Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1310 DIN 99 CARBURATIE
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Narcis Andrei
Salut ! Am si eu o problema cu batrana mea dacie... sad.gif imi da rateuri in carburator cand merg cu 80-90 km/h. deci porneste la cheie merg prin oras fara nici o problema dar cand ies in afara orasului dupa 1km sa zic incepe sa dea rateuri si nu mai trage deloc abia daca merge.o las la relanti vreo cateva secunde sau opresc motorul (aceaste metode se intampla in mers) si dupa iar trage/merge normal pentru 1 -2 min dupa iar aceiasi poveste.mentionez ca am schimbat carburator,delcou,reglat culbutori si aceiasi problema.aveti vreo idee ce ar putea fi ? ? ? toata chestia asta apare in momentul in care numai accelerez sau decelerez ci atunci cand merg constant.astept pareri multumesc !
DJ-55-AMC
Da rateuri sau "smuceste"? Vezi daca iti baga pompa de benzina cum trebuie, e posibil sa nu bage suficient si ramai fara benzina in CNC.
tarzy
verifica si aprinderea .... bag mana in foc ca e de la platina dar nu este exclus nici bujiile si/sau fisele

Narcis Andrei
pompa de benzina functioneaza cand dau la cama intra benzina in filtre si mai departe,cateodata smuceste dar merge ca si cum ar fi infranata/innecata nu stiu ce sa zic si tin pedala calcata la maxim.daca scot fisa de pe fiecare bujie se simte diferenta ultima oara le-am schimbat in toamna...
DJ-55-AMC
Poi nu mai tine pedala calcata la maxim cand face figuri sau cand ai turatie mica ca mai rau ii faci, o ineci. Tureaz-o treptat, las-o sa isi ia singura demaraj. La carburatie nu e ca la injectie, nu ai calculator sa iti dozeze o cantitate specifica pentru regimul de turatie.

Si pompa poate sa scuipe benzina cand ii dai la cama dar daca nu are o anumita presiune sau debit tot degeaba, ea baga dar nu baga inde-ajuns. Ia si blocheaza returul de la pompa si astupa turul cu degetul; daca da pe langa deget e buna pompa. Sau daca ai manometru e si mai bine.
Babaq139QMB2
Regleaza nivelul la camera de nivel constant in carburator , si scoate filtrul de pe TUR de dinainte de pompa de benzina pe cama , pui pahar decantor APA .
Narcis Andrei
ok am facut varianta ta dar altfel in sensul ca am scos turul de la benzina sa vad daca e vreo schimbare la mersul motorului am zis ca poate nu inchide cuiul ponton de la carburator si ineaca motorul. apreciez oricum ajutorul smile.gif sper sa ii dau de capat pana la urma ca m-am saturat nu am avut probleme deloc pana la treaba asta sad.gif( o sa incerc si varianta ta smile.gif ms mult
payty
m-am confruntat si eu cu problema asta. Se auzeau explozii in carburator si am crezut ca sunt de la el. L-am spalat de vreo 10 ori si l-am verificat in toate felurile. Evident, am incercat si sa il schimb cu altul, dar efectul a fost identic.

Pana la urma am descoperit ca era de la fisele de la bujii. Masoara-le cu un aparat de masura. Tre sa fie 8k cea centrala si 4k celelalte.

Daca au rezistenta foarte mare, ele nu mai dau suficient curent bujiei ca sa aprinda benzina si ea se aprinde de la sine cand ajunge in colectorul de evacuare de unde rezulta acele rateuri.

maho
QUOTE(payty @ 8 May 2014, 15:21)
se aprinde de la sine cand ajunge in colectorul de evacuare

ohmy.gif
Narcis Andrei
ok sa vad cand am timp ce pot face ! smile.gif dar poate sa aibe ceva si motorul?
sebymesteru
payty...omul are rateuri in carburator,nu in evacuare. Poate te ajuta:[attachmentid=1627945305]
Narcis Andrei
multumesc mult pentru printare si informatie o sa incerc sa le iau in ordine cu rabdare biggrin.gif !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.