Black5gram
25 Jul 2014, 16:52
Un coleg de forum mi-a sugerat sa fac un topic nou despre masina mea, dupa ce am postat cele de mai jos in topic-ul lui partner. Asa ca incep cu vechea postare, urmand ca sa continui cu alte pareri in zilele urmatoare:
Salutare tuturor.
Imi voi spune si eu opinia despre Captur, in ideea in care ajuta pe cineva in decizia de a-si achizitiona (sau nu) aceasta masina.
In primul rand, va voi spune ca masina mea anterioara a fost un Logan 1,4 MPI, de care am fost FOARTE MULTUMIT. Repet: FOARTE MULTUMIT. Am parcurs 150.000 km in tara si strainatate, pe autostrada si pe drumuri forestiere de munte, pe Großglockner Hochalpenstraße si pe alte drumuri alpine si masina m-a dus tot timpul unde am vrut. In cei 8 ani de Logan, NU AM AVUT NICIO PROBLEMA MAJORA cu masina. In afara de reviziile anuale, cateva schimbari de bielete (gropile din Romania) si o pana de baterie nu a trebuit sa duc masina in service niciodata. Si-a facut datoria pe deplin, si inca si-ar mai fi facut-o, daca nu as fi decis sa schimb masina deoarece am dorit ceva mai "safe" pentru noul membru al familiei mele (ati ghicit: un bebe).
Va voi spune eu cum am ajuns sa aleg Captur-ul. Am pornit de la urmatoarele premise: sa fie noua, sa aiba garda la sol cel putin cat Logan-ul, sa nu fie neaparat 4x4, sa fie sub 15.000 euro.
Intre ce am avut de ales? Sandero Stepway, Juke, Mokka, Pejo 2008... si cam atat.
Eram gata-gata sa aleg Stepway, datorita pretului, dar am decis sa fac o vizita la dealer-ul Reno, sa vad la cat as putea scoate un Captur, avand in vedere ca pretul de pornire era de 12.900 euro, un pret super-OK. Pretul e putin pacaleala, fiindca trebuie obligatoriu sa platesti CULOAREA (cel putin 200 euro). Mi s-a parut ciudat, dar pot zice ca asta ar fi singura mea nemultumire legata de vanzarea masinii. Fiindca nu are inclus aer conditionat la nivelul de baza, a trebuit sa optez pentru varianta 2 de echipare (expression). Si fiindca mi s-a parut foarte tentant si de viitor ideea de a avea masina conectata la internet, am ales si R-Link (care a venit impreuna cu climatroinic). Deci, pretul de catalog s-a facut 15.143,41 euro. Am obtinut o reducere de 2%, am folosit un tichet RABLA si am ajuns la un pret final de 13.800 euro. Va provoc sa imi spuneti ce puteam cumpara cu banii acestia si sa am cel putin aceleasi dotari? Parerea mea e ca pretul a devenit foarte atractiv, in contextul in care pretul de pornire pentru ceilalti concurenti enumerati mai sus incepea de la 15.000 euro.
Asa ca l-am cumparat. Si sunt multumit pe deplin de masina. E drept ca nu sunt din fire foarte pretentios, dar chiar cred ca e o masina reusita, de care daca ai grija nu te va dezamagi. Repet: DACA AI GRIJA. Si acum, cateva impresii, cu bune si rele:
- masina arata bine;
- portbagajul e mai incapator decat m-as fi asteptat; daca dai la o parte cele 2 despartitoare (de la nivelul superior al banchetei si de la cel inferior) obtii un volum impresionant; cu bancheta spate rabatata ai o adevarata furgoneta!
- in schimb (si poate acesta e pentru mine cel mai mare MINUS), bancheta din spate e ceva mai ingusta decat la Logan si 3 persoane (doi adulti si un scaun de bebe) stau cam inghesuiti: nu ca sarmalele, dar la limita; am sperat ca pot pune scaunul de bebe in mijlocul banchetei, dar manualul si Reno Franta (i-am intrebat) interzic acest lucru, asa ca a trebuit sa-l pun la geam; locul din mijloc e cam insuficient pentru un adult, chiar si mai "slim" (cum e sotia mea).
