, o masina mai superioara.
*


Nea corbex, sa inteleg ca ai in gestiune vreo marmota de-aia care impacheteaza ciocolata?

@Ma3x, scuze de deranjul de la tine de pe jurnal.
cdadan
QUOTE(Ma3x @ 25 Jul 2014, 18:52)

Pai zi asa! Ai citit specificatiile de pe net, nu indicatiile computerului de bord.
Ma3x
@bucatzel smile.gif, nu-i cu suparare. Sunt baieti dintr-o bucata toti mai mult ca sigur, cu mult simt al umorului.

@Corbex, A3 de-afara era in plan dar nu si in buget. Decat o posibila ragalie cu 4 cercuri si multi kmp, mai bine o caruta in mintile ei, ma rog ... atat cat am putut verifica.

@cdadan - http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=200...dpost&p=4083744
La bani iese cam cat iese si pe hartie. Totusi ai dreptate poate, traseul are 30% din km spre IF, mai lejeri uneori fata de oras ( media de km/h arata cat de lejeri ). Consumul din primul post e de pe acelasi traseu. Eu atat obtin cu stilul meu de condus pe unde am mentionat si cu asta basta. excl.gif

Din punctul meu de vedere e relativa treaba asta cu consumul, sunt prea mult variabile : moduri de sofat diferite, masini intretinute diferit, trasee diferite si inca multe altele. Ceva relevant si comparabil e cand ai cat de cat aceleasi variabile pentru testarea a ceva ce depinde de respectivele variabile.



Deci revenind la caruta, sunt si alte diuze de far compatibile, stie cineva ?
Ma3x
Corect duze, desi e plin de "diuze" pe net, de unde si eroarea, multam' de atentionare.
Acum sa vezi ce de raspunsuri smile.gif.

Apa de la AC curge si in habitaclu in dreapta ... era de asteptat laugh.gif .
Ma3x
A venit primavara, al doilrea romb rezista.

RCA si rovigneta reinoite. Varsta de 30+ conteaza mult la rca fata de <30. Impozit de ~60 ron, plus 10% reducere tongue.gif pentru plata acestuia in "intervalul promotional".

Am efectuat consumul de mai multe ori plin-plin pe multe sute de km si eroarea maxima a fost de 0.5l la suta de km, iar media obisnuita pe ceas e de 5.5 - 5.7 traseu de 20-25km/h viteza medie, deci real ar fi 6.0 - 6.2 l/100km.
Regulat vede pe trasee mai lungi mers cu ~3.000 ture pe distante scurte ( motor incalzit, fara accelerari bruste) , pentru curatarea evacuarii, si nu stiu daca e placebo sau nu dar chiar se cunoaste ca trage mai bine apoi.

Pana acum nici o investitie in masina, s-a dovedit a fi in regula trecand deja un an de la achizitie, pentru o masina din 2007/2008 si ~80.000 km.

Pentru weekend avem programat schimbul de ulei si filte, plus inlocuirea stergatoarelor cu unele noi, din cauza ca unuia i-am rupt o urechiusa de prindere de brat ( a trecut peste gheata ), iar cel din dreapta nu mai apasa pe parbriz ramanand o dara de 5-7 cm deranjanta uneori.

Avem si placute spate noi bosch, verificam daca e nevoie sa fie schimbate - asa ramasesem cu impresia la achizitie. Pe fata discurile rezista pana se tocesc actualele placute, probabil in toamna vor necesita inlocuire discuri/placute fata.

Xenoanele after chinezesti s-au dovedit a fi in regula chiar si fara duze (au costat mai putin decat doua becuri cu renume), farurile au fost reglate asa ca nu au deranjat pe nimeni; am scapat oarecum de schimbat becuri biggrin.gif; in conditiile in care faza scurta a mers non-stop in tot acest an.

O masina decenta si economica care si-a meritat pretul considerand-ul acum dupa 1 an + de utilizare.
Ma3x
Revizie efectuata - 84.000 de km actuali, aproximativ 13.000 km de la schimbul anterior.
Ulei motor 5W40 ELF Evolution 900 SXR,
filtre aer, ulei si polen originale.

