Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am o problema la sistemul de transmisie (cred).
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Lucenzo
Buna ziua! Am un papuc din 2004 1.9 TDI si de cateva zile aud un zgomot ciudat (si destul de puternic, dar nici prea exagerat) pe sub masina cand e in viteza (ca si niste vibratii), nu stiu de la ce sa fie, si atunci cand o dezaccelerez. Si chiar cad e la relantiu cateodata. Multumesc anticipat!
Ov
ce trage, fata/spatele sau e 4motion smile.gif ?
bataia probabil e de la cardan
vladut88
Verifica uleiul in cutie , grup spate si rulmentul intermediar (care e o prostie din fabrica) si crucile cardanice , daca e 4x4 aa si inca ceva vezi ca nu e tdi , e diesel simplu injectie indirecta
Lucenzo
QUOTE(Ov @ 29 May 2014, 17:58)
ce trage, fata/spatele sau e 4motion smile.gif ?
bataia probabil e de la cardan
*



Trage spatele, dar zgomotul se aude in reprize cum ar fi, nu se aude in continuu.

QUOTE(vladut88 @ 29 May 2014, 18:58)
Verifica uleiul in cutie , grup spate si rulmentul intermediar (care e o prostie din fabrica) si crucile cardanice , daca e 4x4  aa si inca ceva vezi ca nu e tdi , e diesel simplu injectie indirecta
*



Da, nu e TDI m-am incurcat eu. Uleiul in cutia de viteze si in transmisie l-am schimbat azi. Si daca ar fi o problema de la cardan, ce ar trebui sa fac mai exact ?
vladut88
rulmentu intermediar este o prostie de cand a iesit pe poarta fabricii , are un cauciuc ca si din beton , primele dacia papuc au avut rulment interediar de aro , care are un caucic foarte moale , deci nu transmite vibratii , e mult mai tare rezista de 10 ori mai mult ca unu de papuc , monteaza unu de aro , asa arata cel de papuc http://www.google.ro/imgres?imgurl=http%3A...start=0&ndsp=15 si asa arata cel de aro sau papuc tipu vechi http://www.google.ro/imgres?imgurl=http%3A...start=0&ndsp=15
Vezi si crucile cardanice
BuggyDacia
Verifică și tampoanele cutiei de viteze.
Dacă zgomotul este produs de jocul din prinderile sau articulațile cardanului, se aude de fiecare dată când acelerezi sau decelerezi (ca o lovitură). Se poate verifica suspendând și învârtind înainte și înapoi una dintre roți (levierul schimbătorului trebuie să fie în treaptă de viteză inferioară).
În unele cazuri apar astfel de zgomote și când țeava de eșapament atinge de scut sau în altă parte (uneori apare doar între anumite turații ale motorului).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.