mihaitamar
27 Apr 2014, 18:09
Salut!Am si eu o problema cu cablul de kilometraj ,mergeam linistit si aveam vreo 80 km pe ora , si a scazut brusc acul la zero ,si nu merge nici kilometrajul nici vitezometrul .De la ce sa fie , si cum pot repara acest lucru?
nikuniku
27 Apr 2014, 18:52
e,acum vei merge linistit(nu cu 80 la ora) la un magazin de piese auto si cumperi cablu de kilometraj
mihaitamar
29 Apr 2014, 18:04
Da nu inteleg ce sa intamplat , sa rupt ,sau ce?
nikuniku
29 Apr 2014, 19:32
daca nu stii tu ca este masina ta,eu nici atat
demontezi vezi ce este defect/rupt si inlocuiesti
daca lenea este foarte mare laso asa,dar sa ai bani pentru radare
mihaitamar
30 Apr 2014, 14:08
Da nu stiu pe unde vine cablul de kilometraj ,cum sa il desfac ,sa-l inlocuiesc ca sunt incepator in ale mecanicii
Babaq139QMB2
30 Apr 2014, 14:10
la CUTIA de viteze si la CEASUL din BORD
ilie.claudiu90
30 Apr 2014, 14:46
are jos la cutie un surub,il desfaci cu cheia de 10, dupa aceea bagi mana in spatele ceasurilor de la bord,mai precis vitezometru si are o piulita de platic ce trebuie de asemenea desfacuta , partea din cutie o sa iasa mai greu tragi de cablu cu un patent ca sa iti fie mai usor
Babaq139QMB2
30 Apr 2014, 15:00
Scoate cablul vechi de la KM , ala din bord , este de doua feluri , cu piulita sau cu CLIPS .
sebymesteru
30 Apr 2014, 15:24
Daca nici macar nu sti cum arata cablul de kilometraj si pe unde trece e de explicat cam mult...cauta un prieten care se pricepe sa ti-l dea jos pe ala rupt si sa iti monteze unul nou. Preferabil sa il dai jos pe cel vechi sa vezi exact ce model e ca sa sti ce sa ceri la magazin.
mihaitamar
30 Apr 2014, 23:35
Am dat de cablul acela si am vazut unde este , dar puteti sa imi explicati cum inlocuiesc acest cablu?Care ar fi pasii ce trebuie urmati?
giuscam
1 May 2014, 17:34
Ti sa explicat mai sus, ce-i asa greu de schimbat un cablu?
mihaitamar
2 May 2014, 11:19
Pai problema este ca nu vrea sa iasa din cutie acel cablu , am desfacut putin cu cheia dar parca mai tare se strange , nu se slabeste.
Atunci, mecanica nu e pentru tine. Mergi la un service, mai bine.
giuscam
2 May 2014, 16:30
Mai incearca, asa inveti.
FlorinCFR
2 May 2014, 19:47
Inainte sa mergi la magazin pt a cumpara un cablu nou , ar trebui sa-l verifici pe cel vechi ! Lasa-l prins in cutie si desfa-l din spatele kilometraj-ului. Cu un deget tii mana pe cablu in timp ce mergi cu masina vreo 20 de metri. Ar trebui sa simti cand se invarte.
PH-06-BOA
2 May 2014, 21:58
Scoate cablul de la vitezometru, si roteste de capatul patrat, sa vezi daca merge in gol, sau trage de acel capat patrat, ca trebuie sa iasa de pe manta, si-i vezi capatul, care ar trebui sa fie la fel de patrat la ambele capete. Daca are patrat si la celalalt capat, care intra in cutie, inseamna ca e pinionul de la reductor rupt, cu dantura "terminata" . Surubul de prindere , de pe cutie, il slabesti doar, pentru a da cablul afara, iar de vrei sa scoti si pinionul, scoti surubul de tot. Poti ridica o roata pe cric, si bagand in viteza, in oricare din ele, vezi daca capatul cablului se invarte, dupa ce-l scoti din bord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.