- R-Link-ul a meritat toti banii; nu sunt un computer-freak, dar e foarte util: in primul rand, iti spune cat de economic conduci (asta imi place cel mai mult) si iti da o nota si sfaturi personalizate; asta ma ajuta mult sa imi reglez stilul de condus pentru a-l face cat mai eco; stiu ca navigatorul nu e punctul lui forte (hartile nu sunt OK cel putin pentru Romania), dar pana la urma asta e o chestiune de soft, si poate se vor actualiza; mi-a placut ideea de a avea masina conectata la internet, sa-ti spuna prognoza meteo si alte chestii utile zic eu; nu am luat R-Link pentru a auzi motoarele altor masini (nici nu e instalata aplicatia respectiva), ci mai degraba pentru ca mi s-a parut o chestie de viitor, adica cu siguranta in cativa ani vor exista mii de aplicatii, printre care cu siguranta voi gasi cel putin cateva zeci utile; imi place si hands-free-ul, care iti afiseaza inclusiv poza celui care te suna (daca o ai in telefon); imi place mult si player-ul, care iti poate afisa inclusiv coperta albumului melodiei pe care o asculti; am patit si eu de 2 ori in 2 luni faza descrisa de cineva mai sus, cum ca nu-mi recunosate stick-ul cu muzica si sd-ul cu hartile, dar nu cred ca e o problema grava ci cred ca o simpla ajustare de soft repara problema; cati nu am avut erori pe laptop-urile noastre mult-mult mai performante? acuma, daca chestia asta s-ar intampla mai frecvent, cu siguranta ca m-as enerva si as face o programare in service; oricum, la prima revizie o sa cer o remediere.
- interiorul nu e ceva fantastic; arata bine, dar trebuie sa recunosc ca pe alocuri mi-a adus aminte de Logan; finisajele nu sunt 100% impecabile, dar nici nu am gasit chestii cu adevarat suparatoare; mai degraba poti baga de vina doar daca esti critic si chiar vrei sa gasesti ceva; altfel, poti trai cu ele; pana la urma, trebuia sa se vada undeva pretul bun al masinii, nu? oricum, raportul pret/calitate e mai mult decat satisfacator.
- legat de sertarul "easy life", ma asteptam sa fie mai mare, avand in vedere cata reclama i s-a facut; nu e urias, dar e clar incapator; si ideea de a-l face sub forma de sertar mi se pare buna: mai degraba ai nevoie de ceva incapator, in care sa poti depozita obiecte multiple, sa ai acces la ele "de sus", decat inconvenientul ca s-ar putea sa superi picioarele pasagerului din dreapta; cu un mic efort, se poate deschide chiar daca exista pasager: asta chiar nu e o problema; torpedoul nu ar fi dat prin deschidere in genunchi?
SFARSITUL PARTII I. REVIN CU O CONTINUARE.
30 Dec 2013, 13:09:
PARTEA II
- condusul e o placere; nu am nimic de reprosat; nu am condus VW, audi sau skoda, dar de vreme ce pe mine nu ma intereseaza sa fiu primul la stop si de 9 ani de cand conduc a trebuit sa ma grabesc cu adevarat O SINGURA DATA (in rest ne grabim fiindca nu stim sa conducem altfel, fiindca nu ne trezim cu 1 sfert de ora mai repede etc.) atunci nu vad rostul cat mai multor cai putere; sigur, masinile amintite inainte poate "ma vor lua" la startul de pe loc sau "cu 80 prin localitate", dar daca nu te intereseaza astfel de lucruri atunci Captur, cu doar 90 de cai, e tot ceea ce ai nevoie.
- mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu OGLINDA RETROVIZOARE; am ales o pozitie inalta la volan, si oglinda mi se parea prea jos pozitionata, astfel incat imi obtura vederea; pana la urma am lasat scaunul un pic mai jos si am gasit o pozitie foarte buna, intermediara;
- daca ar fi sa aleg un al 2-lea minus (pe langa bancheta din spate), as alege MOTANTUL FATA STANGA; inca nu m-am obisnuit cu el si trebuie sa-mi lungesc putin gatul la virajele stranse la stanga sau in apropiere de trecerile de pietoni slab luminate.
- nu stiu voi ce covorase ati primit: eu am platit 206,90 lei si am primit un set care poarta inscriptia CAPTUR, deci presupun ca sunt originale;
- dupa 3.000 km, am un consum mediu de 7,2 l/100 km, jumatate in oras jumatate in afara; sunt convins ca va scadea spre 5, avand in vedere ca acest consum e pe timp de iarna, si motorul e nou; dealer-ul (un baiat f.f. de treaba si sincer) mi-a spus ca consumul minim se atinge undeva dupa 15.000 km, deci nu-mi fac (deocamdata) probleme.
