Intradevar, scoate foarte mult fum! Din pacate ultimul motor de 1.6 si-a dat duhul si i-am pus 1.3-ul care e si mai terminat. Am bagat-o la garaj si nu mai iese pana nu ii pun un motor bun! Nu imi convine nici mie situatia dar pur si simplu nu am alta masina cu care sa ma deplasez
sobolan
24 Jul 2016, 00:00
da' de ce nu-l refaci pe ala de 1600 ? prin refacut inteleg un set nou si arborele neaparat rectificat in cota,cuzineti noi,niste garnituri si in 2-3 zile e gata......cotetul ala de 1300 e penal rau,eu am scapat de el mai mult fiind nevoit(era fisurat blocul) ,acum am 1400 si diferentele-s mari,pana la 1600 diferentele-s si mai mari....nu-s multi cai diferenta dar la greutatea unei dacii se cunoaste.... BTW: fum poate scoate si de la uzura la ghiduri/simeringuri supape si nu neaparat segmenti.....
Rob3rto
31 Jul 2016, 10:14
Nu m-am nascut ieri, stiu ce probleme are motorul. Pentru ce sa mai arunc cu banii in 1.6 cand trebuie facut Alpine-ul? Aprobo de alpine, saptamana asta mi-am luat arbore nou, urmeaza si cuzinetii si incvem montajul
Rob3rto
27 Aug 2016, 10:51
Va rog doar sa nu va legati de culoarea blocului motor
27 Aug 2016, 10:59: Inca astept dupa o axa de Alpine aspirat, apoi totul se va desfasura in mod armonios, inclusiv rodajul(nu ca alte dati )
DACIOTUL_97
27 Aug 2016, 20:46
QUOTE(Rob3rto @ 27 Aug 2016, 11:51)
culoarea blocului motor
E ce trebuie !
Muttley
27 Aug 2016, 21:05
Garnitura e de Alpine, deci de 1.4 presupun. Crezi ca-i ok pe 1.6? Kolbenschmidt nu mai face toti cuzinetii, palier, maneton si axiali? Ca vad inca un producator acolo...
Rob3rto
28 Aug 2016, 07:50
Diametrul interior al inelelor nepresate e de 77mm, dupa cum am mai spus pe 4tuning am un prieten care merge cu set de 1.6 si garnitura de 1.4 si nu a avut probleme... Cuzinetii au fost cadou, deci calul de dar nu se cauta la dinti
Rob3rto
1 Sep 2016, 17:51
Am purces la asamblare
1 Sep 2016, 17:55: Chiulasa e montata provizoriu cu o garnitura folosita intrucat axul cu came intarzie sa apara
Daca stiti pe undeva un ax de 5 Apline aspirat dati de veste, ofer pret bunicel!
Muttley
1 Sep 2016, 20:23
Scrie-i userului payty
Rob3rto
2 Sep 2016, 10:55
Asta nu mi-a dat prin cap... Buna idee!
Rob3rto
15 Sep 2016, 12:56
15 Sep 2016, 13:01:
SiloS
15 Sep 2016, 17:59
Zici ca-i nou! Imi place!
Rob3rto
19 Oct 2016, 10:35
19 Oct 2016, 10:41: Actualmente merge cu Carfil. Cu cel de Lada nu vrea in niciun fel sa mearga frumos si sa consume decent(ciudat pt ca pe motor de dacie a functionat exemplar )
bengal
30 Oct 2016, 11:16
Frumoasa lucrare,felicitari.
Rob3rto
30 Mar 2017, 20:55
Dat fiind faptul ca am ramas cam, singur in breasla pe sectiunea asta, rog un moderator sa-mi mute topicul la restaurari daca se poate(sunt cateva masini prezentate acolo care numai restaurate nu sunt )
In ceea ce priveste subiectul topicului, zace de vreo 4 luni, timp in care mi-am achizitionat un Golf mk2 Diesel Intre timp am mai dat jos inca odata in vederea revopsirii compartimentului... Sa vedem ce-o fata vaca
MuciX
31 Mar 2017, 09:18
Eu zic sa stai linistit pe sectiunea asta, ramai si cu drept de moderare. Nu vad nicio relevanta in ceea ce priveste restul masinilor din sectiune.
Muttley
31 Mar 2017, 09:21
Faza-i ca dincolo stau daciotii. Aici nu prea sunt.
Mucix, n-am prins gluma Inca astept raspuns de la un moderator, daca mai exista
Sa zicem ca am finalizat lucrarile la noua configuratie a motorului, am si iesit cu ea. Rezultatul e.... Deocamdata ruleaza cu injectoare de logan 1.4/1.6 si soft de K4M. O sa urmeze un soft custom si alte injectoare. O sa pun si poze zilele astea
MuciX
20 Apr 2017, 08:07
Degeaba poze, e nevoie de un clip cu dovezi
P.S. nu era o gluma. Ziceam ca daca lumea ar folosi butonul ala in loc sa stea tot timpul pe o singura sectiune si sa dea refresh acolo nu ar mai fi probleme de vizibilitate.
