Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Furtun capac chiulasa
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
augustin87r
Ce rol are stutul mic de langa furtunul pentru reaspirarea vaporilor de ulei?

De la stutul mic pleaca un furtun spre galeria de admisie. La mine furtunul era infundat cu o bucata de plastic cilindrica, parca facuta special pt a avea rolul de dop.

Ce efecte are daca furtunul este infundat?

19 May 2014, 23:01:
poza
neacsugabrie
E tot un recuperator de vapori.Daca ii scoti duza aceea de tot motorul merge mai turat decat de obicei.
augustin87r
Intr-un fel poate e mai bine ca a fost infundat ca in felul asta nu spoieste interiorul galeriei de admisie cu ulei care ulterior se transforma in vaselina....

Ma gandesc totusi sa il aduc la starea initiala...
marius80_eugen
QUOTE(augustin87r @ 19 May 2014, 21:59)
Ce rol are stutul mic de langa furtunul pentru reaspirarea vaporilor de ulei?
De la stutul mic pleaca un furtun spre galeria de admisie. La mine furtunul era infundat cu o bucata de plastic cilindrica, parca facuta special pt a avea rolul de dop.
Ce efecte are daca furtunul este infundat?
*


Este recirculatorul de aer din carter in admisie . Este normal sa aiba u duza in el . NU este normal sa fie infundat ! NU trebuie sa fie infundat !

QUOTE(neacsugabrie @ 20 May 2014, 17:04)
E tot un recuperator de vapori.Daca ii scoti duza aceea de tot motorul merge mai turat decat de obicei.
*


Nu are nici o legatura mersul motorului cu acea duza . Ea este pusa doar ca nu cumva sa ajunga o cantitate foarte mare de vapori de ulei in cutia filtrului de aer , adica sa obtureze putin recircularea . Poti scoate de tot acel furtun si motorul va merge la fel , dar va arunca pe acolo vaporii !

QUOTE(augustin87r @ 20 May 2014, 23:32)
Intr-un fel poate e mai bine ca a fost infundat ca in felul asta nu spoieste interiorul galeriei de admisie cu ulei care ulterior se transforma in vaselina....
Ma gandesc totusi sa il aduc la starea initiala...
*


NU trebuie sa fie INFUNDAT ! Adu-l in starea initiala ! Este facut exact pentru a scadea presiunea de aer si vapori din carter care se intampla in careva situatii .

Eu folosesc de multi ani filtru de aer sport + filtru de aer mic (breather) pentru acel furtun de recirculare si va spun din experienta ce face si ce nu face acel furtun , deci :

NU infundati acel furtun !
NU il lasati liber pentru ca va arunca pe motor si pe senzori vapori de ulei !
Daca scoateti furtunul de la carter , vedeti ca va trebui sa blocati si gaura de la cutia filtrului de aer , altfel ca trage pe acolo aer nefiltrat si mizerabil .
Admisia nu are nimic daca trage vapori de ulei , dar daca avei vapori ajung sa fie atat de mizerabili pe cat spun unii atunci ar trebui sa vedeti DE CE sunt in acea stare .

In mod normal acea functie a furtunului este de a auto-regla presiunea din carter si de a recircula vaporii de ulei . In accelerari bruste si/sau puternice , precum si in frane de motor presiunea variaza f mult si din cauza temperaturilor si din alte cauze .
Se poate spune ca are un mic rol de a incalzi mai repede motorul , dar sincer eu nu-l constat . Eu nu cred ca nici vara si nici iarna ar ajuta un strop de aer saturat cu vapori de ulei incins
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.