Cam astea sunt impresiile mele despre Captur. Daca imi mai aduc aminte de ceva, revin cu o postare. In concluzie, sunt foarte multumit de masina.
Aaaa, inca ceva: am preferat sa o echipez cu R-Link si climatronic in detrimentul alegerii culorilor DUO si a unui interior personalizat. Stiu ca arata mult mai bine, dar am avut un buget de respectat. Culoarea am considerat-o cel mai putin utila. Am ales cea de baza (care cu toate astea m-a costat 200 euro): BLUE MARIN FUME, si desi am avut emotii cand am comandat-o (nu am vazut-o niciodata si pe net erau f.f. putine poze), mi-a placut de prima data cand am vazut-o. Sigur, acuma am un oarecare regret ca nu mi-am personalizat masina, ca nu "am strans cureaua" de undeva si sa mai scot inca 500 euro ca sa fie unica, dar in momentul in care am comandat-o a trebuit sa aleg intre culoare si R-Link si cu siguranta am facut alegerea cea mai buna. Am cumparat-o cu 13.800 euro si as zice ca are tot ce trebuie, mai mult chiar decat echiparea de top (care nu include R-Link).
Si in final, o opinie prsonala cu privire la alegerea unei masini: e foarte greu sa compari o masina cu alta, mai ales daca vorbim de clase diferite. Fiecare masina e unica si iti ofera plusuri si minusuri. Nu cred ca mai poti vorbi in ziua de azi, in 2013, ca o masina "nu e buna, nu e fiabila". Logan-ul meu a fost CEA MAI BUNA si CEA MAI FIABILA masina, la pretul ei si avand grija de ea. Cred ca in ziua de azi competitia se da cu noi insisi, nu intre masini. Adica nu trebuie sa comparam o masina cu alta, ci trebuie sa ne fie noua foarte clar ceea ce dorim de la o masina, ce caracteristici trebuie sa aiba. Dupa aceea, alegerea va fi fireasca.
This post has been edited by Black5gram: 30 Dec 2013, 13:09
balanel
25 Jul 2014, 17:23
QUOTE(Black5gram @ 25 Jul 2014, 16:52)
Va provoc sa imi spuneti ce puteam cumpara cu banii acestia si sa am cel putin aceleasi dotari?
Suzuki SX4 Navi, care era si 4x4.
zanzie
25 Jul 2014, 17:59
QUOTE(Black5gram @ 25 Jul 2014, 17:52)
Deci, pretul de catalog s-a facut 15.143,41 euro. Am obtinut o reducere de 2%, am folosit un tichet RABLA si am ajuns la un pret final de 13.800 euro. Va provoc sa imi spuneti ce puteam cumpara cu banii acestia si sa am cel putin aceleasi dotari?
Eu cumparam Honda Civic (1.4 modelul nou) fara sa trec deloc pe la dealerii dacia-renault; ca tot m-ai provocat.
S-o stapanesti sanatos!
partner
25 Jul 2014, 18:35
Multi kilometrii fara probleme!
Pe mine pesonalizarea interiorului m-a interesat cel mai mult, pentru asta am si asteptat aproape 3 luni.
Montantul din fata ma deranjeaza si pe mine, dar asta se intampla la mai toate masinile cu parbrizul atat de inclinat.
QUOTE(zanzie @ 25 Jul 2014, 17:59)
Eu cumparam Honda Civic (1.4 modelul nou) fara sa trec deloc pe la dealerii dacia-renault; ca tot m-ai provocat.
S-o stapanesti sanatos!
Fix 15.000E anul trecut (fara nici o rabla
).
m3st_tce
25 Jul 2014, 19:18
Interesant intradevar, are dotari similare:
http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civ...-Confort-MT/114Black5gram, la Expression plus R-link si culoare, pe configurator scot 12.300 Euro
madhorsefuzzy
26 Jul 2014, 00:17
Exista Honda civic care sa accelereze pana la suta mai greu ca Loganul meu stoc?!?!?!?
In rest e misto ...
IRONICK
26 Jul 2014, 01:18
da reprizele?