Muttley
20 Apr 2017, 08:41
Pai ce i-ai facut, injectie multipunct si bobine de aprindere?
Rob3rto
20 Apr 2017, 10:08
Mucix, o sa incarc pe youtube niste clipuri
E tot o ciorba la instalatie&motor... ITB-uri de Honda CBR 954, bobina am pastrat-o pe cea de Dacie pe injectie pentru ca vine pe suportul original, care vine la fix pe chiulasa. Instalatia e conectata la toti senzorii mai putin IACV deoarece clapetele au un alt sistem pt. ralanti, iar cu IACV ma complicam prea mult(trebuia facuta o rampa de vacuum si nu mi-a placut, si-asa e destula inghesuiala pe acolo), mufa am lasat-o in instalatie, nu se stie niciodata
Muttley
20 Apr 2017, 10:13
Rob3rto
20 Apr 2017, 10:24
Sar'na!
Am incarcat si un clip... Mai mult pt sunet, ca nu i-am dat cine stie ce, iar prima pompa de benzina deja incepuse s-o ia pe alte cai
Edit: Cum pana mea inserez un clip de pe YouTube aici?
bucatzel
20 Apr 2017, 10:41
CODE
[youtube]cod filme[/youtube]
Mai mult ca sigur e si o solutie mai simpla, da' n-am nervi s-o caut.
MuciX
20 Apr 2017, 11:04
QUOTE(Rob3rto @ 20 Apr 2017, 10:24)
Mai mult pt sunet
Nu esti sanatos. Me gusta
Daca ai ITB-uri mai interesant e sunetul admisiei decat al evacuarii.
20 Apr 2017, 11:05:
QUOTE(bucatzel @ 20 Apr 2017, 10:41)
Mai mult ca sigur e si o solutie mai simpla, da' n-am nervi s-o caut.
Normal: stergi "s" din "HTTPS"
SiloS
20 Apr 2017, 13:16
Wow! Arata super curat motorul, fara pic de cablaraie pe acolo!
Rob3rto
20 Apr 2017, 13:30
De evacuari zgomotoase mi-a trecut inca de cand mi-am luat permisul(pusesem teava goala in loc de intermediara, un sunet oribil). M-am limitat la finala "custom" facuta de mine. As vrea totusi sa ii fac tot traseul de la 0(evident cu toba intermediara si finala pe pozitie), cu diametru putin mai mare, deoarece evacuarile de Conex sunt niste gunoaie. Daca gasesc o evacuare completa Romcat Borla din inox, renunt la idee
Silos, am incercat pe cat posibil sa fie totul bine aranjat, si inca nu e gata! Instalatia electrica a fost luata bine la puricat si scos din ea ce nu ne-a trebuit, apoi am pus-o pe masina, am scurtat/lungit anumite fire(dupa caz), apoi am dat-o jos si am matisat-o cu banda speciala. Acelasi lucru s-a intamplat si cu instalatia caroseriei insa nu am dat-o jos, am facut-o direct pe masina. O sa fac niste poze mai detaliate Mai am putin de lucru la instalatia de racire, nu-mi plac niste furtune cum vin si trebuie legat si mecanismul pt pornirea la rece a ITB-urilor.
AmunDei
20 Apr 2017, 14:45
O intermediara Borla cu intrare/iesire pe 45 (parca) iti pot furniza eu pt ca mi-am lasat doar finala montata acum.
Daca mai fac, is suficient de aproape cat sa dai o fuga. Amu' vreo cativa ani am cumparat si eu tot traseul de la ei, da' mai erau niste capete de sudat, asa ca m-am dus la "expertul" local (ugod de pe patrutuning). O reusit sa-mi sudeze saxofonul de toba mica si toba mare de intermediara, ca "nu-i placea" cum statea in coliere. Inca incerc sa nu ma gandesc cum le-oi da jos cand va fi cazul. Da' macar suna bine.
AmunDei
20 Apr 2017, 15:09
Acu ceva ani (fro 8) am facut la ei catback inox. Tobe Borla (finala o am si acu pe masina, intermediara e cea de am zis in postul de mai sus), teava diametru 45 + tips.
A costat la vremea aia vro 11 milioaneeee.
bucatzel
20 Apr 2017, 15:18
No, gandeste-te ca pe langa banii aia am mai dat vreo 2-300 de lei la "expertul" pacii.
Norocul lui o fost ca evacuarea de o avusesem inainte pe maisina era atat de gatuita ca nu ma tinea sufletul sa trec de 60 in a III-a, iar cand am plecat de la el din curte torcea asa frumos ca nu prea eram in stare sa-mi mai pese de altceva.
Victor3001
20 Apr 2017, 15:19
Se aude super misto. Felicitari
Rob3rto
21 Apr 2017, 18:47
Multumesc Victor!