Stergatoare bottari cu adaptoare, vreo 4, dintre care pentru megane cel mai simplu smile.gif. Montate in 2 minute, sterg impecabil fara pic de zgomot, si au costat doar vreo 45 ron.

Scutul era prins in autofiletante cu floarea in cruce mad.gif , foarte mare bataie de cap. O sa iau niste suruburi nichelate pentru prindere.
Ma3x
Scutul l-am montat tot in autofiletante, dar cu cap hexagon.

Baie de primavara, Leather treatment, turtle wax.

user posted image user posted image user posted image user posted image

user posted image user posted image user posted image user posted image

user posted image
Ma3x
Nu m-am grabit ...

user posted image user posted image user posted image user posted image

user posted image user posted image user posted image
Ma3x
Am aflat istoricul pana in oct-2010 - 40.000 km, doar revizii din 10 in 10 mii.
In 2013 cei 70.000 avuti, rezulta ca au avut legatura cu realitatea. coolspeak.gif

Diac
Unde a avut revizii? La Suceava?
Ma3x
Dap smile.gif.
Ma3x
QUOTE(Ma3x @ 13 Dec 2013, 21:07)
La rece imediat dupa ce motorul porneste se aude un carait 0:11.
http://videobam.com/AvHEB

Mi s-a spus ca ar fi bendixul si ca ar trebui uns ... nu ma pricep si pana il va vedea un electrician vreau sa stiu cat de grav/urgent e.
*



Reparat bendix. Nu mai scartaie acum.

Verificat directie/joc - nimic suspect.

Verificat lichidul de frana cu un aparat gen pix cu luminite huh.gif , mi s-a zis ca e in regula.

Verificat lichid caseta ok. Sub caseta e umed, "cica" asa face la toate - asa e? S-a putut strange nush ce surub pe acolo, posibil sa nu se mai umezeasca, tin sub observatie.

Cum doar pe fata am gume de vara, iar pe spate sunt cauciucurile de iarna de prin 2007, la o verificare mai atenta de sub masina se pare ca sunt cam imbatranite desi au destula carne.

A trebuit sa fac plinul din nou, si cum resetasem CBul la ultimul plin facut am putut calcula si compara consumul de la bord cu cel de plin-la-plin :
CB : 46.3L consumati, 934KM efectuati, consum mediu 5%.
Bon plin actual : 51L, consum plin/plin : 5.5%
O eroare deci de 0.5L la suta de km.

In rest, caldura mare wacko.gif .

Ma3x
Dupa ce primul symbol a ramas in familie,
si cum de megane a fost nevoie sa ma despart datorita unor nevoi financiare,
si cumulat cu faptul ca nu am reusit sa elimin nevoia de masina inca - deci de locomotie motorizata,
a trebuit sa rezolv aceasta nevoie de care m-am plictisit ingrozitor ( naveta ),
asa ca in concluzie : search - masina ieftina, an cat mai nou, consum mic (deh 50 km pe zi de oras ) si cat mai in mintile ei.

Toate bune si frumoase , stabilesc un buget de 2000 Euro ( eu optimist icon_mrgreen.gif ),ca masina mica-medie - corsa, clio, polo, logan, astra g, golf 4, ma apuc sa caut ... foarte dificil unsure.gif , am cunoscut multe personalitati in ale vanzarii .

Mi-a trecut optimismul dupa ce am vazut adevaratii optimisti cum isi vand masinile smile.gif. De gasit nu zic, se gasesc si la pretul asta insa nu as recomanda sa se caute dupa criteriile de mai sus pentru ca ... ceva bun, frumos si devreme acasa, SIGUR nu are cum sa se gaseasca la asa pret decat eventual la cunostinte sau prieteni.

