Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cablu kilometraj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mihaitamar
Salut!Am si eu o problema cu cablul de kilometraj ,mergeam linistit si aveam vreo 80 km pe ora , si a scazut brusc acul la zero ,si nu merge nici kilometrajul nici vitezometrul .De la ce sa fie , si cum pot repara acest lucru?
nikuniku
e,acum vei merge linistit(nu cu 80 la ora) la un magazin de piese auto si cumperi cablu de kilometraj
mihaitamar
Da nu inteleg ce sa intamplat , sa rupt ,sau ce?
nikuniku
daca nu stii tu ca este masina ta,eu nici atat
demontezi vezi ce este defect/rupt si inlocuiesti
daca lenea este foarte mare laso asa,dar sa ai bani pentru radare
mihaitamar
Da nu stiu pe unde vine cablul de kilometraj ,cum sa il desfac ,sa-l inlocuiesc ca sunt incepator in ale mecanicii smile.gif
Babaq139QMB2
la CUTIA de viteze si la CEASUL din BORD wink.gif
ilie.claudiu90
are jos la cutie un surub,il desfaci cu cheia de 10, dupa aceea bagi mana in spatele ceasurilor de la bord,mai precis vitezometru si are o piulita de platic ce trebuie de asemenea desfacuta , partea din cutie o sa iasa mai greu tragi de cablu cu un patent ca sa iti fie mai usor
Babaq139QMB2
Scoate cablul vechi de la KM , ala din bord , este de doua feluri , cu piulita sau cu CLIPS .

smile.gif
sebymesteru
Daca nici macar nu sti cum arata cablul de kilometraj si pe unde trece e de explicat cam mult...cauta un prieten care se pricepe sa ti-l dea jos pe ala rupt si sa iti monteze unul nou. Preferabil sa il dai jos pe cel vechi sa vezi exact ce model e ca sa sti ce sa ceri la magazin.
mihaitamar
Am dat de cablul acela si am vazut unde este , dar puteti sa imi explicati cum inlocuiesc acest cablu?Care ar fi pasii ce trebuie urmati?
giuscam
Ti sa explicat mai sus, ce-i asa greu de schimbat un cablu?
mihaitamar
Pai problema este ca nu vrea sa iasa din cutie acel cablu , am desfacut putin cu cheia dar parca mai tare se strange , nu se slabeste.
KeO
Atunci, mecanica nu e pentru tine. Mergi la un service, mai bine.
giuscam
Mai incearca, asa inveti.
FlorinCFR
Inainte sa mergi la magazin pt a cumpara un cablu nou , ar trebui sa-l verifici pe cel vechi ! Lasa-l prins in cutie si desfa-l din spatele kilometraj-ului. Cu un deget tii mana pe cablu in timp ce mergi cu masina vreo 20 de metri. Ar trebui sa simti cand se invarte.
PH-06-BOA
Scoate cablul de la vitezometru, si roteste de capatul patrat, sa vezi daca merge in gol, sau trage de acel capat patrat, ca trebuie sa iasa de pe manta, si-i vezi capatul, care ar trebui sa fie la fel de patrat la ambele capete. Daca are patrat si la celalalt capat, care intra in cutie, inseamna ca e pinionul de la reductor rupt, cu dantura "terminata" . Surubul de prindere , de pe cutie, il slabesti doar, pentru a da cablul afara, iar de vrei sa scoti si pinionul, scoti surubul de tot. Poti ridica o roata pe cric, si bagand in viteza, in oricare din ele, vezi daca capatul cablului se invarte, dupa ce-l scoti din bord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.