AmunDei, 45 are si Dacia stock, as vrea minim 50(Romcat Borla din inox stiu ca are diametrul asta), mesi pt intentie
Evacuarea daca ar fi s-o fac, as face-o singur, acasa.. Rabdare si tutun..&lowcost
DACIOTUL_97
21 Apr 2017, 19:00
Bravo omule ! Faina treaba !
oldtimercraiova
22 Apr 2017, 15:47
Ramai momentan la CN-uri dublate , sau vrei sa iti iei alte jante?
N-ar fi rau , niste Fergate dublate .
Rob3rto
22 Apr 2017, 18:05
Fergat dublate nu-mi plac. Raman la astea pana imi gasesc jantele visurilor mele
oldtimercraiova
22 Apr 2017, 19:52
Smoor Roadster .
eye88full
23 Apr 2017, 23:25
or sa vina si jantele alea
sobolan
23 Apr 2017, 23:46
alternatorul e de tico ?
Rob3rto
24 Apr 2017, 09:04
Da, de-abia a incaput si ala
sobolan
24 Apr 2017, 15:19
las ca e ok,e eficient,mult mai ok decat ala de dacie !
BLUE R 19
25 Apr 2017, 11:01
Foarte frumos Poate pui alternator de Matiz, are urechiile mai scurte si este mai puternic (65 A fata de 50), nu-mi dau seama acuma daca are si aceeasi deschidere sau nu.
aditza579
3 May 2017, 23:33
Sfat: mute injectoarele mai aproape de supapa. Ai sa intelegi de ce.
Rob3rto
5 May 2017, 20:21
Alt alternator nu pun. Nici macar muzica in masina nu am, imi e de ajuns
Injectoarele nu le mut, raman acolo. Au fost gandite sa faca treaba si pe clapete
sobolan
5 May 2017, 23:33
vechea mea obsesie....pune filtre de aer !!!
PtrEu
15 May 2017, 09:04
Salut,cand ai modificat suspensia ai taiat din arcuri?
Rob3rto
4 Jun 2017, 09:01
Da!
Aproape ca uitasem de topicul asta N-am mai scris aici, m-a suparat teribil motorul. In prima saptamana dupa paste am constatat ca baga apa in ulei. L-am desfacut tot, am gasit mai multe nereguli, nu detaliez, important e ca s-a rezolvat si ca merge mai bine! Weekend-ul 12-14 mai am facut o mica iesire la Targu Secuiesc, sa vedem cum rezista pe circuit ciorba de motor. Prima zi, vineri, desi trebuia sa plecam la 10 dimineata am plecat pe la vreo 3, probleme la masina unui prieten(Dacia rosie de apare prin poze) si ca sa fie treaba treaba, pe Cheia i s-a raschetat busonul de la baia de ulei(s-a rezolvat cu un buson nou, noroc ca eram aproape de Sacele). Am ajuns intr-un final pe la 7 la eveniment, am stat putin cu oamenii, apoi am trecut din nou la treaba. Baia mea de ulei curgea prin toate incheieturile, aveam in motor ulei prost, cum schimb de ulei la un motor care pierde in draci nu fac, am purces la a da baia jos s-o reetansez cu muuuuuult mastic de data asta daca nu-i plac fineturile(nu mai curge gram) Am continuat la Dacia rosie cu un schimb de planetare, am terminat pe stanga pe la vreo 2 noaptea. Am continuat dimineata cu un reglaj de culbutori la mine si schimbat planetara pe dreapta la cealalta bestie care in continuare refuza sa nu mai blocheze dreapta spate la franare(curatat etrier+pistonas, garnituri noi, alt etrier impecabil, nu vroia in niciun fel, sprea seara aflam ca penele etrierului sunt prea groase ) Intr-un final, dupa aproape o zi de munca a venit randul grupei noastre sa ne dam. Bineinteles ca a inceput si o ploaie torentiala Am mers prost, foarte prost, aderenta aproape 0, fugea spatele grav. Macar m-am distrat, am mers de-a latu'cu Dacia, 3minute si 5 secunde parca am scos Pt. tovarasu' a fost perfect, ploaie+blocat dreapta spate... S-a rasucit de cateva ori bune, 3 minute si vreo 31 de secunde la el. Duminica altfel a stat treaba. Am imprumutat de la alt daciot 2 dublate cu 185/60 dot 2015, le-am pus pe spate. Altfel a stat treaba, uscat fiind a fost mult mai bine, nu mai fugea spatele, in schimb aluneca usor de bot, n-am putut merge la capacitate maxima a motorului, pur si simplu trebuie pregatita masina 2 minute si 48 de secunde, Dacia rosie fiind cu 3 sutimi de secunda mai lenesa, urmand sa castig si locul 3 la Cupa Dacia Prima zi, pe ploaie:
Tovarasu':
Ca de obicei, poze n-am facut... Cateva culese de pe la altii:
stefandinescu70
4 Jun 2017, 09:16
Salut . Ce axa ai acum pe motor ( de cate grade ) ?? Este ceva agresiv sau una de serie ??
Adrian Frigo
4 Jun 2017, 13:33
Frumoasã mașina!
QUOTE(Rob3rto @ 4 Jun 2017, 23:31)
Gata, am prins schema
Mã bucur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.