QUOTE(m3st_tce @ 25 Jul 2014, 20:18)
Interesant intradevar, are dotari similare:
http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civ...-Confort-MT/114Black5gram, la Expression plus R-link si culoare, pe configurator scot 12.300 Euro
Renault e nimic pe langa cat mint astia cu consumul...Civicul cu 1.4 MT consuma excat cat 1.8 AT...ca cifra e o gluma si pentru 1.4, e alta problema
6.8 mixt. Cam multicel pt un 1.4 pus pe Civic? E ok zic eu. Buba e alta: dinamica dar daca nu ai nevoie, cum zice colegu de mai sus, merge.
cdadan
26 Jul 2014, 17:41
Pai daca n-ai nevoie si te satisfac alea paispe secunde-n care face suta, ce sens are sa-ti iei honda?
QUOTE(hepea @ 26 Jul 2014, 16:39)
6.8 mixt. Cam multicel pt un 1.4 pus pe Civic? E ok zic eu. Buba e alta: dinamica dar daca nu ai nevoie, cum zice colegu de mai sus, merge.
E 5.4 mixtul, 6.8 era realist, dar ala cica e urbanul..la toate..nu conteaza ca-i 1.4 sau 1.8, AT sau MT
Black5gram
27 Jul 2014, 14:57
QUOTE(balanel @ 25 Jul 2014, 17:23)
Suzuki SX4 Navi, care era si 4x4.
Corect. Dar tentatia de a avea o masina model nou-nout 2013 a fost mai mare.
27 Jul 2014, 14:58:QUOTE(balanel @ 25 Jul 2014, 17:23)
Suzuki SX4 Navi, care era si 4x4.
In alegerea masinii am pornit din start de la o garda la sol ridicata. Honda Civic nu s-a incadrat.
Black5gram
3 Aug 2014, 16:48
Oficial, pentru mine, Captur a trecut testul suprem: concediul de vara. 2 saptamani, 4.000 km. Drumuri in orase, drumuri intre orase, autostrazi si drumuri alpine. Cam tot ce se putea. Consum mediu: 7 l/100, insa in contextul in care am facut drumurile mentionate anterior in diferite distante, e cam irelevant. Oricum, pentru mine e mai mult decat acceptabil.
Dar s-o iau cu inceputul: am fost 4 adulti si un copil (in scaun de masina). In primul rand a trebuit sa ma grijez de spatiul pentru bagaje. Si noi cand mergem in concediu, ne cam punem de toate, multe randuri de haine, prosoape etc. Surpriza majora la Captur este ca in portbagaj (fara plafonul inferior si cel superior) incap mai multe bagaje dact in Logan, deoarece pot fi suprapuse pana la nivelul tetierelor. Astfel, au incaput nu mai putin de 8 sacose (genti de voiaj) plus cateva maruntisuri deasupra lor. Dar, pentru ca nu voiam sa trespuiasca a fi nevoit sa las ceva in urma, m-am hotarat sa iau si o cutie exterioara de depozitare. Dupa o scurta analiza (Thule si Renault), am mers pe mana Renault. De ce? In primul rand, preturile de catalog erau aproape egale, asa ca m-am decis pentru Renault fiindca existau accesorii speciale pentru Captur. Am avut noroc si cu pretul, deoarece initial trebuia sa platesc aproape 3.000 lei (cutie si 2 bare transversale), dar am obtinut o reducere substantiala si le-am luat cu 2.200 lei. Deci, complet astfel echipati, ne-am permis sa punem cu noi si tricicleta micutului. Cutia Renault imi place mult: e incapatoare, se deschide pe ambele parti si are in spate semnul Renault.
Pe drumurile de la noi am mai fost plecati cu masina incarcata, deci stiam cum se comporta. Surpriza a venit pe autostrada: nu am simtit niciun pic faptul ca masina ar fi incarcata. Si vorbesc de motor de 0,9, o incarcare pana la refuz, cu cutie exterioara si 5 persoane in masina. La o viteza constanta de 130 km/ora, masina se comporta foarte bine. Si daca cuplez pilotul automat, e si mai bine. reuseste sa mentina viteza constanta, cu mici exceptii cand exista rampe mai accentuate, unde pierde din viteza pana la 110 km/ora. Nicio problema pe autostrada. Daca pun pilotul automat de 132 km/ora, masina incepe sa depaseasca in mod frecvent alti participanti la trafic probabil setati pe 130, deci diferenta se simte. Fara sa credeti ca ma laud, vreau sa cred despre mine ca sunt prudent si defensiv in conducere, au fost momente cand in depasiri am ajuns la 160 km/ora (in aceleasi conditii de masina plina pana la refuz) si se simtea ca poate si mai bine.