In sfarsit, maresc bugetul pe la 3000+, sun dupa un megane 2 hatch albastru, al lui night de aici de pe forum, e la Iasi, promis nu stiu cui ... mda ghinion. Mai caut si peste 3000, deja masini de familie, si din astea cu stare de compromis. Scap un clio 3 hatch la 2500 care s-a dat in 4 ore de la publicare anunt, chiar cu 5 minute inainte sa-l vad sad.gif ... deh ghinion.

In final gasesc un anunt nou ( doar la astea ma uitam, ce era vechi deja intelegeam de ce sunt vechi nu ma mai oboseam sa incerc ), sun , merg, vad, imi place ce probez, negociez, decid sa cumpar - treaba de 20 de minute.

Ca sa nu mai lungesc - il trec in jurnal nu ca ar fi cine stie ce masina, dar pe viitor e posibil sa o vand si poate se gasesc aici , ca si pentru Megane, doritori de masini corecte la pret corect.

Symbol ( NU cel nou ) fabricatie 17.12.2008.
Motorizare - 1.5 dci, 47 kw, EURO 4.
Dotari : geamuri electrice fata, ac manual, ABS, airbag sofer + pasager, oglinzi electrice si incalzite, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil.
KM la achizitie : ~160.000 destul de valabili ( pe carte este leasing + ultimul propietar inainte de mine, facturi la tot ce a schimbat, vopsit, casco, etc ... ).

Fata de anteriorul symbol ar fi ca plusuri, ambreiajul hidraulic si scaunul reglabil pe inaltime, iar ca minusuri clima.

Costuri

Pret achizitie : 2000 EUR
Taxa prima inmatriculare : 1990 RON - prima inmatriculare a fost cu 2 zile dupa 15-dec-2008 cand se scosese taxa icon_mrgreen.gif .
Distributie + antigel : 600 RON ( cu factura si garantie ).
Ulei + filtre ( fara cel de motorina ) : 125 RON + manopera personala.
Bielete antiruliu : 50 RON + 30 RON manopera ( bielete cele cu fier in ele ).
Placute frana : 50 RON + manopera personala.

Taxa inmatriculare : 60 RON
Taxa talon : 60 RON
Taxa autenticitate : 120 RON
Taxa placute numere : 40 RON

RCA : 300 RON pe 6 luni - cand am vrut sa imi recuperez RCA-ul de la Megane-ul vandut, hop a dat Astra faliment, cand ma uit pe RCA, ce sa vezi, ghinion sad.gif

2xStergatoare Bosch 40 RON

Cauciucuri R14 de iarna 2xDebia Frigo 2 sh, 2012, putin uzate 150 RON.
Cauciucuri R14 all season 2xNexen N Priz 4S noi 344 RON, montaj 35 RON la aceeasi firma, factura + garantie.
Stingator - 36 RON.

Am decis sa o inscriu ( ~2300 RON toate taxele "incluse" ) pentru ca am circulat ceva cu ea ~ 3.000 km si se comporta bine pentru standardele si cunostinele mele : pornire ok, ambreaj ok, acceleratie fara patinaj artistic,
compartiment motor curat in sensul de fara scurgeri, nu ca a fost lustruit de vanzator, aer conditionat functional, caldura cu randament rapid ( probabil are ceva rezistente ca la Megane )

De investit :
- suport carcasa filtru aer - cea de sub carcasa ( cand am schimbat filtrul de aer, am scos carcasa si am pierdut acel tampon al carcasei)
- burete motor - cel care vine pe motor sub capacul cu inscriptia 1.5L dci.
- pasla capota - a fost vopsita si inapoi nu au mai pus-o Doreii.
- saboti spate

Din cauza celor doua (tampon carcasa si burete motor) am un zdranganit la compartimentul motor ( cand e subturata uneori si la ceva denivelari pronuntate de pe carosabil).

Ca sa fie treaba treaba, am coborat si o bordura - deh ... obisnuit cu Meganul PDG - si am atins pragul de pe partea soferului sad.gif.

