adriano2br
5 Mar 2014, 23:18
Am o dacie de 2 ani (din semnatura), prima mea masina si ma straduiesc de cateva luni sa o vand. Problema este urmatoarea, masina e pe numele meu, si cum am 22 de ani, platesc la asigurare aproape 5 milioane pe 6 luni si 9 milioane pe 1 an, ceea ce este exagerat pentru o dacie si nu imi mai vine sa dau banii astia aiurea(deja am platit asigurarea asta umflata de 2 ori si mi-a ajuns, de fiecare data dau tot mai mult din cauza scumpirilor)
. Am facut prostia sa o trec pe numele meu acum 2 ani, si apoi s-a bagat si timbrul de mediu si asigurarile au crescut masiv pentru cei sub 30 de ani. Si asta e problema, o am de ceva timp la vanzare cu 3000 ron negociabil, m-am inteles cu cateva persoane in jurul sumei de 2500 ron, dar cand se uita la asigurare si vad pretul pe ea...toti ma refuza. Iar ca sa o trec pe numele la cineva mai in varsta din familie, ma lovesc de timbrul de 500 de euro. Daca as vindeo, persoana respectiva ar circula cu ea pe numele meu, nu ma deranjeaza, dar nu le convine din cauza asigurarii.
Deci cum sa vand o masina in conditiile astea? nici la remat nu ma indur sa o dau.
puiu82
15 Mar 2014, 03:11
Daca te straduiesti sa o vinzi pentru ca.....'e exagerat de scump pt o dacie' mai bine la remat,vinzi tichetul pe cat poti si aia e.
Orice masina ti-ai lua pe numele tau o sa platesti asigurare mare.
Bafta!
pheephee_11
15 Mar 2014, 04:28
tichetul de anul trecut valora intre 6000-7000 lei... nu merita ca reducere pt. una noua?...
cosmin_2300
15 Mar 2014, 07:34
Te-ai gândit măcar o secundă că poate omul nu-și permite o mașină nouă?
Babaq139QMB2
15 Mar 2014, 08:25
QUOTE(adriano2br @ 6 Mar 2014, 00:18)
Am o dacie de 2 ani (din semnatura), prima mea masina si ma straduiesc de cateva luni sa o vand. Problema este urmatoarea, masina e pe numele meu, si cum am 22 de ani, platesc la asigurare aproape 5 milioane pe 6 luni si 9 milioane pe 1 an, ceea ce este exagerat pentru o dacie si nu imi mai vine sa dau banii astia aiurea(deja am platit asigurarea asta umflata de 2 ori si mi-a ajuns, de fiecare data dau tot mai mult din cauza scumpirilor)
. Am facut prostia sa o trec pe numele meu acum 2 ani, si apoi s-a bagat si timbrul de mediu si asigurarile au crescut masiv pentru cei sub 30 de ani. Si asta e problema, o am de ceva timp la vanzare cu 3000 ron negociabil, m-am inteles cu cateva persoane in jurul sumei de 2500 ron, dar cand se uita la asigurare si vad pretul pe ea...toti ma refuza. Iar ca sa o trec pe numele la cineva mai in varsta din familie, ma lovesc de timbrul de 500 de euro. Daca as vindeo, persoana respectiva ar circula cu ea pe numele meu, nu ma deranjeaza, dar nu le convine din cauza asigurarii.
Deci cum sa vand o masina in conditiile astea? nici la remat nu ma indur sa o dau.
Mai ai o sansa , sa o dai pentru TRANSPLANT de piese .
