Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: kit ambreiaj Sachs
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
gangara
Salut,

Recomandati Sachs in locul Valeo?
Mecanicul mi-a recomandat Valeo ca are suprafata de frictiune mai mare.
Masina mea are ambreiajul original (140k km), nu patineaza absolut deloc, insa la relanti rontzaie (zgomot de diesel) in special cand e masina f calda. Din ce am mai citit, odata cu schimbarea kitului s-ar mai calma situatia.

Discul si placa de Logan 1.6mpi este aceeasi cu cea de Sandero?
Toate datele spun ca da, insa cei de la care vreau sa cumpar (autokarma) cica nu au disponibil kit Sachs decat pentru Logan 1.6 mpi 87cp. Pentru Sandero nu au disponibil...
Daca ar fi sa cumpar, o fac pe barba mea.

Merci


cris06
Poate, vinovat e rulmentul de presiune.
Kojak
Daca o sa iei Valeo, n-o sa scapi de "rontaiala" specifica, chiar si de la primii km.

Incearca cu Sachs, cica e mai nervos decat Valeo si n-ai nici zgomot tehnologic.

La epiesa.ro ce oferte au, ai verificat?
maru
gangara poate ar fi bine sa astepti sa inceapa sa`ti faca probleme (sa patineze) si apoi sa`l schimbi iar pana atunci mai strangi $$ si iti pui piese de calitate si schimbi tot ce e pe acolo..la dacia 1310 acel rontait apare mai mult ca urmare a uzurii bucsei de bronz in care intra priza (cea din capatul arborelui cotit si se afla in mijlocul volantei) dar aici nu cunosc daca are asa ceva (intereseaza`te) si ai putea sa incerci sa`i schimbi si uleiul de la cutie pentru orice eventualitate..rulmentul de presiune lucreaza doar cand apesi ambreiajul (nu cred ca e el de vina) dar la tine cred ca problema e cand o lasi la relanti, scoasa din viteza si fara sa ai piciorul pe ambreiaj si simti acea bataie de priza.
succes !
gangara
smile.gif. Cunosc foarte bine fenomenul bataii de priza de la batrana.
Cam asa se manifesta si la a mea insa din ce am mai citit s-ar mai anula prin schimbarea kitului. Cica arcurile discului ar face acel zgomot.
Nu mai zic cum se aude cand bag aerul.
Intradevar, se aude doar la relanti si dispare cand apas ambreajul.
Vreau sa schimb cu ceva de calitate deoarece vreau sa vand masina. Nu pot astepta pana incepe sa patineze.
De aceea vreau sa iau Sachs.
Pe epiesa este cu cca 40-50 de lei mai mult decat pe karma. Discul si placa sunt made in slovenia, iar rulmentul e SNR. E OK pana aici.
E drept ca 40-50 de lei nu e mult, insa imi acopera cheltuiala cu transportul daca iau de la karma.
O sa risc si o sa iau cel de Logan de pe karma. Spre sa se potriveasca si pe Sanderosul meu smile.gif.
Daca mai e cineva care stie ca se potriveste sigur cel de Logan pe Sandero...e binevenit.
ursul_martinica
https://webcat.zf.com/index.asp?SPR=21 asta este codul pentru setul sachs. De pe siteul lor este luat. Din ce stiu eu au si un magazin al lor undeva pe langa Casa Studentilor de pe Plevnei. Eu am pus acum aproximativ 2 ani pe loganul personal si nu am ce sa ii reprosez.


LE Sau poti cumpara de pe forum de la colegul (evali daniel).Nu sunt sigur ca asta e username-ul corect. Al lui este de Germania. Are si referinte bune colegul!

LE2 : http://www.daciaclub.ro/http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=260864&st=30 uite si kitul sachs.

