QUOTE
Intreaba-l pe Ciombe ca parca el umbla sa-si ia o drujba inainte sa se insoare (pentru viitorii socri probabil, ... adica sa le taie lemnele).
bre, se pare ca unii ma spioneaza...
Da, e adevarat, ieri am facut rodajul la drujba luata alaltaieri. Inca nu a murit nimeni
.
Stihl MS230, 2,7 hp.Ulei de amestec iti dau aia de la reprezentanta - e de culoare rosie la Stihl... La Husqvarna cred ca au schimbat culoare. Se pune 20 de grame la litru, mai implu, am un bidon de 5 litri. La 5 litri de benzina intra fix 100 de grame le ulei. Sau iti iei de la farmacie o seringa gradata de 20 de ml si bagi exact.
Daca bagi mai mut ulei, ti-l scuipa pe esapament si scoate fum mai mult. Daca bagi cu mult mai mult ulei, iti porneste greu, se inneaca, scoate fum ca la balamuc si curge uleiul pe esapament... daca bagi ulei mai putin, ai ungere deficitara
Benzina - nu prea conteaza ca e de 95 sau de 98, tot la fel merge. Da io bag fara plumb ca cea premium are mai multe sanse sa fie cu gunoaie sau masluita...
Despre intretinere (tata mai are o Husqvarna de vre-o 9 ani si mere perfect!!!)
- Conteaza ce ulei de amestec bagi, sa fie de calitate.
- Conteaza ca muncitorii sa nu o ambaleze cand au uitat frana de lant...
- Sa ai grija sa intorci lama, cam dupa 15 -20 de ore de functionare
- Sa verifici sa fie tot timpul lantul intins corect,sa il ascuti din cand in cand.
- Sa VERIFICI DACA ARE UNGERE, sa o ambalezi in gol indreptata spre o suprafata curata- ar trebui sa inceapa sa stropeasca fin de tot cu ulei.
- Important, dupa ce tai sa zicem o masina de lemne incontinuu, inainte sa o opresti sa o mai lasi un minut -sau doua sa mearga in gol, sa se mai raceasca.
Ulei de lant - orice ulei de cutie, cel mai ieftin (T90).
Io am luat motofierastraul in 19.10, am pornit-o la curte la socra-miu, am incercat-o pe o banca de lemn
- pana sa imi dau io seama am taiat banca lu socra-miu ... ca norocul inca nu a observat ca ma bestelea de nu ma vedeam...
Numai bine!