cristi74
4 Oct 2005, 13:32
Va rog sa nu ma injurati pt topic. Stiu ca s-a mai discutat problema dar din ce am citit mai rau m-am ametit. Nu am inteles cum adica se tureaza la 2500 din surub si apoi se detureaza. As dori cateva valori "ca la carte", distanta bujii, reglarea amestecului, etc.
ydaniel
5 Oct 2005, 19:14
deci
-distanat intre electrozi la bujie 0.65
-dist intre platina -0,4
-reglarea amestecului trebuie facuta de cineva care se pricepe,tu neavand experienta si nici instrumente nu vei reusi la felk si cu reglarea avansului-
-consumabile noi:filtru de aer sa fie bun,fise care nu fura curent,bujii bune....
intrebari?cat consuma>?
la mine bujiile is noi pompa de benzina tocmai a f reparata si carburatorul reglat (desi este destul de vechi).....totusi dimineatza scoate fum parca prea negru si consuma infernal de mult in jur de 20 ...am auzit ca tre sa refac motorul .....dar asta costa multicel .... aveti alte solutzii, am si amplificator de scantee la ea si fisele sunt noi ....cam care ar fi lista de posibile bube
ydaniel
6 Oct 2005, 11:44
da cum masori tu consumul?20 % este enorm,dar nu cred!!
buna , nu sunt specialist dar si eu am avut problema ta am scos consum de 14 l/60km in afara localitatii si toata treaba a fost din cauza carburatorului care deasemenea era vechi si era gata corpul de jos de la el. Mi-am luat alt carburator si nu mai am consumul ala enorm.
Dreamer
8 Oct 2005, 19:12
Reglati carburatorul undeva pe un stand, acolo il verifica, il curata si ii schimba eventualele piese defecte.
Reglati aprinderea, avansul, shimbati fisele si bujiile, apoi o sa fie ok.
Toate reglajele sa fie facute de cineva de specialitate.
...si de acum, demaraj mai usor, frane mai putine - frana de motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.