Ambele masini luate anul trecut de la dl Pantelimon, ambele vehicul istoric, ambele in stare buna de functionare.
Evident au mai aparut mici probleme, dar cu timpul le-am rezolvat si ii dam inainte.
La aro am facut pana acum urmatoarele:
- revizie: uleiuri, frane, gresat - multumesc ydaniel
- la rece imi arunca garnitura de la filtrul de ulei. Dupa multi litri de ulei dati in cartofii lu' socra-miu am facut un bypass in locul unde din fabrica venea radiatorul de ulei si am scapat de suprapresiunea la rece (cel mai probabil canalul de retur din bloc e infundat).
- schimbat cuplajele de pe fata
- o planetara rupta
- semnale noi
- cauciucuri noi
- multe mici nimicuri gen revizuit instalatia electrica, fise tesla, capac nou delcou, montat centuri, refacut un scaun, astupat gauri "tehnologice"
De facut:
- ar merge o vopsea. Masina a stat pana acum "petrolata", dar tratamentul a distrus stratul superior de vopsea. Vopseaua originala, aflata sub stratul actual de vopsea, arata impeciabil acolo unde a reaparut dupa cojirea stratului de deasupra, dar nu cred ca exista vreo posibilitate sa curat vopseaua "noua" sa ramana cea veche. Dezavantajul la un vopsit nou ar fi ca as fi mai retinut la bagat in boscheti si crengi.
- ar trebui sa mai aranjez si interiorul si anume podeaua care-i cam jerpelita/zgariata/cojita
- ar trebui curatat si pe dedesubt unde prezinta rugina de suprafata, pasivizat si dat cu ceva protector
- trebuie sa-i fac banchete in spate. Am materiale (vinilin, burete, scanduri), am poze, n-am timp. Un nene la dezmembrari mi-a cerut 500 de lei pe 2 banchete si am zis pas.
O poza cu Ursu' in stadiul actual:
[attachmentid=1627946683]
si un filmulet (l-am mai pus in topicul cu 2000-ul)
Si acum IMS-ul:
Pana saptamana asta nu prea m-am ocupat de el, doar am mers, si-am mers, si-am mers Masina e bestiala si-ti intra in suflet imediat. Nu credeam c-o sa-mi placa atat de mult si recunosc ca traiesc aceleasi sentimente ca si in 1300. In plus cand ies cu el la plimbare toata lumea isi suceste gaturile
Din ce-am facut de cand am luat-o amintesc revizie generala (uleiuri/frane/gresare - multumesc ydaniel), aprindere electronica (sar'na dok pt o zi pierduta cu mine), spalare carburator, fise tesla, mici arcuri, arculete, garniturele, stergatoare, piuieli la semnalizare (sa nu le mai uit pornite), capace la roti, etc
In weekendul asta (prelungit pana luni ), m-am ocupat putin mai mult, si anume am curatat podeaua, pasivizat, vopsit (cu protecta 3 in 1), astupat gauri tehnologice (astia la armata aveau o obsesie cu gaurit masina), schimbat faruri (multumesc bucatzel pt procurare si cristith pt livrare), schimbat semnale, mici retusuri cu pensula pe la vopsea, confectionat diverse capace metalice si pt el si pentru 243.
De facut:
- si aici ar merge o vopsea, dar tot asa, mi-e nitel teama ca daca o fac tipla n-o sa-mi mai arda de bagat la mozoleala
- desi cauciucurile sunt relativ bune sunt 2 de-un fel si 2 de-un alt fel. Mai am inca unul in plus, dar nu-i gasesc perechea ca sa pot face un set de 4. E vorba de un Barum NB62 7.5R16. Daca ma poate ajuta cineva raman vesnic recunoscator
- plimbare cat cuprinde
Cateva poze de la surubareala din weekend cu Mufasa (nume pus de nevasta):
[attachmentid=1627946694] [attachmentid=1627946695] [attachmentid=1627946696] [attachmentid=1627946697] [attachmentid=1627946698] [attachmentid=1627946699] [attachmentid=1627946701] [attachmentid=1627946702] [attachmentid=1627946703]