Consum de calitate - CB corelat cu metoda PLIN - PLIN

Date computer bord :
KM parcursi : 491 KM
Viteza medie : 28.9 KM/ora
Litri consumati : 23.2
Bon refacere plin : 25.76 Litri
Consum CB : 4.7 L/100
Consum plin-plin : 5.24 L/100
"Eroare CB" : 0.54 L/100 ( similar si la Megane ).

Deja gasisem sa o dau la schimb + diferenta pe masina clasa medie aratoasa + motor vanos + km similari + posibile defecte ascunse biggrin.gif, insa am zis ca mai bine ma plimb mai ieftin si mai linistit cu asta decat mai scump si cu zarurile nearuncate in cealalta.

LE : ma mir cum a incaput tot postul ph34r.gif
brandy_tdi
Multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos. Eventual daca poti pune si poze cu ea...

- suna ok pret/rentabilitate/fabricatie

Megane-ul de la tine a ajuns la 100.000 si am inlocuit: discuri fata, placute, 2 bielete anitruliu si in rest motorina+sprint 2T.

+ un chip tuning dusa in stage 2 ~ 109 CP.

Sunt foarte multumit de agregat.



Ma3x
Thanks. E un banal clio, nu iese bine in poze, mai e si alb .

Hmm sunt curios cum se simte chip-ul, ajuta la viteze de 90+ vreun pic ? Acolo se simtea nevoia cea mai mare. Era edificator daca aveai si curbele de cuplu/putere stock/chip before/after.

Referitor la 2T simti vreo imbunatatire ? Oricum fum nu scotea chiar si fara 2T, la zgomot s-a imbunatatit ceva?

Btw, am reusit sa rezerv ceva decent pe acolo, termen - may2016 sad.gif.

LE : De curiozitate, turbina de la 47kw e cu geometrie fixa/variabila ? Intercooler ?
Ma3x
Bateria cu care am cumparat-o s-a consumat dupa ce am ascultat ceva muzica in timp ce schimbam gumele/ceva curatenie.

Am luat MONBAT 72Ah cu curent de descarcare de 640A, garantie 2ani.
Fix 200RON (bateria veche am dat-o la schimb),
fabricata noiembrie 2015 deci proaspata.
brandy_tdi
Am aproximativ cu cipuirea cam 7000 de km, fum soate cand o calci la podea. Dar diferenta este destul de mare, in depasiri de 120+ le faci lejer, iar cuplul este 240nm. Singura diferenta observata este ca sunetul motorului e mai gros si scoate fum doar cand vede talpa. In rest consumul facut la pompa , este de 5.95% bucuresti mers si seara ceva ceva.

2T: imbunatatire acustica mai mult: motorul nu mai este asa de galagios. Iar vizuala pot spune cand aveam astra 1.7 fara ulei, injectoarele erau negre, dupa 5000km de 2T mult mai curate( nu chiar bec dar era altceva).

In cazul meu 50 ml de 2T la 10 litri motorina.

Din cate stiu turbina la 47kW e fixa, intercooler are, daca gresesc sa ma corecteze cineva.


L.E. Arata bine symbolul , pare intretinuta.

Drumuri line!
Ma3x
Mol 2T, deja la al 3-lea plin - 50ml/10L.
Nu stiu daca e placebo sau nu dar parca nu mai tacane la frig, la modul acela ascutit de fier rece.
Cert e ca o sa bag in continuare, multam de hint.

5.000 km in 3 luni, porneste la prima cheie la -20 de grade.
Ma3x
Inlocuit filtru de motorina, l-am omis la achizitie si il caram in portbagaj de vreo 2 luni.

Cumparat bucsa / suport sau cum se numeste ea, pentru carcasa filtrului de aer + ceva benzi pentru amortizare .

Rezultat satisfacator dpdv fonic, acum imi dau seama ca era singura chestie care trancanea groaznic la orice denivelari sau subturari intamplatoare.





<span class='edit'>24 Mar 2016, 21:29:</span>
In rest km si motorina ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.