QUOTE(vasi1453 @ 12 Oct 2005, 13:59)
Rog pe cine a mai facut asa ceva sa-mi spuna daca dupa ce se demonteaza un etrier de la furtun pentru deblocarea pistonului ( sau pt.schimbare garnituri ) si se munteaza la loc, este suficient a lasa sa curga lichidul prin cadere libera prin etrier pana cand prin purjor nu mai iese aer ( completand nivelul lichidului din rezervor ). Cat timp etrierul e demontat racordul se infunda cu un dop.
Am pompa cu patru conducte si nu vreau sa dezechilibrez tot sistemul facand aerisire.
QUOTE(DodoBird @ 12 Oct 2005, 21:16)
Imediat dupa slabirea furtunuui de la etrier se apasa frana la maxim blocandu=se la podea cu ceva , surubelnita lunga de exemplu. Din acest moment nu va mai curge nici o picatura de lichid. !
Asa se poaste lucra linistit. Se deblocheaza frana si se aeriseste etrierul respectiv.
Deci ai pompa cu 4 conducte , ai si manocontact ICP, cind se face aerisirea sau interventii unde este necesar sa se actioneze pedala de frina, asta trebuie demontat, astfel se avariaza pompa si nu mai frineaza decit pe spate.
Intradevar pentru a nu mai curge lichid de frina , trebuie atacata pompa dar nu apasata pedala pina la podea, ci doar citiva mm si ptr asta foarte buna este manivela ce se pune capatul de antrenare cric la pedala iar coarba se fixeaza in scaun