Cu autostrada a iesit bine, si au urmat apoi drumurile alpine. Pentru cunoscatori, Grande Strada delle Dolomiti, intre Cortina d'Ampezzo si Bolzano. 100 de km cu suisuri si coborasuri, 5 pasusi peste 2200 m, sute de curbe (ace de par)... Ce pot sa va spun? Din nou, Captur a fost la superlativ. In foarte putine curbe a trebuit sa schim din a 2-a in prima. Problema a fost nu s-o fac sa traga, ci s-o tin in frau.
END OF PART 1.
Permite-mi sa cred ca exagerezi si esti subiectiv. Refuz sa cred ca masina plina pana la refuz, cu forma caracteristica de caramida+ cute desupra, cu morisca de 0.9 la 160 fara probleme si mai putea...sa fim seriosi.
Pai a zis clar ca au fost drumuri cu multe suisuri si coborasuri. Deci, la vale, putea sa prinda si mai mult de 160 kmh.
Argoane, you have met your match !
andri1940
3 Aug 2014, 20:39
QUOTE(Black5gram @ 3 Aug 2014, 16:48)
In foarte putine curbe a trebuit sa schim din a 2-a in prima. Problema a fost nu s-o fac sa traga, ci s-o tin in frau.
END OF PART 1.
E clar ca masina era la limita... Apropo, la multe masini nici nu intra in a I-a din mers.
Exista Renoaie si alte masini
QUOTE(andri1940 @ 3 Aug 2014, 22:39)
E clar ca masina era la limita... Apropo, la multe masini nici nu intra in a I-a din mers.
Pai la asta e si a I-a sincronizata, sa intre din mers Nu ai vazut ca trebuie tinuta din frau? O fi de la cuplu...
C a t a l i n
3 Aug 2014, 20:50
Da, treapta I e sincronizatã cu turbina. Firless.
Faceti misto aiurea. Motorasul ala are turbina, lucru care va debusoleaza, probabil.
Evident, mai ales pe mine. Acest motor subunitar are fix 135 Nm. E decent, dar sa nu exageram.
hitman1234
3 Aug 2014, 21:55
QUOTE(cdadan @ 3 Aug 2014, 22:43)
Faceti misto aiurea. Motorasul ala are turbina, lucru care va debusoleaza, probabil.
punct ochit, punct lovit
N-a zis nimeni de vreun cuplu ucigator, dar cat e, e acolo unde trebuie.
Initiatorul a zis la inceput un lucru:
QUOTE
masina mea anterioara a fost un Logan 1,4 MPI, de care am fost FOARTE MULTUMIT. Repet: FOARTE MULTUMIT.
Mda, exista muuulte masini mai bune, mai mari, mai rapide sau mai economice. Si? Poate nu-l intereseaza. Poate n-are nevoie de mai mult. Omul n-a venit cu consumuri negative sau alte abureli. D'aia nu vad motive pentru mistouri.
R E M U S
3 Aug 2014, 22:14
Eu astept partea a doua cu pornirea tirului din mers.
partner
4 Aug 2014, 00:05
Are viteza maxima 171Km/h, de ce nu ar merge cu 160 sau cu 132km/h?
171? Atunci cu atat mai mult sunt convins ca era la vale cand avea 160 si mai putea, daca era si incarcat. Nu exclud nici ipoteza vantului din spate.
madhorsefuzzy
4 Aug 2014, 06:11
Eu veau poze ca de asta e jurnal.
P.S. Cu portbagajul rino evident.
QUOTE(mars @ 4 Aug 2014, 05:02)
171? Atunci cu atat mai mult sunt convins ca era la vale cand avea 160 si mai putea, daca era si incarcat.
Si cum ai ajuns la aceasta minunata concluzie? Explica, sa priceapa si je.
QUOTE(cdadan @ 3 Aug 2014, 22:43)
Faceti misto aiurea. Motorasul ala are turbina, lucru care va debusoleaza, probabil.
Poate sa aiba si 3 turbine, degeaba, ce conteaza sunt 135 NM si 90 de cai, ceea ce e putin. Ca are cuplu jos, e una, dar pana la "160 km/h cu masina plina si mai e loc", e cale lunga.