Bafta!
ursul_martinica
Salutare! Uite aici imaginea cu pricina. Este din goagal maps.
gangara
Merci pt indrumari.
Pana la urma am comandat kitul Sachs de Logan si cum era evident se potriveste si pe Sandero. Doar cei de la care am comandat nu stiu acest lucru smile.gif.
Toate referintele de piesa era cele corecte. Rulmentul de asemenea era inscriptionat cu referinta corecta, cu Sachs, insa pe partea metalica a rulmentului este scris marunt SNR. Ceea ce nu e neaparat rau.
Ieri l am montat, iar in acest moment s-a facut liniste la relanti.
E drept ca inainte facea rau de tot cand se incingea f tare masina, gen dupa un drum de pe autostrada, sau bara la bara in oras. Inca n-am apucat cu asta, insa e de datoria mea sa fiu optimist smile.gif.
Discul vechi (original, Valeo) cu toate ca avea 130k km arata f bine, placa de asemenea, rulmentul e ceva cam obosit strangand il el praf de ambreaj. Cu toate ca nu cred ca o sa-l ia cineva, insa o sa incerc sa il donez. Sigur mai tine min 50k km.
Fara importanta insa, mecanicii cand au vazut kit ul mi au spus ca o alegere mai proasta nu puteam sa fac, eventual doar daca luam LUK smile.gif.
Bineinteles imi recomandau Valeo. Eu sper totusi sa fi facut alegerea corecta cu Sachs.

ursul_martinica
Ai facut cea mai buna alegere ! Peste "meseriasi" din astia am dat si eu cand l-am schimbat pe al meu... wacko.gif
andypro
Tocmai urmeaza sa fac si eu aceeasi operatiune. Am aceleasi simptome descrise de gangara. Cand se incinge ambreiaju troncane destul de urat si cand calc pedala se aude un scartait metalic foarte puternic. Scartaitul cu siguranta nu e de la cablu, pentru ca e nou cablul. Poate fi doar din ambreiaj sau furca. Pariez pe primul. Iar un simptom nou aparut de vreo saptamana este faptul ca in frana de motor daca calc ambreiajul si vreau sa scot imediat din viteza iese foarte greu, opune rezistenta si iese cu un click. Daca tin calcat ambreiajul 2-3 secunde in plus, iese usor.

Am luat deja un kit de ambreiaj Sachs si urmeaza sa il montez saptamana viitoare. Insa ce ma ingrijoreaza la Sachs este rulmentul de presiune care are o componenta foarte mare in el din plastic. Nu prea pot sa imi imaginez ce cauta plasticul la un rulment de presiune, piesa care lucreaza intr-un mecanism supus unor forte si temperaturi mari... sleep.gif

Ma poate lamuri cineva in legatura cu asta? E ok rulmentul de la Sachs sau sa caut sa iau alt rulment sau alt kit cu totul?
Adrian Frigo
E ok,lasă-l pe ăsta! wink.gif
Bicicleta galbena
Asa e si in kitul Luk pe care l-am cumparat, cu rulmentul in plastic.
sobolan
QUOTE(Bicicleta galbena @ 12 Jun 2015, 22:00)
Asa e si in kitul Luk pe care l-am cumparat, cu rulmentul in plastic.
*



da' la ala original de pe ea nu-i tot in plastic ? la dci si pompa de ambreiaj e tot din plastic.....reciclabila biggrin.gif
Bicicleta galbena
Nu stiu, vad cand mi-l schimba mecanicul... mai prin toamna. Doar ca m-am mirat si eu initial sa vad plastic intr-o zona atat de solicitata.

sobolan
nimic nou...si rulmentii mai noi de la batrana dacie is in plastic acum....zona aia nu e solicitata mai deloc,zona solicitata e buza rulmentului care apasa direct in soarele placii de presiune !

BTW : LUK face treaba de nota 10,nu iti face nici cea mai mica grija....
andypro
Asa arata rulmentul Sachs. Partea din mijloc ma gandesc ca ar trebui sa aiba rol important in functionarea ambreiajului. Inclusiv aceea e din plastic. Si la Luk vad ca interiorul e tot plastic...
IRONICK
user posted image
user posted image

de info
andypro
Am montat noul kit de ambreiaj si acum in loc de o problema am doua. mad.gif
Acum nu doar ca agata la scos din viteza, agata si la introdus in viteza. Si face mult mai rau decat inainte. Aveti idee care poate fi cauza? Am incercat deja toate reglajele posibile la cablul de ambreiaj: cuplat sus, cuplat la mijloc, cuplat jos. Acelasi rezultat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.