Semnalmec
15 Mar 2014, 22:48
Vinde-o pe bucati ( motor,cutie,caroserie etc) si esti mai castigat daca sunt in stare buna.
adriano2br
16 Mar 2014, 10:42
am dat-o la schimb si o diferenta pe un fiat bravo din 95 ,inscris pe romania cu taxa nerecuperata. Nu are rugina deloc, dar problema e ca am nevoie de o chiuloasa, pentru ca cineva a facut modificari culbutorilor hidraulici, piulite sudate pe ei si acum fiatul merge cu culbutori de dacie, merge bine dar are un tacanit, ca au joc mare. Am si gaz pe el, si de acceea vreau sa ii schimb chiuloasa , ma gandesc ca sunt ceva probleme si la supape si daca tot ma apuc de el, sa ii pun o chiuloasa din dezmembrari. Inca un minus este forumul fiat, care e cam mort :S foarte putini useri in cumparatie cu daciaclub
espacern
16 Mar 2014, 10:59
Ai dat o Dacie din 2000 cu 4 usi pe un Fiat din 1995 cu 2 usi...e si asta ceva.
Vinde Fiat-ul(daca poti) si GATA!
@+
QUOTE(adriano2br @ 16 Mar 2014, 10:42)
piulite sudate pe ei si acum fiatul merge cu culbutori de dacie,
Sa pui poze, asa ceva nu am mai vazut
Multi kmp!
Leo0608
16 Mar 2014, 13:00
(adriano2br @) , ia legatura cu userul Club12TRS (http://www.daciaclub.ro/index.php?showuser=48384) , sau b28kft, avea 2 conturi ala de obicei !!! Omu a avut fiat Punto si e si mecanic. A reparat multe cazane si te poate sfatui ce si cum sa faci
arunca niste poze cu motoru fara capacu de chiulasa pus sa vedem si noi opera de arta ciobaneasca (pardon, romaneasca)
adriano2br
16 Mar 2014, 14:05
nu stiu ce o sa se inteleaga din poza, dar in fine, la motor acolo se vad contra piulitele tachetilor, ca la dacie..care nu aveau ce cauta acolo. Am pus si doua poze cu piesele originale. Problema este ca, pe un tachet de ala s-a stricat filetul si mi-l arunca din mers. Cred ca o sa ii pun o piulita pe partea cealalta, ca sa pot stranga contra-piulita.
Leo0608
16 Mar 2014, 16:25
e destul de ingenios sistemul
mai bine cumperi culbutoru ala nou in caz ca e uzat al tau si surubu de reglaj de culbutor de dacia si ai rezolvat
la original pa pa reglaj, lasa dacia ca e mai bine
)
adriano2br
16 Mar 2014, 17:33
sincer, cred ca asa am sa fac, o sa mai iau cativa culbutori de dacie ca sa am de rezerva , ca am nevoie de piulitele alea, am cateva dar sunt din material moale. Si una e terminata ca imi arunca mereu culbutorul afara si imi loveste in capacul chiuloasei. Am ramas cu ea in drum acum cateva zile, si din cauza la un culbutor sarit, i-am scos pe toti de la acel cilindru si am mers 100km pana acasa in 3 cilindri..asa mai lejer cu 60-70km/h .
) As renunta la masina, dar imi place ca nu are pic de rugina :| , dacia o luase rugina pe toate partile..si era cu 5 ani mai noua
.
Leo0608
16 Mar 2014, 18:13
vezi si pe la remat-uri, te duci pe dacii 13xx si le iei suruburile de reglaj
si iti iei un pumn cam asa de suruburi ca sa ai de rezerva
dai la paznicul de la remat de-o bere si aia e
adriano2br
19 Mar 2014, 17:06
dupa ce am umblat pe la vreo 10 magazine de piese auto, la vreo doua am gasit rampa de culbutori completa cu 80-90 ron..de dacie, si la un singur magazin mai avea 4 suruburi de alea de reglaj fara piulite, era 3 lei bucata asa ca am luat toate suruburile. Am montat unul la culbutorul cu pricina dar dupa 5km de mers, iarasi mi-a sarit culbutorul...cand am dat capacul la chiuloasa jos si m-am uitat am vazut acel surub cu filetul sters in dreptul unde a fost strans. Oare daca iau de la dezmembrari suruburile de pe o chiuloasa de dacie, am norocul sa fie dintr-un material mai tare? sau tot asa din fier mort or fi toate..
Deja discutia deviaza de la "Legislatie".
se inchide, deja problema de legislatie rezolvandu-se.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.