Ziceai ca troaca ta, desi are doar 8 cai in plus, alearga cu 200.
b76bgaarh
4 Aug 2014, 09:11
QUOTE(Black5gram @ 3 Aug 2014, 16:48)
Problema a fost nu s-o fac sa traga, ci s-o tin in frau.
normal, la ce lipsa de frana de motor are.
hitman1234
4 Aug 2014, 09:20
pe vremuri se mergea cu frana de mana trasa la 2-3 dinti in situatii d-astea
QUOTE(cdadan @ 4 Aug 2014, 10:04)
Ziceai ca troaca ta, desi are doar 8 cai in plus, alearga cu 200.
Si tu ziceai ca ai simtul umorului.
Argoane, eu abia astept sa pui mana pe-un 1.2 tCe
Am pus, e unul la bloc, si ma tot ating de el cand intru in scara. De condus nu am avut 'onoarea', dar la mai tare decat 1.8T de la VAG n'are cum sa fie, doar mai lesinat.
Fostul meu Logan de 1,6MPI prindea 160km/h pe bord fara probleme chiar daca era incarcata. Porcbagaj pe plafon nu am pus niciodata.
De ce nu ar putea si Captura prinde 160?
hitman1234
4 Aug 2014, 11:07
prinde si capcur, argon e doar gelos...
Una e sa prinda, alta e sa zboare pe drumuri de 'alpine' cu 160 incarcat la maxim cu clima pornita. La Logan 1.6 8v cu aceul pornit si plin, trebuia sa-i dai a treia chiar si pe autostrada daca prindeai o panta, cum sunt urcusurile pe A3 langa Cluj.
cj98czh
4 Aug 2014, 12:17
QUOTE(argon @ 4 Aug 2014, 09:06)
Poate sa aiba si 3 turbine, degeaba, ce conteaza sunt 135 NM si 90 de cai, ceea ce e putin.
Zice unul cu 127 nm si 98 cai
... mah ... ma lasi .. nu stiu de ce inclin sa cred ca nu prea stai langa Captur 0.9 tce cu masina ta cu embleme 2.0 16v pe usi
Nu stau langa, stau prin fata asa...185 km/h e mai mult decat 171 la viteza maxima, iar 0-100 e cu 0.6 sec mai rapida a mea. Daca tot ai dat-o in versurusi.
AR-18-MOS
4 Aug 2014, 12:21
Unde mai pui c-are si sofer antrenat&scolit pe giratoriile metropolei Deva!
cj98czh
4 Aug 2014, 12:25
Argoane taci din gura ca iar esti de bula ..
Captur este mai lent decat emeblata ta de 2 litrii cu 0.2 sec. 0-100 km/h ..
Cum martoaga ta are deja o anumita uzura ... esti mancat
http://www.autoevolution.com/cars/renault-...dan-2006-14-16vhttp://www.autoevolution.com/cars/renault-...y-tce-5mt-90-hp
Pai de-aia am amestecator de mamaliga intre scaune, sa-l folosesc ca sa obtin ce vreau de la masina.
Sa fii tu sanatos de cate ori am bagat pana la limitare in dansa.
Din cate am observat eu, masinile cu motoare turbo urca mult mai bine decat suratele lor aspirate de aceeasi putere. Acu si senzatia de zbor o fi fost personala.
La mine taraboanta fumacioasa TDI de 105CP, incarcata cu 5 persoane si bagaje, se taraste pe Valea Prahovei.
Renou argonesc nu se uzeaza, devine mai performant in timp.
AR-18-MOS
4 Aug 2014, 13:11
Dac-ai ajuns in limitare, nu te-ai folosit eficient de amestecator!
Argoane, macane rau ! Acel 1.6 8v nu era in toate mintile. 16v -ul meu acceleaza in reluare in a 5-a pe autobanda catte Cluuuuuj, iar xel de 90 cp, daca-l prinzi la minim 140 tine viteza cu 4 persoane fara sa pui pedala in podea 100%.
Sa fim cinstiti, cu ºcãtula aia pe plafon, nu mai.prindea 171 Capuru' decat la vale.
De 160 era vorba aici. 160 pe bord o fi cam 150 in realitate. Mare smecherie!
200 prinde doar argon, cu bolidul lui.
Eu reusesc doar 192 pe GPS
AR-18-MOS
4 Aug 2014, 17:11
Cotetz! Nu se compara cu a lui argon...