""Acum , am observat .,in dimineata asta..cand am vrut sa pornesc becurile din bord aveau o intensitate slaba..ca si cand nu aveam baterie, iar acest releu incercuit in poza tzacanea intr-una. L-am scos..l-am bagat la loc..a pornit masina. Am fost sa iau releu, am incercat vreo 3 dar nu vroia sa porneasca masina cu niciunul..nu se potriveau acele numere de la bornele releului. L-am bagat inapoi pe al meu si am plecat acasa , nu am mai avut probleme..credeam ca o fi oxidat bornele si atat. in seara asta..iarasi facea asa,,tzacanea releul si becul de la injector nu se stingea..clipea dupa ritmul in care tacanea releul. Oare sa fie toata problema din acel releu? sau sa fie ceva mai complicat? ..cand imi face asa..trebuie sa ii pun contactul de mai multe ori si sa ii dau cateva bobarnace releului..ca altfel nu mi se aprinde martorul injectorului si sa se sttinga normal ca sa pot porni.""
Ce am scris mai sus , am postat si in topicul dedicat injectatelor de o saptamana si inca n-am primit raspuns..
.Astazi m-am hotarat sa inversez releele, cel de benzina si cel de la injectior...Am facut vreo 50 de km..si acum aveam probleme cu pompa de benzina zic eu, pentru ca masina dadea in nas in mers si se aprindea martorul de injectie..ceea ce nu facea inainte sa schimb releele intre ele. ASa ca m-am decis sa ii schimb releul..pe care l-am gasit din greu..Dupa ce am fost la 5-6 magazine si am probabat cateva relee fara succes( releele costau 5-6 lei), apoi am gasit un magazin , era 89 lei releul dar nu ma lasa sa ii fac o proba..cu toate ca nu era sigilat, si nu am vrut sa il iau si sa dau banii degeaba. Apoi am mai mers 200 de metri si am gasit alt magazin..45 lei..acelasi releu pe care m-a lasat sa il si probez. Am vazut ca a pornit masina..l-am luat si am plecat, nu am mai avut nici o problema pana acum 5 minute, cand am iesit afara..si aceeasi problema, cand pun contacul..luminile din bord au o intensitate slaba, martorul injector nu se stinge, iar releul din poza tzacaneste de nebun continuu...De la ce naiba sa fie?