Apas pedala de frana, cursa este foarte lunga, aproape cand ajunge la podea pedala se intareaste dar frana este ineficienta. Daca imediat fac o a doua pedala, aceasta se ridica mai sus iar cursa ei este mai mica. In acel moment frana devine eficienta. Toate acestea se intampla dupa ce am inlocuit aproape toate partile active ale sistemului de franare.
Problema aceasta de ineficienta este mai veche dar se manifesta altfel. Nu conta cate pedale faci, sistemul se activa pe ultima treime a cursei, pedala parea usor elastica. Cu motorul oprit pedala se ridica mult mai sus iar eficienta scade foarte mult.
Aerisirile nu au nici un efect!
Am inlocuit etrierii fata si racordurile, apoi cilindrii spate, sabotii si cablurile franei de mana... tot nu sunt multumit, standul e frana iese bine, forte de franare egale pe ambele punti... Am mers mai multe saptamani asa crezand ca frana isi revine, ca "se aseaza"... nimic!
Astazi am inlocuit pompa centrala cu una noua... frana este mai proasata! Am sa o returnez inapoi la magazin(probabil o supapa nefunctionala la un pistonas). Am pus pompa veche inapoi dupa ce am inlocuit tot ce se putea la ia. Reglaje pe puntea spate facute ca la carte...
Singurul loc in care nu am umblat este repartitorul, dar nu cred ca are legatura cu cursa pedalei.
=======
Concluzie: atunci cand pedala tine mai sus, rotile ingheata!
Oare ce mai trebuia facut sau verificat si nu am facut? De ce coboara atat de mult pedala(chiar daca trag frana de mana - nu se schimba nimic)?