Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Set nou si a inceput sa scoata fum albastru.
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
andutzu
Am o problema destul de grava cred.Am schimbat setul si am pus kolbenschmitd care am inteles ca-i cel mai bun. A mers perfect pana acum doua zile cand dupa un drum de 150km a inceput sa scoata fum albastru cand o mentin turata.2000-3000 rpm.Am demontat bujiile care aratau foarte bine in interior (maro-roscat) cu exceptia celei de la cilindrul nr 2 care era neagra si plina de calamina, aproape ca nu se mai vedea electrodul.Am inlocuit-o cu una noua dar degeaba.Fum tot scoate in continuare (albastru) care din cate stiu e de la ulei.A scazut destul de mult si nivelul uleiului si parca nu mai trage ca inainte.
Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie unul dintre segmenti rupt. Setul e nou nout si abia am mers 3000km si am mai dat si o gramada de bani pe el. Oare chiar asta sa fie problema. sad.gif
ydaniel
pai chiuloasa a fost reconditionata la schimbare set?se aude vreun zgomot suspect din motor?mecanicul care a facut motorul a folosit cheia dinamometrica?
OCEBE
daca umezeste cu ulei pe chiuloasa in jurul bujiei 2, aproape sigur ca (si) acolo e problema; in acest caz, de vina pot fi cel mai probabil segmentii ori (mai putin probabil) ghidul supapelor de la cilindrul respectiv sau (in cel mai bun caz) garnitura de chiulosa; oricum ar fi, se lasa cu desfacut motorul
ydaniel
ulei cam cat consuma la 1000 km?
andutzu
azi am demontat motorul iar segmeti de ungere erau rasi.Nu mai aveau deloc fantele alea care rad uleiul de pe cilindru.Asta s-a intamplat la toate pistoanele numai ca la cilindru nr 2 cel mai tare.(cei de foc aratau normal) Care sa fie explicatia? ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g. sa fie segmentii de proasta calitate.totusi sunt kolbenschmitd... si ma cam indoiesc... sad.gif
diaconuliviu
QUOTE(andutzu @ 6 Oct 2005, 14:27)
azi am demontat motorul iar segmeti de ungere erau rasi.Nu mai aveau deloc fantele alea care rad uleiul de pe cilindru.Asta s-a intamplat la toate pistoanele numai ca la cilindru nr 2 cel mai tare.(cei de foc aratau normal) Care sa fie explicatia? ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g. sa fie segmentii de proasta calitate.totusi sunt kolbenschmitd... si ma cam indoiesc... sad.gif
*


Esti sigur ca vorbesti de cei de ungere? Aia care RAD uleiul is pe pozitia a doua si sint RACLORI. Cei de ungere is cel mai spre fusta.

Posibil material prost in ei sau inlocuiti de "o mina criminala"?
argon
QUOTE(andutzu @ 6 Oct 2005, 14:27)
ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g.
*




Pe viitor pune si tu 15/20w40, nu 20w50 mai ales la un motor proaspat facut.
20w50 pe langa ca scade puterea motorului il uzeaza si prematur...dar ma rog e treaba voastra ce ulei bagati, nu ma mai cer cu nimeni..dc vreti 20w50 bagati frate deala ohmy.gif
cristidb
argon, uleiul nici nu creste nici nu scade puterea motorului, ca si bujiile de altfel, si nici nu se intampla nimic daca se foloseste 20w50. Eu folosesc elf 20w50 si merge foarte bine, iar motorul a tinut surprinzator de bine la cum a fost exploatat. Nimeni nu mi-a prezis ca o sa ma tina peste 40-50 000km, si a suferit doar o segmentare la 88 000 iar acum are 125 000 si inca e in stare buna.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.