Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1300 1981 "Old school" PH 88 VBA
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4
Rob3rto
Intradevar, scoate foarte mult fum! Din pacate ultimul motor de 1.6 si-a dat duhul si i-am pus 1.3-ul care e si mai terminat. Am bagat-o la garaj si nu mai iese pana nu ii pun un motor bun! Nu imi convine nici mie situatia dar pur si simplu nu am alta masina cu care sa ma deplasez sad.gif
sobolan
da' de ce nu-l refaci pe ala de 1600 ? prin refacut inteleg un set nou si arborele neaparat rectificat in cota,cuzineti noi,niste garnituri si in 2-3 zile e gata......cotetul ala de 1300 e penal rau,eu am scapat de el mai mult fiind nevoit(era fisurat blocul) ,acum am 1400 si diferentele-s mari,pana la 1600 diferentele-s si mai mari....nu-s multi cai diferenta dar la greutatea unei dacii se cunoaste....
BTW: fum poate scoate si de la uzura la ghiduri/simeringuri supape si nu neaparat segmenti.....
Rob3rto
Nu m-am nascut ieri, stiu ce probleme are motorul. Pentru ce sa mai arunc cu banii in 1.6 cand trebuie facut Alpine-ul? Aprobo de alpine, saptamana asta mi-am luat arbore nou, urmeaza si cuzinetii si incvem montajul smile.gif
Rob3rto
Va rog doar sa nu va legati de culoarea blocului motor sleep.gif

27 Aug 2016, 10:59:
Inca astept dupa o axa de Alpine aspirat, apoi totul se va desfasura in mod armonios, inclusiv rodajul(nu ca alte dati blush.gif )
DACIOTUL_97
QUOTE(Rob3rto @ 27 Aug 2016, 11:51)
culoarea blocului motor
*



E ce trebuie ! up.gif
Muttley
Garnitura e de Alpine, deci de 1.4 presupun. Crezi ca-i ok pe 1.6?
Kolbenschmidt nu mai face toti cuzinetii, palier, maneton si axiali? Ca vad inca un producator acolo...
Rob3rto
Diametrul interior al inelelor nepresate e de 77mm, dupa cum am mai spus pe 4tuning am un prieten care merge cu set de 1.6 si garnitura de 1.4 si nu a avut probleme... Cuzinetii au fost cadou, deci calul de dar nu se cauta la dinti blush.gif
Rob3rto
Am purces la asamblare wub.gif

1 Sep 2016, 17:55:
Chiulasa e montata provizoriu cu o garnitura folosita intrucat axul cu came intarzie sa apara unsure.gif

Daca stiti pe undeva un ax de 5 Apline aspirat dati de veste, ofer pret bunicel! ph34r.gif
Muttley
Scrie-i userului payty wink.gif
Rob3rto
Asta nu mi-a dat prin cap... Buna idee! biggrin.gif
Rob3rto
blush.gif

15 Sep 2016, 13:01:
huh.gif
SiloS
Zici ca-i nou! Imi place!
Rob3rto
mellow.gif

19 Oct 2016, 10:41:
Actualmente merge cu Carfil. Cu cel de Lada nu vrea in niciun fel sa mearga frumos si sa consume decent(ciudat pt ca pe motor de dacie a functionat exemplar huh.gif )
bengal
Frumoasa lucrare,felicitari.
Rob3rto
Dat fiind faptul ca am ramas cam, singur in breasla pe sectiunea asta, rog un moderator sa-mi mute topicul la restaurari daca se poate(sunt cateva masini prezentate acolo care numai restaurate nu sunt sleep.gif )

In ceea ce priveste subiectul topicului, zace de vreo 4 luni, timp in care mi-am achizitionat un Golf mk2 Diesel rolleyes.gif Intre timp am mai dat jos inca odata in vederea revopsirii compartimentului... Sa vedem ce-o fata vaca wacko.gif
MuciX
Eu zic sa stai linistit pe sectiunea asta, ramai si cu drept de moderare.
Nu vad nicio relevanta in ceea ce priveste restul masinilor din sectiune.
Muttley
Faza-i ca dincolo stau daciotii. Aici nu prea sunt.
MuciX
Solutia
Rob3rto
Mucix, n-am prins gluma sleep.gif
Inca astept raspuns de la un moderator, daca mai exista smile.gif

Sa zicem ca am finalizat lucrarile la noua configuratie a motorului, am si iesit cu ea. Rezultatul e.... wub.gif Deocamdata ruleaza cu injectoare de logan 1.4/1.6 si soft de K4M. O sa urmeze un soft custom si alte injectoare. O sa pun si poze zilele astea smile.gif
MuciX
Degeaba poze, e nevoie de un clip cu dovezi tongue.gif


