mihaitamar
26 Apr 2014, 14:28
Acum cateva zile miam facut pana la cauciuc , iar cand am ajuns acasa am vazut ca scapa aer pe marginea cauciucului , pe langa janta, probabil ca nu a dat omul de la vulcanizare cu destula solutie pe margine . Merge sa pun eu o anumita solutie , pe marginea jantei, poate o solutie de lipit camera la biciclete, sa numai scape aer , ca la vulcanizare numai este nimeni. Cauciucul meu este fara camera.
bostan22
26 Apr 2014, 15:18
Te duci la o vulcanizare si iti da cauciucul jos,apoi da iar cu solutie si cu 10 lei maxim ai scapat:)
vladut88
26 Apr 2014, 15:54
Daca ai compresor desumflii roata o dezlipesti si o dai cu o solutie facuta din sapun , aici la vulcanizari pun vazelina chioara sau ulei ars , stiu ca mananca cauciucul , dar asta e
BogdanBog
26 Apr 2014, 17:05
eu am patit acelasi lucru la o janta elba dupa m-am dus iar la vulcanizare si slefuit marginea pe care vine cauciucul ca s-a depus murdarie sau ce o fi pe acolo si s-a intarit...acum tine aer
Pana la prima vulcanizare am pus odata pasta de dinti.
tinker
26 Apr 2014, 18:58
https://www.youtube.com/watch?v=cX2XEaJjCfAcica ar merge si asa,daca ai vreun spray cu eter
mihaitamar
27 Apr 2014, 12:29
Am rezolvat-o cu solutie de lipit petice la bicicleta.Am desumflat cauciucul , apoi am pus solutie , iar apoi l-am unflat si nu a mai scos aer.
sorin1983
27 Apr 2014, 13:04
la cauciucurile tubeless nu se mai foloseste lipici cum se folosea odata... daca nu etanseaza cu acea "Vaselina" atunci trebuie curatata si marginea jantei bine pentru ca majoritatea au mizerie sau rugina si cauciucul nu sta uniform. probabil la dacii e principiul: merge si asa
mihaitamar
27 Apr 2014, 16:11
Deci daca mai patesc asta , pot sa ii dau cu niste vaselina pe margine si se rezolva ?Dar trebuie deslipit cauciucul, sau cum se face?
ilie.claudiu90
27 Apr 2014, 19:03
am intrebat pe cineva si mi-a spus ca la el la vulcanizare pentru etansare, are o casoleta cu untura de porc, si da cu pensula prin untura si apoi pe cauciuc si etanseaza foarte bine
ChrisSs
27 Apr 2014, 21:42
Mai oameni buni "solutiile" alea pe care le vedeti la vulcanizare care se dau pe cauciuc au in primul rand rolul de lubrifiant pentru a putea introduce mai usor cauciucul pe janta, si in al doilea rand (dar mai putin) pentru a tine aer cat de cat in cauciuc pana acesca face contact pe toata suprafata buzei jantei, dupa ce cauciucul e "asezat" pe janta el in sine face etansarea. Se poate aseza si cu spray inflamabil dar iti trebuie compresor sa bagi aer imediat dupa ce ai dat foc pentru ca altfel aerul cald din cauciuc se raceste si o sa se stranga cauciucul si poate sa sara iar de pe janta.
Daca dupa montarea lui scapa aer inseamna ca janta a fost indoita sau buza cauciucului ciupita/ taiata in timpul montarii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.