Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: apa-n ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
marius-gabriel
Dupa atatea zeci de mii de km de cox m-am gandit ca timpul sa-mi fac motorul.Set teflon Tribocotat,segmenti Geotze,arbore st,cuzineti,distributie...tot

Dupa numai 400 de km m-am trezit cu apa-n ulei

Reactia normala a fost sa-i schimb garnitura de chiulasa.

I-am luat turceasa ca cica-i mai buna.

Nix....Apa ca la balamuc

M-am gandit ca ar putea fi din inele acelea de hartie pt etansare cilindrii.

A mai patit cineva asa?

M-am gandit ca ar putea fi chiulasa ovalizata.I-as trage o rectificare ca de-abia se mai micsoreaza camera de ardere...
aless
Eu am patit la o Dacie 1100 asa ceva. Concluzia: bloc motor fisurat.

Iti doresc sa nu fie asa ceva.

Bafta!
marius-gabriel
Sper si eu sa nu fie blocul..
Marty
marius-gabriel, vezi sa nu fie chiuloasa fisurata si sa-ti picure pe acolo (cu toate ca ar trebui sa-ti scoata o tirla de fum alb). Motorul merge rotund, nu da semne de mers in 3 sau chiar 2 cilindri ?
marius-gabriel
Motorul merge bine ,bine.Merge in toti 4 cilindrii.

Mi-e frica sa mai merg cu ea pt ca mi-a bagat cred ca 2-3 litrii de apa in ulei
FiveThreeFive
QUOTE
Concluzia: bloc motor fisurat.

Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost "initiata" din zona prezonului chiulasa nr. 1.

Daca nu iti scapa gaze in circuitul de racire si esti sigur de planeitatea chiulasei, poti suspecta o fisura in blocul motor.

La mine trecea apa din cirucitul de racire in ulei chiar si cu motorul oprit. Ca sa ma prind de unde era problema m-am dus cu masina la o rampa, am dat jos baia de ulei si m-am uitat cu o lumina puternica in sus, in bloc. Am vazut cu groaza un firicel foarte subtire de apa care se prelingea...

M-am dus cu blocul la un mester batran, din Bucurestii Noi, care l-a sudat necrezut de profesionist. Sudura cu fonta (?!) pe partea dispre cilindri a peretelui respectiv din bloc (cica, pentru rezistenta) si sudura cu alama pe partea dinspre tacheti a peretelui (cica, pentru etansare). Merge perfect si acum, dupa mai bine de 50.000 Km.
Marty
QUOTE


Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost \"initiata\" din zona prezonului chiulasa nr. 1.


Nici nu mai e nevoie sa te intreb daca ai scos lichidele din gaurile prezoanelor inainte de stringerea chiuloasei. :roll:
marius-gabriel
Sper sa nu fie totusi blocul.

Imi baga apa numai in mers.
marius-gabriel
Ma rog sa fie de la garniturile de etansare cilindrii..desi nu a curs de prima oara.
marius-gabriel
concluzie......

bloc motor fisurat.

tot de la un prezon si fisura e chiar deasupra axului cu came.

adio.....

deja am facut rost de un alt bloc...
Marty
Ai grija la asta nou, inainte sa stringi chiuloasa sa scoti apa si uleiul din gaura prezonului. Nu de alta da' ai vazut ce-ai patit prima data :wink:
marius-gabriel
mda.

si la ala vechi s-au scos lichidele,dar probabil a ramas ceva mizerie pe-acolo.

azi ma duc sa-l pun.bag compresorul acum laugh.gif
pit-bull
Ca sa nu mai deschid alt topci scriu aici.Preoblema este urmatoarea.
Tatal meu are o dacie 1310Li din 2000 pe injectie cumparata de noua, acum are 70 mii cu ea.Probleama e ca a scazut apa in borcan a zis ca nu a fiert si nu stia pe unde sa dus ca furtunele erau bune si totul OK, a mai mers cu ea 100-200km cand deschide capota si verifica aceeasi problema mai baga 1 litru de apa, si cand verifica si uleiul vede ca este aproape de 2ori mai mult ulei sad.gif deabea acum a avzut care e problema.Masina merge nu se aprinde nici un bec pe bord dar apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac? Sa fac schimbul de ulei, o sa intre iarasi apa? blush.gif
Va rog mult un sfat
mihai0070
Verifica garnitura de chiuloasa ... acolo este buba
sobolan
corect...
CaliN_08
Eu am auzit ca turcesti is foarte proaste
pit-bull
O duk la un service autorizat dacia..schimb uleiul acuma ca cel mai aproape e la 70km, oricum cand ajung acolo il schimb din nou sper sa ajng. multumesc.

Ps.Am auzit ca cele pe injectie is mai pretentioase decat cele fara ca sa schimbi gartinura,nu stiu ce supape au in plus.
LUXOR
QUOTE(pit-bull @ 14 Jun 2007, 16:19)
...dacie 1310Li din 2000 pe injectie...  apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac?
*


Aceste Dacii au o "hibă". Undeva, între cilindri și blocul motor, există niște inele de etanșare făcute din aluminiu care se "ard" la un moment dat. Acestea se înlocuiesc cu altele făcute din cupru, așa cum trebuiau să fie de la început. Apoi nu mai sunt probleme. (Caută, parcă s-a mai pomenit despre asta pe forum).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.