P.S. nu era o gluma. Ziceam ca daca lumea ar folosi butonul ala in loc sa stea tot timpul pe o singura sectiune si sa dea refresh acolo nu ar mai fi probleme de vizibilitate.
Muttley
Pai ce i-ai facut, injectie multipunct si bobine de aprindere? huh.gif
Rob3rto
Mucix, o sa incarc pe youtube niste clipuri biggrin.gif

E tot o ciorba la instalatie&motor... ITB-uri de Honda CBR 954, bobina am pastrat-o pe cea de Dacie pe injectie pentru ca vine pe suportul original, care vine la fix pe chiulasa. Instalatia e conectata la toti senzorii mai putin IACV deoarece clapetele au un alt sistem pt. ralanti, iar cu IACV ma complicam prea mult(trebuia facuta o rampa de vacuum si nu mi-a placut, si-asa e destula inghesuiala pe acolo), mufa am lasat-o in instalatie, nu se stie niciodata rolleyes.gif
Muttley
coolspeak.gif
Rob3rto
Sar'na! wub.gif

Am incarcat si un clip... Mai mult pt sunet, ca nu i-am dat cine stie ce, iar prima pompa de benzina deja incepuse s-o ia pe alte cai ph34r.gif



Edit: Cum pana mea inserez un clip de pe YouTube aici? 166.gif
bucatzel
CODE
[youtube]cod filme[/youtube]


Mai mult ca sigur e si o solutie mai simpla, da' n-am nervi s-o caut.
MuciX
QUOTE(Rob3rto @ 20 Apr 2017, 10:24)
Mai mult pt sunet
*


Nu esti sanatos. Me gusta blush.gif

Daca ai ITB-uri mai interesant e sunetul admisiei decat al evacuarii. smile.gif

20 Apr 2017, 11:05:
QUOTE(bucatzel @ 20 Apr 2017, 10:41)
Mai mult ca sigur e si o solutie mai simpla, da' n-am nervi s-o caut.
*


Normal: stergi "s" din "HTTPS"
SiloS
Wow! Arata super curat motorul, fara pic de cablaraie pe acolo!
Rob3rto
De evacuari zgomotoase mi-a trecut inca de cand mi-am luat permisul(pusesem teava goala in loc de intermediara, un sunet oribil). M-am limitat la finala "custom" facuta de mine. As vrea totusi sa ii fac tot traseul de la 0(evident cu toba intermediara si finala pe pozitie), cu diametru putin mai mare, deoarece evacuarile de Conex sunt niste gunoaie. Daca gasesc o evacuare completa Romcat Borla din inox, renunt la idee smile.gif

Silos, am incercat pe cat posibil sa fie totul bine aranjat, si inca nu e gata! Instalatia electrica a fost luata bine la puricat si scos din ea ce nu ne-a trebuit, apoi am pus-o pe masina, am scurtat/lungit anumite fire(dupa caz), apoi am dat-o jos si am matisat-o cu banda speciala. Acelasi lucru s-a intamplat si cu instalatia caroseriei insa nu am dat-o jos, am facut-o direct pe masina. O sa fac niste poze mai detaliate smile.gif
Mai am putin de lucru la instalatia de racire, nu-mi plac niste furtune cum vin si trebuie legat si mecanismul pt pornirea la rece a ITB-urilor.
AmunDei
O intermediara Borla cu intrare/iesire pe 45 (parca) iti pot furniza eu pt ca mi-am lasat doar finala montata acum.

Daca iti e utila, evident.
bucatzel
Stormtrooper si-o pus de la ei.

http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/pilot-power-tuning/

Montat si aranjat totul frumos la fata locului.

Daca mai fac, is suficient de aproape cat sa dai o fuga. Amu' vreo cativa ani am cumparat si eu tot traseul de la ei, da' mai erau niste capete de sudat, asa ca m-am dus la "expertul" local (ugod de pe patrutuning). O reusit sa-mi sudeze saxofonul de toba mica si toba mare de intermediara, ca "nu-i placea" cum statea in coliere. Inca incerc sa nu ma gandesc cum le-oi da jos cand va fi cazul. Da' macar suna bine.
AmunDei
Acu ceva ani (fro 8) am facut la ei catback inox. Tobe Borla (finala o am si acu pe masina, intermediara e cea de am zis in postul de mai sus), teava diametru 45 + tips.

A costat la vremea aia vro 11 milioaneeee.
bucatzel
No, gandeste-te ca pe langa banii aia am mai dat vreo 2-300 de lei la "expertul" pacii.

Norocul lui o fost ca evacuarea de o avusesem inainte pe maisina era atat de gatuita ca nu ma tinea sufletul sa trec de 60 in a III-a, iar cand am plecat de la el din curte torcea asa frumos ca nu prea eram in stare sa-mi mai pese de altceva.
Victor3001
Se aude super misto. Felicitari aplauze.gif
Rob3rto
Multumesc Victor! biggrin.gif

AmunDei, 45 are si Dacia stock, as vrea minim 50(Romcat Borla din inox stiu ca are diametrul asta), mesi pt intentie tongue.gif

Evacuarea daca ar fi s-o fac, as face-o singur, acasa.. Rabdare si tutun..&lowcost icon_mrgreen.gif
DACIOTUL_97
Bravo omule ! Faina treaba !
oldtimercraiova
Ramai momentan la CN-uri dublate , sau vrei sa iti iei alte jante?

