E un fiat bravo 1.4, 12valve din 1995..dar nu am vrut sa imi sara lumea in cap ca postez pe forumul dacia..PE forumul fiat sunt foarte putini useri si majoritatea posteaza intrebari , nu raspunsuri.Cum pe aici sunt mai multi "priceputi" am zis sa intreb aici pentru ca motorul este similar cu cel de la injectata pe care am avut-o. Dar astazi daca a fost mai cald afara am avut chef de lucru asa ca am pus un fir de la borna plus direct pe electrovalva sa vad daca baga gaz...si baga.Am pornit pe benzina, si apoi am legat firul la electrovalva si imi baga si gaz in timp ce mergea pe benzina,dar motorul cam tragea sa moara.Am dezlegat plusul de la injector pentru ca era firul inadit si a incetat sa mai bage benzina, iar masina mergea doar pe gaz, s-a turat putin apoi a revenit la relanti pe la 1000 rpm si era stabil.Am dat cateva ture cu ea asa, mergea foarte bine. Asa ca m-am apucat sa scot toata electrica instalatiei de gpl care era in "plus" , am lasat doar plamanul si electrovalva. Am tras un fir cu plus de la fisa centrala, care are curent doar pe contact si l-am legat la plusul electrovalvei.Pe acest fir am pus o siguranta de 10a si un intrerupator in masina.Maine mai ramane sa trag un intrerupator in masina care sa opreasca injectorul si pompa de benzina cand am eu chef. Sa caut si o schema ceva , poate pe firul asta o sa bag si un releu. Masina porneste si pe gaz si pe benzina fara probleme , ca am facut proba. Ramane sa cumpar sau sa iau de pe la dezmembrai un comutator de-la de gpl cu 3 pozitii ca la gpl carburatie si sa il setez :benzina, benzina-gaz, gaz sau ceva de genul. o sa ma mai documentez.Am pus si o poza ca firele care erau in plus
). Chiar erau in plus unele ca erau taiate si neizolate :s ..intrebare: la comutatorul gpl-benzina de la carburatie care are trei pozitii , cum sunt legate firele? e bine cum am zis eu? benzina , gaz-benzina, gaz ? sau trebuie benzina , neutru , gaz ? am observat ca atunci cand este si pe gaz si pe benzina da sa moara la relanti sau chiar moare daca e rece motorul.