Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema ciudata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ciuca2
Salut. Astazi Dacia mea 1310 mergea bine. Dar din lipsa de ocupatie,m-am gandit sa mai mesteresc putin. Eu aveam doua furtune crapate.este vorba de cele care intra in carburator prin intermediul unui T. Unul vine spre evacuare,iar celalalt in capacul motorului. Am bandajat furtunele ca sa fie etanse,apoi cand am iesit cu masina la o tura,neah belea. In timpul mersului 2nd apas ambreajul,turatia nu revine la turatia de ralanti imediat,ci in decurs de vreo 5 secunde. Adica daca turez motorul apoi iau piciorul de pe acceleratie turatia va scadea foarte incet. Eu ma gandesc,ca gazele preluate de furtune si introduse pe admisie,nemaiavand pierderi mentin oarecum turatia un timp,chiar daca nu mai accelerez. Voi ce parere aveti? Remedii?
bostan22
Pai daca circuitul ar fi ,,ca din fabrica" inchis etans atunci cum ar fi? Eu cred ca ai probleme la clapeta aia de la carburator,ori arcul acela revine mai greu,dar la berlina nu am vazut asa ceva si sa se datoreze gazelor...
pcostica
regleaza din nou carburatorul si scapi de problema!
Bafta!
sebymesteru
Fa o proba,accelereaza din compartimentul motor cu mana si vezi cum revine clapeta la pozitia de ralanti. E posibil sa agate cablul de acceleratie pe undeva si sa iti impiedice parghia clapetei sa revina usor la loc sau sa iti fi sarit arcul care o aduce inapoi de pe parghie,desi aia presupun ca ai fi simtit la picior,in pedala,daca nu are arcul ala,pedala merge foarte foarte usor.
maho
QUOTE(ciuca2 @ 3 Jan 2014, 21:07)
Eu aveam doua furtune crapate.este vorba de cele care intra in carburator prin intermediul unui T. Unul vine spre evacuare,iar celalalt in capacul motorului. Am bandajat furtunele ca sa fie etanse,apoi ..

Cel spre evacuare are o diuza calibrata in el, posibil sa fie infundata.
ciuca2
Am verificat diuza din interiorul furtunului,nu este infundata.Arcul de readucere al clapetei este la locul lui. Mai am sa reglez carburatorul. Ideea este ca daca masina stationeaza si o turez,problema nu apare. Face numai cand masina ruleaza. Interesant este faptul ca de atunci motorul a prins viata.Masina are un demaraj excelent.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.