N-ar fi rau , niste Fergate dublate .
Rob3rto
Fergat dublate nu-mi plac. Raman la astea pana imi gasesc jantele visurilor mele wub.gif wub.gif
oldtimercraiova
Smoor Roadster . tongue.gif
eye88full
or sa vina si jantele alea wink.gif
sobolan
alternatorul e de tico ? huh.gif
Rob3rto
Da, de-abia a incaput si ala smile.gif
sobolan
las ca e ok,e eficient,mult mai ok decat ala de dacie !
BLUE R 19
Foarte frumos wub.gif
Poate pui alternator de Matiz, are urechiile mai scurte si este mai puternic (65 A fata de 50), nu-mi dau seama acuma daca are si aceeasi deschidere sau nu.
aditza579
Sfat: mute injectoarele mai aproape de supapa. Ai sa intelegi de ce.
Rob3rto
Alt alternator nu pun. Nici macar muzica in masina nu am, imi e de ajuns smile.gif

Injectoarele nu le mut, raman acolo. Au fost gandite sa faca treaba si pe clapete wink.gif
sobolan
vechea mea obsesie....pune filtre de aer !!! sleep.gif
PtrEu
Salut,cand ai modificat suspensia ai taiat din arcuri?
Rob3rto
Da!

Aproape ca uitasem de topicul asta tongue.gif
N-am mai scris aici, m-a suparat teribil motorul. In prima saptamana dupa paste am constatat ca baga apa in ulei. L-am desfacut tot, am gasit mai multe nereguli, nu detaliez, important e ca s-a rezolvat si ca merge mai bine! biggrin.gif
Weekend-ul 12-14 mai am facut o mica iesire la Targu Secuiesc, sa vedem cum rezista pe circuit ciorba de motor.
Prima zi, vineri, desi trebuia sa plecam la 10 dimineata am plecat pe la vreo 3, probleme la masina unui prieten(Dacia rosie de apare prin poze) si ca sa fie treaba treaba, pe Cheia i s-a raschetat busonul de la baia de ulei(s-a rezolvat cu un buson nou, noroc ca eram aproape de Sacele). Am ajuns intr-un final pe la 7 la eveniment, am stat putin cu oamenii, apoi am trecut din nou la treaba. Baia mea de ulei curgea prin toate incheieturile, aveam in motor ulei prost, cum schimb de ulei la un motor care pierde in draci nu fac, am purces la a da baia jos s-o reetansez cu muuuuuult mastic de data asta daca nu-i plac fineturile(nu mai curge gram) dry.gif Am continuat la Dacia rosie cu un schimb de planetare, am terminat pe stanga pe la vreo 2 noaptea. Am continuat dimineata cu un reglaj de culbutori la mine si schimbat planetara pe dreapta la cealalta bestie care in continuare refuza sa nu mai blocheze dreapta spate la franare(curatat etrier+pistonas, garnituri noi, alt etrier impecabil, nu vroia in niciun fel, sprea seara aflam ca penele etrierului sunt prea groase blink.gif )
Intr-un final, dupa aproape o zi de munca a venit randul grupei noastre sa ne dam. Bineinteles ca a inceput si o ploaie torentiala wacko.gif Am mers prost, foarte prost, aderenta aproape 0, fugea spatele grav. Macar m-am distrat, am mers de-a latu'cu Dacia, 3minute si 5 secunde parca am scos tongue.gif Pt. tovarasu' a fost perfect, ploaie+blocat dreapta spate... S-a rasucit de cateva ori bune, 3 minute si vreo 31 de secunde la el.
Duminica altfel a stat treaba. Am imprumutat de la alt daciot 2 dublate cu 185/60 dot 2015, le-am pus pe spate. Altfel a stat treaba, uscat fiind a fost mult mai bine, nu mai fugea spatele, in schimb aluneca usor de bot, n-am putut merge la capacitate maxima a motorului, pur si simplu trebuie pregatita masina sleep.gif 2 minute si 48 de secunde, Dacia rosie fiind cu 3 sutimi de secunda mai lenesa, urmand sa castig si locul 3 la Cupa Dacia laugh.gif
Prima zi, pe ploaie:



Tovarasu':



Ca de obicei, poze n-am facut... Cateva culese de pe la altii:


stefandinescu70
Salut . Ce axa ai acum pe motor ( de cate grade ) ?? Este ceva agresiv sau una de serie ??
Adrian Frigo
Frumoasã mașina!

QUOTE(Rob3rto @ 4 Jun 2017, 23:31)
Gata, am prins schema tongue.gif

Mã bucur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.