Dupa un 600 naked, un 600 super-sport, trebuia sa urmeze ceva mai ... deosebit.
Initial am vrut sa imi iau o Hayabusa generatia I, insa datorita problemelor recunoscute cu franele si mai ales a starii tehnice precare in care se afla majoritatea, si a neseriozitatii vanzatorilor dupa caz, am decis sa mai plusez ceva la suma stransa si am reusit (cu eforturi) sa iau o gen. a II-a.
Impresii despre motocicleta:
-frane: 9,5 (poate daca avea ABS primea nota maxima)
-acceleratie: 10 (evident)
-manevrabilitate: 9 (e greu de manevrat la parcari, intoarceri etc insa in mers nu ii simti deloc greutatea)
-stabilitate: 10 (jos palaria)
-impresie artistica: 10
-consum: habar nu am, cred ca un mixt de invarte pe la 8 l/100km
-pozitie: 10+ (mult mai ok fata de GSX-R 600)
De cand am luat-o, am facut vreo 200 de kilometri exclusiv urban in care pot spune ca m-am indragostit grav tare de ea. Nu m-as mai urca pe nimic altceva, este absolut fascintata ciclista mobrei.
Imi place ca nu te ia prin surprindere absolut deloc. Este brutala la orice turatie, indifferent ca tragi de gaz la 2500 sau la 7500, deci stii la ce sa te astepti.
Frana de motor se simte din plin, probabil datorita capacitatii cilindrice (1340 cmc).
Cateva date tehnice mai importante:
-145 kW/ 197 CP
-220 kg la gol
-299 km/h viteza maxima, limitata electronic desigur
-0-100 km/h in 2,6 secunde si 0-200 in 4 si ceva.